است کره جنوبی LGBT community بودن scapegoated برای COVID-19 گسترش یابد ؟

مقامات بهداشتی تماس با اعضای جامعه همجنسگرایان به جلو آمده به آزمایش می شود و برای جلوگیری از گسترش این رمان c

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

مقامات بهداشتی تماس با اعضای جامعه همجنسگرایان به جلو آمده به آزمایش می شود و برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus با وجود ضد همجنس نظرات در برخی از محله های کره جنوبی به جامعه است.

تعداد coronavirus موارد مرتبط به سئول محبوب Itaewon شبانه منطقه با صعود به 119 روز چهارشنبه با کره جنوبی مقامات هشدار داد که همجنسگرا ستیزی آشکار است که مانع تلاش های خود را برای ردیابی هزاران نفر از مردم که برای بازدید از منطقه بیش از آخر هفته به جشن آرامش اجتماعی محدودیت فاصله.

تحمیل در اواخر فوریه – زمانی که ویروس در اوج خود و در یک روز دیدم 909 نفر تست مثبت برای این بیماری – آرامش بخش از محدودیت های اعمال شده در مارس 5 استقبال شد توسط کره جنوبی در مکان های که بازدید پارک ها و مغازه ها و کافه ها و رستوران ها به جشن خود را کشف آزادی.

بسیاری از افراد جوان در زمان این فرصت را به بازدید Itaewon معروف آن پر جنب و جوش, کاباره ها و یکی از معدود مکان هایی در هنوز هم محافظه کار کره جنوبی که در آن اعضای جامعه همجنسگرایان می توانید اجازه دهید موهای خود را پایین.

غافل که او حامل ویروس 29 سال بازدید, پنج, کاباره ها و کافه ها در Itaewon از جمله او و پادشاه باشگاه که هر دو محبوب هستند با همجنسگرا مردان است. این مرد که به نام متعاقبا احساس ناخوشی و آزمایشات تایید کرد که او مثبت برای COVID-19 ویروس و تشخیص بود با سرعت به دنبال آن ده ها تن بیشتر موارد مربوط به همان باشگاه ها و میله های زندان است. چندین نفر سفر به دیگر نقاط کشور و گسترش بیشتر این ویروس.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

Itaewon خوشه

ظهور چه بوده است نامیده Itaewon خوشه کشف و ضبط شد و در برخی از رسانه های محافظه کار مفسران با کلیسا اداره روزنامه Kookmin Ilbo برجسته این واقعیت است که انسان تا به حال بازدید گی باشگاه. این گزارش باعث شده تعدادی از ضد همجنس نظرات به رسانه های اجتماعی.

که خصومت مقصر بودن به صورت ولرم در پاسخ به مقامات بهداشتی' تماس برای هر کسی که برای بازدید از منطقه به جلو آمده و تحت تست. روز یکشنبه مقامات اقدام به تماس با بیش از 5500 نفر بود که با توجه به نام و جزئیات تماس در ورود به باشگاه اما حدود 3,100 پاسخ نمی دهند و یا تا به حال داده شده نادرست اطلاعات تماس.

"در مورد عفونت های مربوط به باشگاه در Itaewon ما شاهد برخی از انتقاد و نفرت نسبت به تایید بيماران و گروه خاصی از مردم" گفت: وزارت بهداشت سخنگوی Yoon Tae-ho در روز دوشنبه.

"نشت اطلاعات شخصی افرادی که تایید شده اند به ویروس و پخش شایعات بی اساس می تواند مضر به بیماران و مردم در اطراف آنها را" او گفت:, و اضافه کرد که چنین اقداماتی نیز می تواند در خلاف قانون است.

ادامه مطلب: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس

مقامات در حال حاضر در تلاش برای ردیابی افراد از طریق معاملات کارت اعتباری و تلفن همراه پرونده در حالی که مقامات بهداشت تاکید دارد که هر کسی که می خواهد به گرفتن تست می توانید ناشناس باقی می ماند.

"من فکر می کنم وجود دارد این است که یک درجه از قربانی از جامعه همجنسگرایان در, در بسیار به همان شیوه به عنوان Shincheonji فرقه شد به شدت انتقاد پس از شیوع در Daegu در اوایل ماه مارس گفت:" دیوید Tizzard استادیار آموزش و پرورش در دانشگاه زنان سئول و مقاله نویس برای یک کره جنوبی ،

"این چیزی است که از یک پارادوکس," او گفت: DW. "برای برخی از زمان جامعه همجنسگرایان شده است تلاش برای به دست آوردن صدای آن شنیده می شود و بیشتر به رسمیت شناخته شده به عنوان بخشی از کره جنوبی, جامعه, اما در حال حاضر آنها به طور ناگهانی می خواهید مخالف و آنها نمی خواهید به دیده می شود به دلیل واکنش بیش از Itaewon موارد است.

"من فکر می کنم مردم عصبانی هستند چرا که آنها همجنسگرا هستند اما به دلیل آن را غیر مسئولانه برای رفتن به این باشگاه و اگر آن را به حال شده است در هر گروه دیگر – یک گروه یا یک تیم فوتبال – پس از واکنش احتمالا بسیار شبیه است."

ادامه مطلب: Coronavirus: چگونه ورزش های اصلی در حال بازگشت در کره جنوبی

همجنسگرایان تبعیض

Tizzard موافق با این حال که در اقلیت اند "زمان سخت" در محافظه کار و هنوز هم عمیقا سنتی کره ای جامعه است.

"آنها وجود دارد به عنوان یک سکوت اقلیت و تعداد بسیار کمی از کره ای ها آشکارا از," او گفت:. "ممکن است چرا که آنها پس از چند مدل نقش و تنها کسی است که آشکارا همجنسگرا مشهور است برای اینکه بیش از حد زرق و برق دار و بازی آن را," او گفت:.

"آن را به عنوان آنها در حال تحت فشار قرار دادند پایین جامعه و کشیده نگرانی های خود را که حرفه خود را رنج می برند اگر آنها شناسایی می گی" Tizzard اضافه شده است.

اما وجود دارد برخی در جامعه که ظاهرا دیدن بحران در حال حاضر به عنوان یک روش یکپارچه سازی همجنسگرایان به جامعه گسترده تر.

ادامه مطلب: Coronavirus: عجیب و غریب همبستگی می درخشد در زمان مشکل

Hong Seok-cheon یک صاحب رستوران است که کره را برای اولین بار باز, گی افراد مشهور, به نام مردم برای دریافت تست شده برای این ویروس گفت: "این زمان برای جمع اوری شجاعت خود را."

"اقلیت های جنسی اساسا ترس است که هویت خود را می تواند آشکار خود را به خانواده های کسانی که در اطراف آنها و جامعه" گفت: در رسانه های اجتماعی بیانیه ای.

"من در مورد این حادثه اما من بیشتر نگران آن است که وجود دارد بسیاری از افرادی که پاسخ به تماس ها و آزمایش نشده. سلامت خود را که از خانواده خود و جامعه باید قبل از نگرانی در مورد 'ال'," او گفت:.

دیگران را تکرار آن موقعیت با یک ائتلاف از گروه همجنسگرایان اعلام سهشنبه که آنها را با ارائه پشتیبانی برای هر کسی که آرزوهای خود را به آزمایش می شود و به ناشناس باقی می ماند.

در بیانیه هفت وکالت گروه گفت: "ما اقلیت های جنسی نمی خواهید COVID-19 به گسترش بیشتر است. ما برنامه ریزی برای برقراری ارتباط با مقامات بهداشتی به کنار هر بلوک اتفاقی که در حال برگزاری تست."

فرصت برای ادغام

"تعهداتشان در مورد قرار گرفتن در معرض خشونت و تبعیض در محل کار هنگامی که هویت خود را افشا طول خود قرنطینه و یا بعد از تست نتیجه بازده مثبت" گفت: فعالان که شامل Chingusai که نشان دهنده گی مردان و همبستگی برای همجنسگرایان حقوق بشر از کره جنوبی.

"اعضای جامعه همجنسگرایان نگران هستند که آنها می تواند از دست دادن شغل خود را اگر آنها 'خانه,'" گفت: Tizzard. "وجود دارد هیچ قانون ضد تبعیض برای حفاظت از آنها وجود دارد و همچنین می تواند ننگ اجتماعی قوی.

"اما در همان زمان این وضعیت می تواند به عنوان فرصت برای آنها را به عمل به عمومی در تلاش های خود و با حمایت از دولت و سپس این می بود مسلما جامعه همجنسگرایان شانس برای برنده شدن پذیرش گسترده تر در جامعه," او گفت:.

ادامه مطلب: زن ویتنامی شکایت سئول برای 'زمان جنگ قتل عام'



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن