'دولت اسلامی' بهره برداری از coronavirus و درگیری به افزایش دوباره

تروریستی شبه نظامیان "دولت اسلامی" راه اندازی کرده است یک سری جدید از حملات در سوریه و عراق است. جهادگران آموخ

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

تروریستی شبه نظامیان "دولت اسلامی" راه اندازی کرده است یک سری جدید از حملات در سوریه و عراق است. جهادگران آموخته اند که چگونه برای بهره برداری از شیوع کروناویروس و درگیری در منطقه است.

شمال عراق در آتش دوباره به ضخامت ستون دود دیده شده است افزایش بیش از مزارع گندم. تروریستی شبه نظامیان موسوم به "دولت اسلامی" (IS) آتش به آنها برای ارعاب مردم محلی و پیام روشن است: این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما در همکاری با دولت و نیروهای.

شبه نظامیان حملات در حال حاضر شده است در حال افزایش است برای چند هفته. در آوریل 28, یک بمب گذار انتحاری خود را منفجر کرد در عراق هوش دفتر مرکزی آن در شهر کرکوک — بخشی از یک دو ضربه به در شب گذشته توسط تروریست ها شده بود حمله به مناطق نزدیک.

ادامه مطلب: تعقیب است عودت

سپس در مارس 1 چند است راه اندازی یک واحد هماهنگ پیشبرد علیه اعضای دولت عراق پشتیبانی واحدهای بسیج مردمی (رهبری) در شمال بغداد. رهبری مبارزان فرستاده شده به عنوان تقویت شد و پس از آن کشته شده توسط بمب کنار جاده ای در راه نبرد.

این پیچیده و حملات هماهنگ هستند نشانه ای از یک "سازمان است که پیروزی واقعی قدرت" با توجه به سام هلر مشاور سازمان بحران ، او می گوید که خود را گزارش کرده راه انداختن دیگر جنگ با نیروهای عراقی که شامل بیشتر عملیات پیچیده بر خلاف حملات نامتقارن از سال گذشته است.

قدرت مرده بودن

برخی از 14 سال پیش در ماه مارس 2019, دولت اسلامی از آخرین قطعه از آن "خلافت" پس از سوریه نیروهای re-زمان Baghuz Fawqani در شرق کشور. در ماه اکتبر نیروهای ایالات متحده به دنبال توسعه با کشتن خود اعلام کرد خلیفه خود ابوبکر البغدادی.

اما در ژانویه 20, 2020, یک گزارش سازمان ملل متحد شد ارسال هشدار به شورای امنیت سازمان ملل متحد است که شروع شده بود دوباره ادعا خود را در هر دو کشور عراق و سوریه به طور فزاینده ای از طریق حملات جسورانه. شبه نظامیان تا به حال در این گزارش گفت: re-تاسیس خود را به عنوان یک زیرزمینی شبکه و قادر به اجرای حملات در قبلا آرام مناطق دقیقا به این خاطر آن دیگر هیچ سرزمین برای دفاع از.

"است که هنوز هم یکی از قوی تر سازمان های تروریستی در جهان" تروریسم تحلیلگر گیدو استاینبرگ گفت: DW. "در سال 2010 قبل از شروع آن بزرگ افزایش در سال های 2013 و 2014 آن را به حال حدود 700 مبارزان در دسترس است. امروز 2000 به 3000 جنگجویان در عراق و سوریه, هر, و نشان می دهد که خطر آنها در برخواهد داشت."

دیگر تخمین می زند حتی بالاتر است. در اواخر ژانویه نماینده خاص امریکا برای ائتلاف جهانی برای شکست دادن جیمز جفری این باورند که شبه نظامیان تا به حال بین از 14000 و 18000 جنگجویان در سوریه و عراق است.

جنگ قفسه سینه

حتی بدون آن خلافت شبه نظامیان به نظر می رسد به لحاظ مالی به خوبی ذوات. این نتیجه گیری از یک گزارش منتشر شده در اوایل ممکن است توسط ما وزارت دفاع بازرس عمومی در عملیات ذاتی حل و فصل نام داده شده به ما ماموریت نظامی برابر است.

این گزارش به نقل از یک ما بر بازارهای مالی نشان می دهد که دسترسی به ذخایر مالی از صدها میلیون دلار بود که در ادامه به تولید درآمد از طریق فعالیت های جنایی و تا به حال هیچ مشکل حمل و نقل پول به این منطقه از طریق پیک و به معنی دیگر.

جهادگران در حال حاضر دو متحدان عمده: جدید کروناویروس و درگیری های جاری در منطقه است. در ماه مارس نام دارد که در آن هواداران به گام تا حملات به طور خاص به دلیل دولتها در سراسر جهان شد و در حال حاضر پریشان مبارزه شامل COVID-19. سوریه نیروهای دموکراتیک (SDF) ساخته شده تا در درجه اول از طرف شبه نظامیان است متوقف عملیات نظامی خود را. در عراق و برنامه های آموزشی برای چندین نیروهای از جمله کسانی است که ارتش آلمان است که در قرار داده شده است بر روی یخ.

ادامه مطلب: سوریه شورش زندان برجسته با مشکلات است که مبارزان

و در همین راستا است نیز آغاز شده است به سود حاصل از درگیری دیگری در منطقه به خصوص کسانی که بین ترکیه و شمال سوریه کردها و همچنین به عنوان به طور کلی در جریان درگیری بین آمریکا و ایران است.

تنش بین دومی تشدید انبوه در ماه ژانویه این سال با ترور با هواپیماهای بدون سرنشین در بغداد از ایران ژنرال قاسم سلیمانی بود که با توجه SIPRI مدیر دن اسمیت "یکی از بزرگترین دشمنان است." که به دنبال حملات موشکی تلافی جویانه بر ما پایگاه های خود در عراق است و در حال حاضر led پرسش که آیا ما باید نیروهای مستقر در همه وجود دارد.

ما عقب نشینی

از آن زمان به بعد ارتش آمریکا داده است تا چهار پایگاه های خود در عراق است و در حال حاضر مستقر در دو محل یک واقعیت تبدیل شده است که قابل توجه در مبارزه دوباره با توجه به استاینبرگ گفت: "از آنجا که آمریکایی ها دیگر به پیوستن به نیروهای امنیتی عراق در این زمینه به همان اندازه است."

در سوریه هم آمریکا "در حال حاضر تنها توسط چند صد مردان" استاینبرگ گفت. که نگرانی های او چون "آمریکایی ها توجه خاص به جنگجویان خارجی که می تواند یک خطر در خارج از عراق و سوریه است."

که هم درست است 2000 یا خارجی است که مبارزان در حال حاضر در SDF زندان در شمال سوریه است. قبل از مرگ او در سال گذشته است که رهبر بغدادی گفت: در یک پیام ویدئویی که آزادی کسانی که زندانیان اولویت است. در ضمن وضعیت امنیتی در این زندان که سرنشین دار توسط نیروهای مبارزان ساخته شده است بسیار مشکل تر توسط ارتش ترکیه در حمله ماه اکتبر گذشته.

صدها نفر از زندانیان در حال به فکر فرار کرده اند در اولیه جنگ و پس از فوران آنجا خارج شده اند نیروهای خود را برای مبارزه علیه ترکیه وجود دارد در حال حاضر کمتر مبارزان در دسترس برای محافظت از کسانی که زندان است. به عنوان یک نتیجه, تلاش فرار و زندان شورش شده اند در حال افزایش است.

چه شبه نظامیان می داند این است: ممکن است هر کس دشمن است همه را مهم ترین دشمن و شبه نظامیان یاد شده به سود حاصل از آن.

اینجا کلیک کنید برای اخبار از آلمان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن