ارتش اسرائیل می گوید این آمار 'تروریست ها' با قرار دادن مواد منفجره در امتداد مرز سوریه

ارتش اسرائیل گفت هدف آن چهار 'تروریست ها' که با قرار دادن مواد منفجره در امتداد مرز با سوریه در بلندیهای جولان

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

ارتش اسرائیل گفت هدف آن چهار 'تروریست ها' که با قرار دادن مواد منفجره در امتداد مرز با سوریه در بلندیهای جولان. این واقعه در میان افزایش تنش ها در اسرائیل در مرز با سوریه و لبنان.

ارتش اسرائیل روز دوشنبه گفت: آن را هدف قرار داده بود یک گروه از شبه نظامیان در تلاش به محل مواد منفجره در امتداد حصار مرزی با سوریه در بلندیهای جولان.

"ما فقط خنثی تلاش 4 تروریست ها به محل مواد منفجره در نزدیکی جداره امنیتی بین اسرائیل و سوریه" نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) گفت: در یک صدای جیر جیر. "نیروهای ما و هواپیما اخراج نسبت به تیم ملی و یک ضربه شناسایی شد."

سربازان اسرائیلی کشف ادعایی داعش در نزدیکی پاسگاه مرزی در ساعات اولیه نظامی گفت. هیچ اسرائیلی زخمی شدند آن اضافه شده است.

ارتش اسرائیل گفت که "آماده برای هر سناریو" و اضافه کرد که از آن برگزار شد که "رژیم سوریه را مسئول تمام حوادث در سوریه است."

ادامه مطلب: اسرائیل: هزاران نفر در تظاهرات علیه نتانیاهو خواستار جمع آوری بخار

وجود دارد هیچ پاسخ فوری از سوریه است.

اسرائیل دستگیر شده جولان از سوریه در جنگ شش روزه سال 1967 و ضمیمه آن در سال 1981. بسیاری از جامعه بین المللی در نظر حرکت و شهرک سازی اسرائیل در سرزمین های غیر قانونی تحت قوانین بین المللی.

افزایش تنش

در هفته های اخیر همزمان با افزایش نیروهای خود در جبهه شمالی آن در میان افزایش تنش ها با مرز لبنان و سوریه است.

ماه گذشته اتهام اسرائیل حمله موشکی آمار مواضع سوریه نیروهای رژیم در جنوب دمشق و کشته شدن پنج نفر. ایران-حمایت لبنان و گروه حزب الله گفت: یکی از آن مبارزان کشته در حمله جولای 20 و قول داد اقدامات تلافی جویانه.

یک هفته بعد اسرائیل گفت: آن را به حال دفع تلاش توسط "تروریست ها" به عبور بیش از به قلمرو خود را از لبنان. ارتش گفت: یک گروه از سه به پنج مرد حمل تفنگ عبور از خط آبی که تقسیم این کشورها است.

ارتش اسرائیل سخنگو جاناتان Conricus گفت که آنها تا به حال ردیابی این گروه به عنوان آنها با نزدیک شدن به خط آبی. "هنگامی که عبور آنها از مرز ما درگیر" او گفت:.

ادامه مطلب: حزب الله را متهم آلمان از دادن به آمریکا و اسرائیل با بان کی مون

این درگیری منجر نشد هر اسرائیل تلفات ارتش گفت. "ما تایید بصری است که تروریست ها فرار به لبنان" Conricus گفت.

در پاسخ حزب الله که سنگین حضور در منطقه گفت: این بخش را ندارد و در هر برخورد.

"همه که دشمن رسانه است و این ادعا در مورد خنثی کردن یک عملیات نفوذ از خاک لبنان به فلسطین اشغالی... کاملا نادرست" این گروه در بیانیه ای گفت.

adi/aw ("رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن