اسرائیل: نمایندگان مجلس با تصویب نتانیاهو-Gantz دولت وحدت

اسرائیل و مجلس با تصویب لایحه پاکسازی راه را برای بنیامین نتانیاهو و Benny Gantz برای تشکیل یک دولت. دفتر نخست

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

اسرائیل و مجلس با تصویب لایحه پاکسازی راه را برای بنیامین نتانیاهو و Benny Gantz برای تشکیل یک دولت. دفتر نخست وزیر خواهد شد بنا به گزارش چرخش بین دو رقیب است.

پس از انتخابات و یک بن بست است که به طول انجامید بیش از یک سال و اسرائیل مجلس در روز پنج شنبه رای برای یک دولت جدید است که ببینید سرپرست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر حفظ صندلی خود را.

با این حال نمایندگان مجلس نیز رای دادند و در قانون اساسی تغییراتی که نیاز به نتانیاهو برای به اشتراک گذاشتن قدرت با رقیب خود Benny Gantz با دفتر نخست وزیر مجموعه به چرخش بین این دو است.

توافق ائتلاف بین حزب لیکود نتانیاهو و Gantz آبی و سفید داد پیش بینی نتانیاهو به دفتر نخست وزیر به Ganz پس از 18 ماه در ماه اکتبر 2021.

هر دو مردان مجموعه به سوگند در همان مراسم در روز چهارشنبه.

چراغ سبز برای نتانیاهو

مجلس تصمیم می آید یک روز پس از اسرائیل در دیوان عالی کشور مجاز نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت در حالی که هنوز تحت کیفرخواست. 11-قاضی پنل پیدا نکردم "هر گونه دلیل قانونی برای جلوگیری از نتانیاهو از تشکیل یک دولت است."

نتانیاهو چهره اتهامات فساد و تقلب و نقض اعتماد با دادگاه انتظار می رود برای شروع در اواخر این ماه.

سرپرست نخست وزیر را رد کرده است هر نوع تخلف است.

حمله اسرائیل به قوانین او را تنها ملزم به مرحله پس از نهایی حکم.

سیاسی odyseey

نتانیاهو حکومت اسرائیل از سال 2009 اما موفق به تشکیل یک اکثریت پس از برگزاری انتخابات در ماه آوریل سال گذشته است. دو انتخابات در سمت چپ هر دو حزب لیکود و Gantz آبی و سفید بدون لازم اکثریت 120 کرسی کنست ،

Gantz تا به حال بارها و بارها با رد احتمال ائتلاف با نتانیاهو اما تغییر ذهن خود را پس از شیوع کروناویروس.

این تصمیم موجب خشم در برخی از بخش های خود را و خواسته خود دو کلید متحدان او را متهم به تسلیم شدن به زمان رقیب.

مجلس انتظار می رود که برای رای دادن بعد در روز پنج شنبه به درخواست پرزیدنت رئوبن ریولین به اعطای نتانیاهو یک دولت-تشکیل قیمومیت.

dj/rt (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب