'آن را تلخ': تهمت بزرگ آمریکا باز گشت یک آشغال آتش

مدت کوتاهی قبل از تابستان لگد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار بود. رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی خود را

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

مدت کوتاهی قبل از تابستان لگد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار بود. رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی خود را و خود را بالا lieutenants در دولت او مشغول بودند نام تجاری تهمت چهره آینده آمریکا تولد دوباره. او و کاخ سفید کارکنان یک فشار بزرگ به موقعیت او را به عنوان خواننده گروه برای احیای اقتصادی به عنوان فصل تابستان اشتغال upticks به نظر می رسید در افق و به عنوان کارشناسان و سیاستمداران را در خود حفظ انگشتان عبور که فصل گرما کمک خواهد کرد خار مهلت از جهانی همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن و 2020 تیم نگه داشته و امیدوار است که آنها انجام می دهند همه چیز را آنها می تواند به او به عقب بر گردیم در کمپین بلیزرز به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است که در آن حضور در امضای خود مگا-تظاهرات قطعا تحقیر جو بایدن و سابق VP محقر سوئیچ. رئیس جمهور بود و بی امان در گفتن آمریکا که آن زمان برای بازگشت به کار و که حق با او بود در مورد این که زمان برای پیروزمندانه و سرعت "باز" در این کشور و نشان دادن coronavirus که رئیس است.

برنامه ریزی شده تولد دوباره خواهد ساخت بر یک پیام گردد در اوایل ماه سال جاری زمانی که تهمت بود دنده به مبارزات انتخاباتی در مسائلی مانند یک اقتصاد قوی و حتی جنایی-عدالت اصلاحات. که تلاش شد با هدف لایه بردار دور به عنوان بسیاری از رای دهندگان سیاه به عنوان او می تواند از بایدن ستون با مبارزات انتخاباتی خود را شناخت و کامل است که حتی یک حاشیه افسردگی از شور و شوق برای یک دموکرات نامزد ریاست جمهوری که در میان جمعیتی می تواند کمک به اطمینان حاصل شود جمهوری خواهان حفظ کاخ سفید است.

تابستان به پایان می رسد بسیار به رئیس جمهور تهمت را giddey شور و شوق با 2020 کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه یک مرطوب, جشن, در شخص پر زرق و برق—virus سر در گم می شود—که در هر نوبت را نشان می دهد بایدن و دموکرات ها که چسبیده به خود ماسک های اجتماعی خود فاصله و فضای امن مانند صحیح سیاسی ترسو.

اما فقط یک ماه به تابستان آن همه آمدند crashing پایین با رئيس جمهور اعتراف به مردم آمریکا و مطبوعات سپاه که او پرتاب در حوله در بیشتر راه بیش از یک.

"این زمان مناسب" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام رسمی انصراف خود را از شب بزرگ برای ایران دوباره نامزد کنوانسیون در جکسون ویل فلوریدا در نور تکان دهنده coronavirus افزایش در دولت آفتاب. او در نهایت آن را به نام این هفته پس از چند ماه اصرار دارد که آن را در واقع زمان مناسب و با بسیاری از هفته بهداشت عمومی مقامات و کارشناسان هشدار تیم مغلوب ساختن پیشی جستن است که این نوع حوادث می تواند خطرناک در طول یک هنوز هم مواج بیماری همه گیر.

سه نفر مشغول کار بر روی رئیس جمهور انتخاب مجدد تلاش گفت: روزانه وحش در روز جمعه که دلیل همه این لغو و تعلیق از مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه های تابستانی ساده است: این وضعیت با این ویروس است که ایالات متحده بدن تعداد بیش از 140,000 مرده وخیم است و هنوز هم که حتی برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن جان سخت ترین مشاوران دیگر فکر می کنم عاقلانه است که به فشار جلو. این به اندازه کافی بد است که حتی بدنام خیره و وسواس رئیس جمهور متوجه می شود که این درست نیست از لحاظ سیاسی قابل دوام در این مرحله با یکی از منابع بازگویی صحبت های اخیر است که در آن تهمت griped که دشمنان خود را در مطبوعات "عشق" به دنبال شانس به می گویند که او برای به دست آوردن بسیاری از مردم صدمه دیده و یا احتمالا کشته شده است.

در طول رویداد روز پنجشنبه او همچنین تأکید چگونه ویروس—که او تا به حال برای ماه علنا اصرار خواهد برود خیلی زود—تا به حال مغلوب خود بار امیدوار کننده رالی برنامه. "ما قصد داریم برای انجام کارهای دیگر مانند 'تله تظاهرات' و دیگر کوچکتر حوادث" رئیس جمهور مونتاژ را فشار دهید.

این نیست که رئیس جمهور نمی سعی کنید به نگه داشتن این تجمع ،

در اوایل این ماه زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن از جیبش یک برنامه ریزی نیوهمپشایر رالی طولانی نیست پس از تحمل مطلق تحقیر و کاهش حضور در تولسا رویداد خود در کاخ سفید گفت: نیوهمپشایر یکی بود و قرار برای صرف "یا دو هفته." دو هفته هیچ خبری از مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به state. در شب جمعه یک مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگوی کمپین گفت: روزانه وحش است که وجود دارد "هیچ چیز به اعلام" با توجه نیوهمپشایر در این زمان.

یکی از دلایلی چند از مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران می خواستم به او به عقب بر گردیم در دنباله بود برای کمک به کاهش خود را از بدتر شدن خلق و خوی به عنوان او به طور فزاینده ای بی تاب با ماه پس از ماه از بیشتر بودن پر از سوراخ در کاخ سفید است. در طی یک کنفرانس تلفنی برگزار مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی در هفته گذشته در کنگره مایک کلی (R-PA) به خبرنگاران گفت در این خط که مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus-عصر عرصه تظاهرات در سراسر کشور خواهد بود "خوب برای همه است."

در حال حاضر آنها می شود خوب برای هیچ کس.

اما کسانی که مشغول به کار به انتخاب مجدد رئیس جمهور اقدام به چرخش آن را به عنوان لحظه ای تند و تلخ رهبری به جای بیش از حد خواستار رئیس جمهور cowed ترسناک واقعیت است. "پیشرو به عنوان مثال رئیس جمهور تهمت قرار داده است سلامت و ایمنی مردم آمریکا برای اولین بار با تصمیم خود را در جکسون کنوانسیون" لایحه Stepien تهمت جدید سال 2020 مدیر کمپین در بیانیه ای گفت:.

در رسمی RNC "دانشمند دبستان" صحبت کردن-points memo لعنتی بیرون به روحانی در رسانه های عملیاتی در روز جمعه کمیته توصیه "رئیس جمهور تهمت است اولویت ایمنی از همه—به خصوص آمریکایی های قدیمی تر و آسیب پذیر—و تشویق ماسک و شستن دست و اجتماعی فاصله. در حالی که رئیس جمهور تهمت است که منجر به این جسورانه پاسخ جو بایدن نانسی پلوسی و دموکرات کنگره در حال سیاسی کردن این بیماری همه گیر خود را برای به دست آوردن...با تشکر به رئیس جمهور تهمت بزرگ ما آمریکا باز گشت در جریان است."

ایمیل reviewed by The Daily Beast همچنین اشاره کرد: "در حالی که ما نمی خواهد در جشن رئیس جمهور موفقیت در جکسنویل ما نگاه به جلو به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرش نامزدی و ترسیم چشم انداز خود را برای چهار سال آینده."

اما آن را فقط تظاهرات و یا مغلوب ساختن پیشی جستن جشن در فلوریدا که می شد دور گرفته شده از رئیس جمهور. عنوان فصل رو گرمتر خود را از انتخاب مجدد چشم انداز رشد کرده دیمر. برای چند هفته او را به طور مداوم ازمایش کرده بایدن, باراک اوباما, معاون رئیس جمهور و presumptive 2020 دموکراتیک انتخاب کنید در یک جامد اکثریت نه تنها رای گیری ملی اما در بررسی های انجام شده در مهم نوسان متحده است که به احتمال زیاد تعیین اگر او می تواند به عنوان یک اصطلاح بازنده است. و با ریاست جمهوری خود افتتاح گسترده رای دهندگان مخالفت خود را به پاسخ به همه گیر مرگبار این چهار اقتصاد آمریکا و جنبشهای اعتراضی در پی پلیس به قتل جورج فلوید ارشد خود را دستیاران و کمپین مقامات عمدتا با توسل به تاکتیک های به طور خاص طراحی شده برای مغلوب ساختن پیشی جستن احساس بهتری در مورد خود.

در همین حال رئیس جمهور رانندگی برای بازگشایی مدارس آمریکا در شرایط و جدول زمانی خود را—یک سیاست فشار که انتخاب مجدد کمپین فکر کرده بود می تواند یک برنده واقعی با رای دهندگان داده های خود را خصوصی رای گیری در این مهم بیشتر نتیجه معکوس با مدرسه مختلف رهبران و مقامات بهداشت هجوم خواسته های خود را با استناد به ایمنی از معلمان کودکان و نوجوانان و خانواده ها است. اقتصادی "احیای" مغلوب ساختن پیشی جستن قول داده بود از ماه آوریل اتفاق افتاده است و بسیاری از جمهوری خواهان و محافظه کار مجلس نیست مطمئن باشید اگر افزایش رئيس جمهور در سال 2020 شانس با یکی دیگر از بزرگ تزریق محرک اقتصادی خواهد بود حتی ارزش آن را در این نقطه با بیش از سه ماه تا روز انتخابات.

و حتی تیم مغلوب ساختن پیشی جستن قبلی قصد ترول بایدن در طول انتخابات گذشته خود را "دشوار جرم" افراط و قاب رئیس جمهور به عنوان واقعی جنایی-عدالت اصلاح طلب مرده است و رفته رفته جایگزین در هفته های اخیر با مغلوب ساختن پیشی جستن صریح محوری به "نظم و قانون" سخت گیرانه ذکراست فدرال و سرکوب در شهرهای آمریکا.

"این تلخ" گفت: یکی از مقامات ارشد کاخ سفید رسمی, بحث در مورد زمان انتخابات و چشم انداز چگونه, برای مثال, آن بسیار محتمل است که حومه تا پایان خرد کردن تهمت و دیگر جمهوری خواهان در انتخابات ماه نوامبر. "رئیس جمهور انجام داده است از جمله آسیب به خود است که بسیاری از ما فقط در حال انتظار برای او به متوقف شدن دست بسیاری از این نوع از فرصت ها است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن