است استیسی آبرامز بازور? بله. و این عالی است.

استیسی آبرامز' رسانه های حمله رعد اسا آشکارا مبارزه برای یک نقطه در کنار presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

استیسی آبرامز' رسانه های حمله رعد اسا آشکارا مبارزه برای یک نقطه در کنار presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر برخی از سیاسی خودی عصبی است. که او جای خود غلت بزنید کنار احترام سنت با مبارزه علنی برای نقطه آنها را خشمگین. واشنگتن آزما اخراج آبرامز به عنوان "حق است." دموکراتیک تشکر. ویلیام خاک رس به نام کمپین رسانه ای "نامناسب است."

آبرامز است catching fire به دلیل وجود برخی زیر مجموعه های سیاسی ما خودی که fetishize روند بیش از پیشرفت و سنت بر مشارکت مردم است. مقاومت به یک کمپین عمومی برای معاون ریاست جمهوری است که یک اثر از امریکا اولین روز خود به عنوان یک جمهوری.

اما این مهم است که بدانید که در آن روز همه چیز بسیار متفاوت بودند. بازگشت به مبارزه به صورت عمومی دفتر در نظر گرفته شد تکان دهنده نقض اجتماعی پروتکل—سیاسی باید یک افتخار عطا در یک دولتمرد به فکر رفت بدون استفاده از تاکتیک های plebeian به اجبار.

البته این ممنوعیت در مبارزه متوقف نمی مردمی مانند توماس جفرسون از نصب تهاجمی پشت صحنه مبارزات که فعال سیاسی خود را تسلط. جفرسون و بنیانگذاران ما قوی تر متفقین روزنامه های عملیاتی و فشار مبارزات برای قرار دادن نام خود را به جلو برای خدمات در بسیار به همان شیوه نامزدها را امروز.

این نوع از نازکن نمایش با شکوه هنوز fetishists دموکراتیک در میان نخبگان اما در قرن 18 سیاسی تئاتر بد است مناسب برای مجزا قرن 21 سیاسی جنبش. آبرامز' unapologetically رسانه-محور کمپین معاون ریاست جمهوری نیست فقط چشم نواز; این نشان دهنده بهتر و شفاف تر صادقانه تر سیاست حزب.

بیایید چند چیز را از راه. آبرامز بلند پروازانه است. آبرامز راحت با شما دانستن او بلند پروازانه. و آبرامز ندارد صبر سیاسی نمایش با شکوه که او احساس می کند استفاده شده است به حذف زنان—به ویژه زنان رنگ—از دنبال بالاترین دفاتر سیاسی.

"این امر می تواند انجام بدی هر کاری رنگ و هر زن از جاه طلبی هر کودکی که می خواهد به فکر می کنم فراتر از فضا شناخته شده برای من برای گفتن ندارد و یا به تظاهر, 'آه, نه, من نمی خواهم به آن ، البته من آن را می خواهم" آبرامز گفت: در این نمایش در ماه فوریه است. "البته من می خواهم برای خدمت به آمریکا است. البته من می خواهم به یک وطن پرست و این کار را انجام دهید. و بنابراین من می گویند بله."

هنگامی که توصیف او در مورد باز بودن به دنبال معاون ریاست جمهوری آبرامز وام گرفته از زبان YouTubers و جهان از رسانه های اجتماعی virality. "من سعی می کنم به ساده باشد زیرا در حالی که ما امیدواریم این کار برای خود صحبت می کند گاهی اوقات این کار نیاز به یک اعتیاد به مواد مخدره مرد" آبرامز گفت: در ظاهر خود را در نظر. "من یاد گرفتم اوایل که اگر من برای خودم صحبت می کنند من نمی توانستم داستان."

منتقدان ممکن است تماس خود را سازگار مطبوعات حضور بلند پروازانه اما تعداد زیادی از رای دهندگان دموکرات پیدا کردن او صادقانه و واجد شرایط. یک نظرسنجی از بسیار محترم گروه داده ها برای پیشرفت منتشر شده در پایان ماه مارس یافت آبرامز محبوب ترین انتخاب برای بایدن را در حال اجرا همسر.

آبرامز است که شاید حزب دموکرات ترین با تجربه سازمان و مدافع در زمانی که حزب به شدت به دنبال یک وحدت موضوع به ترمیم زخم از دیگر کبودی اولیه چرخه. به دلیل در بخشی به coronavirus دموکرات ها در نهایت coalescing در اطراف یک موضوع متحد که هر جمعیتی در حزب: رای دهندگان حمایت می کند. خوب با توجه به تجربه خود در گرجستان در سال 2018 استیسی آبرامز می داند چیزی در مورد رای دهندگان جمهوری خواه سرکوب کردند.

این تلاقی حوادث—که دموکرات ها نیاز به یک ثابت سازمان که همچنین قادر است از هیجان انگیز پایه و تبدیل کردن رای دهندگان در مسئله کلیدی از رای دهندگان حفاظت—به نظر می رسد طراحی شده برای آبرامز. آن را نیز می گوید: چیزی که مهم است در مورد سیاسی غرایز.

"یک نظرسنجی در بر داشت آبرامز محبوب ترین انتخاب برای بایدن را در حال اجرا همسر."

آبرامز شروع رای گیری حقوق سازمان مبارزه عادلانه هنگامی که رای دهندگان حفاظت مسائل شدند فقط بازگشت به لیست دموکراتیک اولویت است. موفقیت از مدل نه تنها تحت فشار قرار دادند و این حزب رو به جلو در رای دهندگان حفاظت از خود—سازماندهی و دادخواهی تلاش مانع از پاکسازی بیش از 26,000 رای دهندگان از گرجستان رای گیری رول. در حالی که دیگران باید مبارزه کرد و در روز یکشنبه نشان می دهد بحث, آبرامز و تیم تقویت شده اند حق رای در برابر جمهوری خواه ضرب و جرح.

"من بسیار خود آگاه و من می دانم که من رزومه معمولا کاهش می یابد به او نمی تبدیل شدن به فرماندار گرجستان" آبرامز گفت: به تازگی. اما دولت در فعالیت های سیاسی—افزایش برای تبدیل شدن به رهبر اقلیت های مجلس گرجستان از نمایندگان—ارائه می دهد بایدن غیر منتظره دارایی: یک فرصت برای بازسازی فاسد شده و ارتباط بین دولت فدرال و ایالات متحده است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را فاجعه بار سوء مدیریت در امریکا coronavirus پاسخ منجر به شکست اعتماد و همکاری بین دولت فدرال و دولت فرمانداران. دولت فدرال در حال حاضر به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک رقیب از یک متحد در امور خارجه coronavirus تلاش های امدادی با تهمت خروج از فرمانداران برای پیدا کردن مسیر خود را در طول این نسل بحران است.

آبرامز می داند که چگونه دولت تابع. او نزدیک به تجربه مذاکره با فرمانداران و قانونگذاران ایالتی از هر نگر معاون نامزد ریاست جمهوری. یک بایدن دولت به راحتی می تواند deputize آبرامز به عنوان کاخ سفید سفیر حسن نیت را به حزب دموکرات و جمهوری خواه فرمانداران نادیده گرفته شده و مورد آزار قرار گرفته تحت Trumpism.

اولین آبرامز نیاز به برد و او را با قرار دادن قدرت خود را سازماندهی شبکه به آزمون با حروف درشت, عمومی مواجه کمپین معاون ریاست جمهوری است. با قرار دادن او در سازماندهی کار جلو و مرکز آبرامز در حال ساخت یک کمپین مردمی که به دنبال تقسیم قدرت انتخاب یک همسر در حال اجرا بین جو بایدن و دموکراتیک پایه.

که هیچ دیگر دموکرات به طور جدی تلاش این استراتژی قبل از یک مثال فوق العاده از نحوه تفکر کهنه تبدیل شده دموکراتیک در میان نخبگان سیاسی. آبرامز برنده اولین تکان دهنده جایزه با رویکرد نوآورانه و آن را به وضوح گرفتار سنتی معاونت مدعی خاموش نگهبان. Ctq است تلاش برای نگه داشتن سرعت با یک ظاهر اخیر در این اواخر نشان می دهد با استفان کلبرتاما هیچ نامزد دیگر به نظر می رسد که راحت داشتن جاه طلبی خود را به عنوان آبرامز.

استیسی آبرامز نشان داده و خلاقیت و جسارت و شجاعت در زور زدن طولانی برگزار شد سیاسی سنت به پرونده معاون ریاست جمهوری است. کسانی که ارزش های آمریکایی می تواند تجمع پشت در طول این زمان بی سابقه ای سیاسی و اقتصادی عدم قطعیت است. آبرامز خواهد آنها را به معاون ریاست جمهوری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن