داعش راه اندازی جعلی عدالت اجتماعی حساب در Facebook

AMMAN, Jordan—Bitcoin grifters هفته گذشته فرماندهی حساب توییتر باراک اوباما, جف بزوس, Elon Musk و جو بایدن. خا

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

AMMAN, Jordan—Bitcoin grifters هفته گذشته فرماندهی حساب توییتر باراک اوباما, جف بزوس, Elon Musk و جو بایدن. خارجه روسیه هوش فعالان اند نرم آمریکا و کانادا و بریتانیا coronavirus واکسن پژوهش با توجه به UK, National Cyber Security Centre. و اگر به سمت چپ از احساس این صنعت رشد از جنگ سایبری, دولت اسلامی به تازگی سرقت عادی مردم حساب در Facebook—نه فقط به ارسال آن معمول جهادی تبلیغ بلکه به تخم مرغ در آمریکا ناآرامی های اجتماعی تحت هویت های جعلی.

به عنوان مشخص شده در یک جدید در عمق گزارش موسسه راهبردی گفت و گو (ISD) در حالی که رسانه های اجتماعی شرکت توانسته است بیش از دو سال گذشته برای شناسایی و حذف 99 درصد از تروریسم-پست های مرتبط, حامیان داعش را نمیفهمد راه خود را و مطالب خود را بخشی از آن باقی مانده 1 درصد است.

برای شروع آنها را نمیفهمد چگونه به نقشه کشیدن تایید دو مرحله ای با استفاده از دو برنامه است که تسهیل رهگیری از رمز عبور تنظیم مجدد متون و آنها حتی به اشتراک گذاشته شده آموزش تصویری و توضیح داد که چگونه به استفاده از این روش به ربودن واقعی Facebook حساب. هنگامی که انجام می شود با استفاده از آنها دسترسی به دستور وفادار در مورد چگونه به دامن زدن نژادی و ناآرامی های مدنی.

"ما باید تحمل تروریستی تبلیغ بر روی پلت فرم ما و حذف محتوا و حساب است که نقض سیاست ما به عنوان به زودی به عنوان ما آنها را شناسایی" یک Facebook سخنگوی شرکت گفت: روزانه وحش.

اساسی پیام بسیار همان است که شرح داده شده توسط رابرت مولر در کیفرخواست از روس هایی که از مجموعه ای از نفوذ 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده. اما حداقل از لحاظ محتوا کرملین ops شد paragons پختگی در مقایسه با آنچه که ما تا کنون دیده ام از داعش.

این گروه تروریستی در آخرین دیجیتال ابزار به نظر می رسد مانند یک بودجه کم بد گویی کردن از اینترنت تحقیقات آژانس مستند رسانه های اجتماعی جنگ در امریکا است. اما اگر نتایج خود را تا کنون در حال risible خود نیت نیست. باراک اوباما یک بار اشتباه تماس داعش "یک J. V. تیم است." هیچ کس باید این کار را دوباره.

بیش از سه ماه گذشته موسسه استراتژیک گفت و گو محققان به تماشای در زمان واقعی به عنوان شبکه ای از حامیان داعش در Facebook "comment-بمباران" وزارت دفاع هوایی ایالات متحده آکادمی ارتش ایالات متحده و حتی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری صفحه. داعش حامیان تولید یک خروجی رسانه های اجتماعی به نام روما به نام بعد از آن خیلی تبلیغ دستمال Rumiyahبه سازماندهی آنلاین ازدحام حملات دشمنان اصلی خود را. (Rumiyah به معنی 'رم' در عربی و مجله است که به اصطلاح به دلیل once upon a time جهادگران تصور آنها می خواهم گونی پایتخت اروپا و جهان مسیحیت است.)

گه-ارسال گریه به دور از اخراج شهرستانها در سراسر شرق میانه; و نه آن را تقریبا به عنوان خطرناک به عنوان آشکارا به تحریک و الهام بخش زندگی واقعی جنایات در سراسر جهان از طریق ساده اما موثر چگونه به راهنما.

با اینحال داعش جدید gambit نشان می دهد که چگونه پاسخگو و سازگار است وقتی که می آید به تبلیغات و دروغ سر و صدا است که در حال حاضر در این حوزه تقریبا هر خصمانه سرویس اطلاعات خارجی.

در این مورد اول حقه یک شخص واقعی است که می گویند استتار ارتباطات به نگاه مانند آنها که از شناخته شده و منابع قابل اعتماد—سپس سیل اکوسیستم با الکی محتوا.

نفت خام راه داعش تحت پیگرد قانونی قرار جدید خود را چرخش جهاد نشان می دهد آن را هنوز هم در اوایل روز است.

"کنجکاو مجموعه ای از Facebook حساب های با نام های غربی مانند حلق برامدگی لبه طبقات سنگ سوفی و متی برجسته شد در 15 دقیقه تصویری با عنوان " آنجا که هیچ نجات دهنده,' یک مونتاژ داعش پیروزی نظامی."

در ژوئن 6, مثلا, کنجکاو مجموعه ای از Facebook حساب های با نام های غربی مانند حلق برامدگی لبه طبقات سنگ سوفی و متی برجسته شد در 15 دقیقه تصویری با عنوان "هیچ نجات دهنده" یک مونتاژ داعش پیروزی نظامی شکسته تا پنج دقیقه بخش اختصاص داده شده به خود را فوق العاده کوچک برنده در "امنیت سایبری" توسط "[خلافت] حامیان برابر [در] دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صفحه."

این بخش آغاز شد و با بر روی صفحه نمایش متن است که جزئیات یک "حمله" در 2 ژوئن ریاست جمهوری Facebook پست در مورد استقرار گارد ملی به شهر نیویورک به عنوان کشور بود و در تلاطم در سراسر کشور, تظاهرات در پاسخ به پلیس به قتل جورج فلوید.

در این ویدئو توضیح می دهد که چگونه حامیان می تواند ایجاد بیشتر بخش در ایالات متحده به عنوان يك آمریکایی های سیاه و سفید و ارسال تحریکات مانند "سلاح نه تنها برای ما می تواند شات [sic] بیش از حد" و "نه تهدید [sic] ما با گارد ملی ما در حال حاضر رزمندگان" hashtagged "سیاه و سفید،" حامیان و حتی تغییر آواتار خود را به عکس های جورج فلوید.

این حرکت در یک فیلم اجرا یا نمایش مجدد یادآور روسیه مستند تلاش به رابجای دیگری جا زدن Black Lives Matter حساب در سال 2016.

بدون شک "Rand" "الین" و "متی" نوید سلفی-جهادی پیروزی در حالی که decrying سیستمیک نژاد پرستی در امریکا ساخته شده است آن را دشوار برای حتی بیشتر زود باور تهمت حامی به باور این بود که هر چیزی غیر از امنیت سایبر سازش: MAGA نوع از رئیس جمهور رسمی Facebook صفحه نیست آن را خرید. نه خود بودند بسیاری از مخالفان. اما البته که هیچوقت متوقف کردن داعش از جشن "حمله" به عنوان یک موفقیت اثبات پلت فرم است که ادعا می کند به حذف 99 درصد از تروریست های مطالب پیشگیرانه است که هنوز هم بسیار مستعد ابتلا به نفوذ.

ریاست جمهوری صفحه: حمله یکی در یک سری از دیجیتال داعش حملات. برای اولین بار بود که در وزارت دفاع و سازمان یافته توسط یک جفت از روما هواداران که سازمان swarming از ارتش ایالات متحده Facebook pages. هدف این بود که به "تهدید و ارعاب صلیبیون" با هدف قرار دادن پنتاگون حضور رسانه های اجتماعی. بخش نظرات زیر این پست مجازی تبدیل شد proving grounds با داعش حامیان های پیش ساخته پوستر و کپی-و-جا به جا متون در هر دو زبان انگلیسی و عربی. یک تصویر برجسته ضخیم plumes از دود wafting از یکی از برج های مرکز تجارت جهانی در 9/11 به عنوان یک هواپیما پرواز به دیگر. "ما آن را دوباره منتظر تاریخ" بود هشدار مارک با یک روما آرم.

داعش سپس بازیافت همان محتوا برای حمله به هر دو ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی و ارتش ایالات متحده Facebook صفحات در اواخر ماه ژوئن و اوایل ماه جولای. هواداران در زمان خاص umbrage در آمریکا ترور رهبر سابق ابوبکر البغدادی در ماه اکتبر 2019 شده و یک سری از تصاویر سیاه و سفید با چادری مبارزان مزین با stenciled خواندن متن "اگر شما به کشته شدن البغدادی پس از آن خود را SOLIDERS نمی میرند و آنها را REVENG [sic]."

بسیار برای مایکل بای-سطح تولید ارزش داعش تبلیغات در آن اوج; در حال حاضر ارتش از ترور هاوکینگ چه شبیه صفحه اصلی, فیلم, شات در BetaMax. (نیروی هوایی ایالات متحده آکادمی به نظر می رسد کمتر خوشحال از احساس خطر: آن مسدود شده و مراجعه کننده به حساب های داخلی آن از بررسی های خاص.)

داعش در حال حاضر کنترل حداقل پنج مستقل وب سایت در وب متن باز از جمله "جهادی-Netflix بکشد" (هیچ وابستگی با و واقعی Netflix) اجرا می شود که فیلم تبلیغاتی برای آن آدرس را در هر دو توییتر و Facebook. هیچ کدام از این سایت برداشته شده است. یکی 24/7 جریان خدمات رادیویی که پخش لیست های پخش از داعش اذن ایستگاه رادیویی بود که بمباران کردن امواج رادیو و تلویزیون در سال 2016 توسط نیروهای ائتلاف است اما در حال حاضر زندگی دوم آنلاین به عنوان یک پلت فرم های ویدئویی.

داعش مسافران نیز کنترل چهار وب سایت در بنگلادش, فقط برای هواداران در جنوب آسیا است. این یک خبرخوان سایت که بالا آمار از 17 میلیون هنگامی که کاربران جستجو برای "فارسی" به زبان عربی در گوگل. در ماه مه داعش-حامی "خلافت سایبری سپر" تصویری منتشر شده جزئیات آن در نرم سوء استفاده از شکستن به آمریکا Police Association وب سایت و همچنین اتحادیه آفریقا آنلاین نظارت و ارزیابی ابزار و متعاقبا حذف مدیران و دیگر کاربران از پلت فرم. آن است که به طور مشابه بازسازی توانایی های خود را در رسانه های اجتماعی از طریق استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه است که بهره برداری از تایید دو مرحله ای و اجازه می دهد داعش حامیان به اختیار موجود پروفایل کاربر.

تا کنون عملکرد قابل خواندن تلاش های چنین به نظر می رسد بیشتر شبیه به angsty 4Chan کاربران نسبت به یک بار توانمند فراملی شورش. از دست دادن آن مرکز ثقل در رقه و موصل است به معنای تمرکز زدایی از proselytization و استخدام و تلاش و با آن اجتناب ناپذیر کاهش پیچیدگی.

این هک شده برای سال, بعد از همه, به طور عمده برای هدف از اعلام خود به عنوان یک توانمند تهدید. "ما در اینجا بودند و ما شما می توانید در هر نقطه" به نظر می رسید که عامل اصلی آن جاسوسی سایبر مبارزات هنگامی که آن را به حال حضور فیزیکی برآمدگي در سراسر دو کشورهای خاورمیانه.

در حال حاضر به عنوان آن پرت و دور افتاده flunkies دهند پشت به سایه آن گرفته شده به تلاش برای متقاعد کردن از طریق deniability قابل قبول. "مگان از اوهایو" به طور همزمان خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و کشتن همه مرتد ممکن است به نظر می رسد بیش از حد احمقانه را جدی بگیرد اما اگر چند سال گذشته نشان داده اند هر چیزی آن است که آن را بسیار مداخلات خارجی آمریکا برای از بین بردن خود را از درون. و این می تواند یک اشتباه اخراج این اوایل هجوم به sock-خیمهشب بازی به دلیل tradecraft بسیار شفاف است. داعش را یاد بگیرند و بهتر—و امریکا بهتر آماده می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن