اسرائیل تظاهرات ضد دولتی در تعمیق نتانیاهو مشکلات

هزاران نفر از اسرائیلی ها است و باید به خیابان ها در اعتراض به دولت را از دست داده و coronavirus بحران است. در

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

هزاران نفر از اسرائیلی ها است و باید به خیابان ها در اعتراض به دولت را از دست داده و coronavirus بحران است. در حال حاضر به عنوان اسرائیل هایش با موج دوم نخست وزیر نتانیاهو تحت فشار افزایش می یابد.

مگی Shahar سوار به مدت دو ساعت با ماشین از شمال اسرائیل شهر Pardes هانا به اعتراض خارج از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اقامت در اورشلیم. "این وضعیت واقعا داره. من نمی دانم اگر من می تواند هر چیزی را تغییر دهید اما حداقل من انجام بهترین من به سکوت می گوید:" Shahar یک روانشناس مدرسه که همراه با یک گروه از معلمان است.

"برای اولین بار آن را در مورد نخست وزیر نتانیاهو [نتانیاهو]. او در دادگاه اما همچنان به عنوان نخست وزیر. و پس از آن است که با COVID ویروس. هیچ چیز تحت کنترل است. این احساس وجود دارد کسانی که در بالا نخست وزیر و همکارانش وجود دارد و مردم است."

برای دو هفته گذشته تظاهر کنندگان از اقشار مختلف جامعه — معلمان خود اشتغالی مردم صاحبان کسب و کار کوچک مددکاران اجتماعی — ابراز سرخوردگی خود را بیش از دولت در پاسخ به شیوع بیماری همه گیر است که گرفته شده شیب دار اقتصادی تلفات. روز دوشنبه پرستاران نیز راه می رفت در اعتصاب است.

Protesters stand in a big crowd holding signs and waving flags in Jerusalem

هزاران نفر بیش از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان نتانیاهو اقامت در روزهای اخیر

تظاهرات 'span بخش'

به اصطلاح "پرچم سیاه" جنبش اوج گرفت. آن را در اعتراض به آنچه اعضای آن را به عنوان فرسایش اسرائیل دموکراسی و خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو.

روز یکشنبه پس از یک شب دیگر از تظاهرات مختلف در تل آویو و اورشلیم و دیگر شهرهای نویس بن کسپیت با روزانه Ma'ariv نوشت: "مردم به رهبری بر روی خیابان. این زمان نیست فقط خاص بخش. دهانه آن به بخش های اردوگاه ها و قلب. نتانیاهو را درک آنچه اتفاق می افتد در اینجا است که فقط رفتن به چرخ ضامن دار تا وحشت و دیوانگی در بلفور خیابان [که در آن هستم ساکن] در آینده شماره از هفته".

تقاضا برای موثر تر عمل

در حالی که خشم عمومی مانت نخست وزیر باقی می ماند تفرقه شکل است. تصویب اعتبار برای مدیریت بحران باید به شدت کاهش یافته است. اما نتانیاهو و حزب لیکود باقی می ماند محبوب ترین با توجه به برخی از نظرسنجی ها — حداقل تا به حال.

اما در میان برخی از معترضان در اورشلیم وجود دارد به این معنا که "اضطراری ملی دولت" به رهبری نتانیاهو و ایجاد شده برای مقابله با کرونا بیماری همه گیر است که به انجام کار خود را. "بیشتر در اینجا برای نشان دادن بی بی برای رفتن. ما می خواهیم مناسب دولت است که نمی خواهد بی احترامی به شهروندان است. ما نمی خواهیم همه جای درست است که آنها نگه داشتن وعده های خود می گوید:" Amit Tschisik یک معلم جوان برای کودکان مبتلا به اوتیسم از هیفا.

"مردم نیاز به درک که وضعیت — با برخی از ما از دست دادن شغل ما — بر هر یک از ما. و ما در اینجا به صحبت می کنند برای کسانی که ممکن است بیش از حد به ترس آمده به دلیل coronavirus."

Protesters hold up a sign reading 'Bibi no way go away'

اسرائیلی ها تبدیل شده اند به طور فزاینده ای ناراحت با نتانیاهو رسوایی فساد و دست زدن به همه گیر

موج دوم از هرج و مرج

در ابتدا بنیامین نتانیاهو بود مورد ستایش قرار داد به سرعت بسته شدن مرزهای این کشور و اجرای اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از همه گیر. اما آن را در یک هزینه اقتصادی به عنوان نرخ بیکاری از زیر 4 درصد به بیش از 25 درصد در اواخر ماه آوریل است.

در اوایل ممکن است اسرائیل عفونت نرخ کاهش یافته بود به تک رقمی و آرامش مستند آغاز شد. در حال حاضر دو ماه بعد اما اسرائیل می یابد خود را در وسط از آنچه کارشناسان به عنوان توصیف دراماتیک موج دوم — با روند اخیر نزدیک به 2000 عفونت های جدید در هر روز است.

بهداشت و کارشناسان اقتصادی با اشاره به عدم آماده سازی برای موج دوم عدم وجود جامع سیستم ردیابی و مقامات نامنظم فرایند تصمیم گیری به عنوان دلایل تمدید شیوع.

با بیش از یک در پنج اسرائیلی ها هنوز بیکار و محدودیت های جدید اندود کردن, بنیامین نتانیاهو, چهره های نصب خشم عمومی بر دولت و مدیریت بحران است. او به تازگی اذعان کرد که او بازگشایی اقتصاد بیش از حد به زودی.

"دولت موفق به ارائه راه حل های دراز مدت و یا حتی میان مدت راه حل. هیچ برنامه ریزی وجود ندارد و شفافیت" نوشت: Amos Yadlin مدیر موسسه مطالعات امنیت ملی در روزانه Yedioth آن در روز یکشنبه.

Benjamin Netanyahu speaks at a press conference from behind a podium

نتانیاهو و حزب لیکود باقی می ماند محبوب ترین در اسرائیل با وجود تظاهرات

بحث بسته کمک

در همین حال نتانیاهو در دادگاه روز یکشنبه ادامه داد: البته بدون متهم در حال حاضر. مرحله بعدی که می شنود شاهد شهادت راه اندازی شد برای ژانویه 2021.

نتانیاهو که منکر هر گونه تخلف چهره فساد در سه مورد از رشوه خواری و تقلب و نقض اعتماد. زمان دادگاه نمی تواند در یک زمان بدتر نخست وزیر که به نظر می رسد به طور فزاینده ای زیر آتش.

به douse شعله های آتش نتانیاهو پیشنهاد یارانه نقدی برای شهروندان اسرائیلی و خواست آنها را به صرف پول و خرید محصولات محلی برای حمایت از اقتصاد است. تحت این طرح 6 میلیارد شکل (€1.53 میلیارد دلار) در نظر دارد هر فردی را دریافت 750 مثقال (€190) در حالی که خانواده با سه فرزند یا بیشتر خواهد جیب 3,000 مثقال (€750).

اما حتی این rollout نمی کند هموار. نتانیاهو را تا به حال روشن است که پرداخت نمی خواهد به این کشور بالاترین حقوق بگیران و یا کارمندان ارشد مدنی پس از انتقاد در سراسر کشور است که این پول نیز به افرادی که به آن نیاز نیست و تا به حال نشده است به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

"این هیچ چیز آن را یک شوخی است. و آن را برای تلفن های موبایل مانند [نتانیاهو] است که آن را انجام می دهند بنابراین ما می گویند با تشکر از شما و ماندن در خانه می گوید:" Anat Maimon. این معلم جوان از خدرا با حضور در تظاهرات مخالف نتانیاهو اقامت با شوهرش که از دست داده است درآمد خود را به عنوان مستقل و مربی فوتبال در ماه های اخیر.

"بسیاری از مردم شما را در اطراف من خسته از نتانیاهو, اما من مطمئن هستم که اگر شما می توانید می گویند این در مورد اکثر اسرائیلی ها می گوید:" Maimon. "من می خواهم کسی را در مورد مراقبت از مردم خواهد شد و ما در وهله اول. آن را احساس می کند مانند هیچ کس گوش دادن به مردم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب