ایتالیا اجازه می دهد تا محدودیت سفر شروع ژوئن 3

مسافران می توانند تعطیلات در ایتالیا یک بار دیگر به عنوان ژوئن 3, دولت اعلام کرد. این یک قدم بزرگ برای ایتالیا

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

مسافران می توانند تعطیلات در ایتالیا یک بار دیگر به عنوان ژوئن 3, دولت اعلام کرد. این یک قدم بزرگ برای ایتالیا است که به آرامی شروع به بهبود می یابند پس از یکی از بدترین COVID-19 شیوع در جهان است.

ایتالیا اجازه خواهد داد که سفر به و از خارج از کشور شروع و در ژوئن 3, دولت اعلام کرد که اواخر جمعه شب.

با توجه به این حکم تایید شده توسط ایتالیا در دولت محدودیت نیز برداشته شود در سفر در ایتالیا — معنی ساکنان را یک بار دیگر اجازه داده شود آزادانه به سفر از یک منطقه به منطقه.

محدودیت در حرکت در مناطق پایان خواهد رسید قبلا در مارس 18. این بیانیه تاکید کرد که دولت های محلی و ایالتی می تواند محدود کردن سفر در برخی از مناطق وجود دارد سنبله در عفونت های جدید.

برخی از مناطق خواست نخست وزیر جوزپه کونته به عقب محدودیت دیر اما کونته تحت فشار قرار دادند تا به صورت تدریجی عقبگرد محدودیت برای جلوگیری از موج دوم.

فعلی محدودیت هایی را در محل اقامت تا پس از ایتالیا با جمهوری روز تعطیلات در ژوئن 2 برای جلوگیری از جرم سفر در طول تعطیلات آخر هفته.

ادامه مطلب: که کشورهای اتحادیه اروپا در حال باز برای گردشگری تابستان?

سوال باقی می ماند بیش از قرنطینه

آن را بلافاصله روشن از دولت فرمان که آیا اقدامات محدود شد به اتحادیه اروپا ساکنان اما رسانه های ایتالیایی گزارش داد که در روز جمعه که این حکم را به مردم اعمال می شود در درون اتحادیه اروپا و اروپا در بدون روادید شنگن منطقه است.

منابع دولت گفت: روزانه La Repubblica و خبرگزاری Adnkronos که آن را نمی خواهد بود و اجباری برای مسافران خود به قرنطینه پس از ورود به ایتالیا پس از ژوئن 3.

دولت گفته نشده چه ایمنی و بهداشت اقدامات خواهد بود انتظار می رود از مسافران است.

اعلام شد یک حرکت بزرگ برای ایتالیا به عنوان آن را به دنبال بازگشایی آن در صنعت گردشگری و نجات برخی از تعطیلات تابستان فصل است.

ایتالیا شد, کانون coronavirus در اروپا در اواخر ماه فوریه تصویب یکی از دقیقترین coronavirus مستندات.

این کشور سومین مرگ و میر در جهان پس از آمریکا و انگلستان با بیش از 31,600 مرگ و میر ناشی از این ویروس اگر چه جدید COVID-19 مورد بوده است به طور پیوسته انداختن.

آلمان با هدف بازگشایی مرز - آنچه شما باید بدانید

rs/aw (dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن