اسرائیل: هزاران نفر از مخالفان نتانیاهو به استعفا

منتقدان می گویند بنیامین نتانیاهو نالایق است به سرب در زمانی که او در دادگاه برای فساد. اسرائیلی ها همچنین ابر

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

منتقدان می گویند بنیامین نتانیاهو نالایق است به سرب در زمانی که او در دادگاه برای فساد. اسرائیلی ها همچنین ابراز خشم خود را در بدتر شدن وضعیت بیکاری و بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

هزاران نفر از اسرائیلی ها در روز سه شنبه اعتراض در خارج از اقامتگاه رسمی نخست وزیر بنیامین نتانیاهو در بیت المقدس خواستار بحرانزده رهبر را به عنوان او در یک دادگاه به اتهام فساد مالی و خود را به عنوان دولت می آید زیر آتش بیش از دست زدن به آن از coronavirus بیماری همه گیر.

معترضان هجوم سفارشات اجتماعی را حفظ فاصله مورد نیاز شعار شعار و منفجر شاخ در خارج از نتانیاهو اقامت. مبارزه با فساد فعالان راه اندازی چادر در خارج از خانه خود در روز دوشنبه ،

برخی از تظاهرکنندگان انجام پلاکارد که به عنوان خوانده شده: "نتانیاهو فساد باعث می شود ما بیمار" "نتانیاهو استعفا" و "جرم وزیر." بسیاری برگزار شد پوستر و گفت: "شما جدا هستند. ما در حال تغذیه کردن" و یا گفتن وجود دارد "به هیچ وجه" یک سیاستمدار تحت کیفرخواست می تواند یک رئیس دولت.

رزرو ژنرال امیر Haskel یکی از اعتراض سازمان, به نام مردم به جمع آوری در جولای 14, "231st سالگرد انقلاب فرانسه" به "خواست آزادی و برابری و برادری."

معترضان لوران Cige که از تل آویو برای شرکت در این تظاهرات گفت: فرانسه آژانس خبری AFP: "کشنده ترین ویروس نیست COVID-19 اما فساد است."

ادامه مطلب: چه خواهد شد اسرائیل در کرانه الحاق برنامه های معنایی برای منطقه دارد ؟

افزایش شدید در COVID-19

پلیس گفت: آنها در نیروی در صحنه تلاش برای بازگرداندن نظم است. نسبت به پایان اعتراض مقامات امنیتی درگیر شدند و با برخی از معترضان در یک رویارویی است.

در اواخر شب چند صد نفر از معترضان در راهپیمایی طریق مرکز بیت المقدس با برخی از مسدود کردن این شهر راه آهن خط.

اعتراض در محل به اسرائیل, وزارت بهداشت اعلام کرد بیش از 1400 مورد جدید از coronavirus در 24 ساعت گذشته.

هزاران نفر نیز اعتراض در تل آویو در روز شنبه علیه بنیامین نتانیاهو و سیاست های اقتصادی میان coronavirus بحران است.

یک کشور از حدود 9 میلیون نفر از مردم اسرائیل است ثبت نام بیش از 41,200 coronavirus موارد با 368 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: چگونه جدید کروناویروس نقاط داغ که شامل?

نتانیاهو سقوط

نتانیاهو شده است که نخست وزیر اسرائیل برای بیش از یک دهه دیده است محبوبیت خود را شاقول در هفته های اخیر به عنوان او می آید زیر آتش از همه جهات.

منتقدان می گویند او بازگشایی اقتصاد بیش از حد به سرعت به عنوان اسرائیل در حال حاضر دچار یک موج جدید COVID-19 موارد است. این کشور رقم بیکاری همچنان بالای 20 درصد و مخالفان می گویند که خارج از لمس رهبر شکست خورده است برای کمک به هزاران نفر از مبارزه اسرائیل.

بیکاری از 3.4 درصد در ماه فوریه به 27 درصد در ماه آوریل قبل از کاهش کمی در ماه مه به 23.5%.

نتانیاهو چهره او بعد از محاکمه تاریخ در اورشلیم دادگاه منطقه در جولای 19. او تحت تعقیب در ماه ژانویه برای رشوه خواری و تقلب و نقض اعتماد در سه مورد. او می ایستد متهم به دریافت اسراف هدیه از میلیاردر دوستان و تجارت نعمت با رسانه های مقتدر برای مثبت تر پوشش خود و خانواده اش.

در 15 مارس نتانیاهو فساد محاکمه به تعویق افتاد برای دو ماه به دلیل نگرانی از شیوع کروناویروس.

نتانیاهو را رد می کند تخلف است و حاضر به استعفا حفظ که این اتهامات بودند اقدام به رانندگی او را از دفتر.

در مارس نتانیاهو با تشکیل یک دولت ائتلافی جدید با نظامی بازنشسته ستاد Benny Gantz و گابی اشکنازی پس از بیش از یک سال از ناآرامی های سیاسی.

حمله اسرائیل به قانون حاکم نخست وزیر است که تنها نیاز به استعفا در صورت محکوم به یک جرم جنایی با تمامی درخواست های خسته. تحلیلگران می گویند که نتانیاهو در مورد این می تواند چندین سال طول بکشد.

mvb/dr (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن