ایتالیا از اروپا بازگشت. آن را نه متقابل.

رم—یک صف از نقاب دوستداران هنر snaked در اطراف موزه واتیکان دیوار که آن را بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن پس از اینک

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

رم—یک صف از نقاب دوستداران هنر snaked در اطراف موزه واتیکان دیوار که آن را بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن پس از اینکه بسته به مدت 12 هفته. اما این هیچ عادی گردشگران—آنها رومیان. موزه افتتاح دو روز قبل از ایتالیا برداشته آن نزدیک به سه ماه از مستند, معنی جنبش در ایتالیا به مناطق مختلف (و همچنین از خارج از کشور) هنوز هم ممنوع رومیان می تواند بازدید توریست ها-رایگان. مدیر موزه باربارا Jatta ایستاده بود در خارج از ورود و استقبال بسیاری از 1600 نفر که محفوظ در روز اول قبل از آنها رفت و به دریافت درجه حرارت خود را چک کنید. "امروز یک روز به جشن روز شادی بزرگ," او گفت:. "اهمیت این بازگشایی امید است. است امیدواریم که ما می تواند بازگشت به حالت عادی."

اما "نرمال" برای ایتالیایی گردشگری است که هنوز هم یک راه طولانی ، هنگامی که مرزهای خارجی باز به E. U. شهروندان در ژوئن 3, تنها چند پرواز فرود به دلیل محدودیت های مسافرتی هنوز هم در محل تقریبا در همه جا دیگری در اروپا چند هفته دیگر. اما حتی پس از آن بسیاری از کشورها نیاز به هر کسی از بازگشت از یک تعطیلات به قرنطینه به مدت دو هفته با وجود این کشور نسبتا کم تعداد در روز موارد جدید. برخی از کشورها قرار دادن دشوار محدودیت در ایتالیا نمی خواهد نیاز به بازدید کنندگان از کشورهای دیگر مانند اسپانیا که در بیشتر موارد برای انجام همان خواهد شد که تاثیر گردشگری به کشور تا آنجا که آن را تحت تاثیر قرار دهد کسانی که ایتالیایی ها امیدوار به خوبی سزاوار دور شو.

ایتالیا قصد دارد برای باز کردن مرزهای خود به شهروندان غیر اتحادیه اروپا بعد از این تابستان اما آن است که هنوز معلوم نیست اگر کسانی که از ایالات متحده, برزیل یا روسیه که در آن در مورد اعداد هنوز نوردی را به قرنطینه و یا چه کسانی کشور را با اروپا و به خصوص ایتالیایی—مسافران است.

عبور از زمین به ایتالیا نیز بسیار محدود برای آینده قابل پیش بینی. اتریش و سوئیس را باز تمام مرزهای زمینی به جز آنهایی که به ایتالیا در ژوئن 15 و هر کسی از بازگشت از ایتالیا خواهد بود موضوع را به سخت "سلامت اقدامات است."

یونان نیز تبلیغات باز از آن جزایر و سواحل در اواسط ماه ژوئن. که مگر اینکه شما در حال پرواز در شمال ایتالیا که در این صورت شما باید به ماندن در اتاق هتل خود را برای 14 روز قبل از ضربه زدن به شن و ماسه. مقامات یونانی به طرح نیاز به اثبات اقامت برای ایتالیایی ها تا مبادا کسی فکر می کنم آنها می توانید یک قطار از میلان به رم یا ونیز برای آسان تر یونانی دور شو.

وزیر کشور ایتالیا Luigi Di Maio پیشنهاد کرده است که بان ایتالیایی است که همه در مورد خطرات بهداشتی که بسیاری از کشورهای در حال بستن ایتالیا به فریب و دور از گردشگران که به طور کلی آمدن به ایتالیا. "اگر کسی فکر می کند آنها می توانند درمان ما مانند یک مستعمره مبتلا به جذام و سپس آنها باید بدانند که ما نمی خواهد از آن برای" او نوشت: در Facebook این هفته است. "ما را قبول نمی کند blacklists."

"اگر کسی فکر می کند آنها می توانند درمان ما مانند یک مستعمره مبتلا به جذام و سپس آنها باید بدانند که ما نمی خواهد از آن برای"

وزیر کشور Luigi Di Maio

آلمان تصمیم گرفتند به نیاز مسافران که از ایتالیا به قرنطینه اما نیاز به هر کسی که از بریتانیا به خود منزوی. فرانسه نیز سست محدودیت در عبور از مرز با ایتالیا حداقل بر روی کاغذ. خطوط در ونتیمیگلیا عبور از مرز به طول انجامید و بیش از 20 کیلومتر برای خودروهای ورود به فرانسه بیش از آخر هفته بنحوی که حداقل برخی از چک است که در جای خود در مورد آنچه که باید بدون هیچ زحمتی رایگان عبور از مرز.

گردشگری باعث می شود تا حدود 15 درصد از ایتالیا تولید ناخالص داخلی و استخدام هزاران نفر در سراسر کشور است. هفته گذشته صدها نفر از عوامل سفر lugged خالی چمدان به Piazza del Popolo در رم و صاحبان رستوران قرار دادن صندلی خالی در میلان پیازا Duca d'Aosta در اعتراض به عدم تمایل دولت به پرتاب پول در تلاش صنعت گردشگری و انجام یک کار بهتر شدن, ایتالیا, کردن لیست سیاه با E. U. ایتالیا به فدراسیون ها و رستوران ها می گوید همانطور که بسیاری به عنوان 2,500 رستوران ها و قهوه میله است که با تکیه بر گردشگری خطر بسته شدن اگر گردشگران نگه داشته شود.

حتی اگر همه نهادهای تجاری در حال حاضر مجاز به بازگشایی ده ها توریست پسند فروشگاه ها و رستوران ها هنوز هم خود را برداشته کرکره در شهرهای توریستی مانند رم و فلورانس و ونیز. مقامات می گویند به عنوان بسیاری از 20 درصد از مغازه های سوغات هرگز بازگشایی حتی پس از سفر می شود به هر چه طبیعی جدید می شود. Luciano Sbraga مدیر فدراسیون ایتالیا از تمرینات عمومی به خبرنگاران گفت: این هفته که از او درخواست دولت برای کمک به آن دسته از اشخاص که باز کرده اند اما با توجه به اجتماعی فاصله اقدامات باید شاهد یک افت شدید در کسب و کار. بسیاری از رستوران ها که نمی تواند خود را گسترش فضای مجبور به کاهش جداول نصف و مغازه های توریستی می تواند تنها اجازه می دهد یک مشتری در یک زمان.

ایتالیا که برای یک زمان اروپا بود کانون گیر کرده است که بیش از 234,000 موارد و ثبت نام بیش از 33,600 COVID مربوط به مرگ و میر. "جنگ برنده نیست هنوز" نخست وزیر جوزپه کونته گفت: بازگشایی مرزهای خود را یک "خطر محاسبه شده" که این کشور را به حال به صرفه جویی در اقتصاد است. در حال حاضر ایتالیا امیدوار است بقیه جهان است مایل به گرفتن خطر به عقب می آیند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب