است که طول می کشد استفاده از coronavirus به سطح شیب دار تا حملات در عراق و سوریه

این "دولت اسلامی" گرفته شده استفاده از یک مستند در سراسر کشور و خروج از ائتلاف به رهبری ایالات متحده نیروهای ن

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

این "دولت اسلامی" گرفته شده استفاده از یک مستند در سراسر کشور و خروج از ائتلاف به رهبری ایالات متحده نیروهای نظامی به سطح شیب دار تا حملات.

بقایای "دولت اسلامی" (IS) گروه تروریستی در حال تبدیل شدن بیشتر فعال در عراق و سوریه در میان coronavirus بیماری همه گیر. سنی گروه شورشی گسترده بود را شکست داد و در سال 2017, اما آن سلول دارای جای خواب را دیده اند افزایش فعالیت در ماه گذشته است.

در روز شنبه که به کشته شدن 10 عراق طرف مقابل باید در یک کمین در استان نزدیک به پایتخت بغداد. در آخرین هفته از ماه آوریل یک بمب گذار انتحاری از گروه های تکفیری به کشته شدن سه تن ماموران امنیتی در خارج از یک ساختمان دولتی در کرکوک.

Irak Angriff des IS (Getty Images/AFP/A. Al-Rubaye)

شنبه کمین کشتن 10 عراق طرف مقابل باید بود که " خونین ترین حمله در ماه های اخیر

است نیز کشته 32 سوریه سربازان و آسیب دیده در دو زمینه های نفت. "عملیات جنگی به سطح ما دیده نمی شود در حالی که" هشام آل هاشمی, یک متخصص امنیتی در عراق گفت: آژانس خبری AFP. وی افزود که همچنین تلاش برای برقراری مجدد آن بودجه مسیرهای قاچاق و مخفیگاه.

ما گزارش های اطلاعاتی تخمین می زنند که در حدود 2500-3,000 است که مبارزان عملیاتی باقی می ماند در عراق; مقامات امنیتی در بغداد می گویند بیشتر از 500 مبارزان برخی از آنها تا به حال موفق به فرار از زندان به تازگی تضعیف سراسر مرز سوریه.

Qubad طالبانی معاون نخست وزیر عراق در منطقه کردستان به نام حیات است یک "تهدید واقعی" در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "آنها در حال بسیج و کشتار ما در شمال و آنها شروع به هدف قرار دادن بغداد به زودی," او گفت:.

بیشتر بخوانید: افزایش حملات تروریستی در آفریقا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

با استفاده از نقل و انتقال نیروهای نظامی

تجدید حیات این است که در یک زمان می آید زمانی که ائتلاف به رهبری ایالات متحده نیروهای خود را شروع کرده اند برای خروج نیروهای خود را از پایگاه های خود در عراق و عراق نیروهای نظامی در حال مستقر به اجرا در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

عدم اطمینان سیاسی نیز ممکن است نقش به عراق است که در حال حاضر در تلاش برای تشکیل یک دولت جدید است.

با این حال به گفته برخی از مقامات طبیعت از آخرین حملات شده اند "خام و ابتدایی" و لزوما نقطه به نقطه این گروه که قادر به بازپس تکه های زیادی از خاک به عنوان در سال 2014. سام هلر یک تحلیلگر مستقل و گفته است که فعالیت های اخیر شد "به ظاهر نشان دهنده این گروه بیشتر تهاجمی استقرار لزوما جدید و قابلیت های چشمگیر."

am/msh (AP, AFP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب