اسرائیل: هزاران نفر در تظاهرات علیه نتانیاهو خواستار جمع آوری بخار

هزاران نفر از مردم در بیت المقدس بسیج در مقابل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل. آنها خواستار استعفای خود را

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

هزاران نفر از مردم در بیت المقدس بسیج در مقابل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل. آنها خواستار استعفای خود را بیش از اتهام فساد و سوء مدیریت از coronavirus بحران در کشور است.

هزاران نفر از تظاهرکنندگان در برابر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سراسر کشور در روز شنبه با بسیاری از آنها ماندن و نیمه شب گذشته خواستار استعفای خود را بیش از این به اتهام فساد و دست زدن به او از coronavirus بحران است.

تظاهرات شده اند به دست آوردن با بخار در هفته های اخیر. رویداد اصلی محل در خارج از نخست وزیر اقامت رسمی در اورشلیم که در آن به گفته یک سخنگوی پلیس بیش از 7000 نفر جمع شده بودند.

حدود 1000 نفر نیز بسیج در خارج از نتانیاهو محل اقامت خصوصی در شمال شهر قیصریه, پلیس گفت:.

کوچکتر تجمعات هم زمان در تل آویو و در ده ها تن از دیگر مشغول تقاطع ها در سراسر کشور. در حالی که سازمان نمی دهد برآوردهای رسمی از تعداد شرکت کنندگان در این تظاهرات شاهد بیشترین میزان مشارکت در هفته از تظاهرات.

'چپگرا و آنارشیست ها'

معترضان انجام بنر و پرچم اسرائیل را به عنوان آنها راهپیمایی مرکزی اورشلیم. بسیاری از انجام پوستر که به نام نتانیاهو "جرم وزیر" در حالی که دیگران که گفت: "بی بی برو خانه."

ادامه مطلب: اسرائیل: پلیس متفرق کردن معترضان خواستار نتانیاهو مرحله پایین

نتانیاهو را رد کرد و تظاهر کنندگان را به عنوان "چپ" و "آنارشیست ها." او جناح راست حزب لیکود با صدور بیانیه ای متهم دو اسرائیل خصوصی کانال های تلویزیون از دادن "رایگان و بی پایان تبلیغات" به معترضان.

Jerusalem - Protesters light torches during a protest against Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu outside his residence in Jerusalem, Saturday, Aug 1, 2020 (picture -lliance/AP Photo/O. Balilty)

بیش از 7000 معترضان با تجمع در مقابل ساختمان نخست وزیر اسرائیل اقامت رسمی در اورشلیم پلیس گفت:

"آنها به شدت در تلاش برای شستشوی مغزی مردم به منظور پایین آوردن قوی نخست وزیر از سمت راست" حزب گفت: در توییتر بود که اعلان مجدد نتانیاهو ،

فساد و سوء مدیریت coronavirus

نخست وزیر چهره به اتهام فساد مالی و اقدامات قانونی علیه او در جریان است. او شده است به اتهام رشوه خواری و تقلب و نقض اعتماد. معترضان در اعتراض به نتانیاهو باقی مانده در حالی که او در دادگاه.

ادامه مطلب: نیروهای اسرائیلی خنثی کردن 'بیجی' در نزدیکی مرز لبنان

منتقدان اسرائیل رهبر نیز او را متهم کرد از mismanaging coronavirus بحران میان افزایش عفونت. او همچنین تحت انتقاد زودرس و کاهش محدودیت ها و عدم آمادگی برای موج دوم.

نرخ بیکاری در کشور است در بیش از 20% با توجه به اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر.

اسرائیل یک کشور نه میلیون نفر است که تا کنون گزارش شده 72,000 موارد coronavirus و 523 مرگ و میر.

adi/aw (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن