این ملی ایمنی برق ماه!

برق یک نیروی نامرئی است که نقش یک outsized نقش مهمی در زندگی ما است. معمولا ما را به قابلیت اطمینان آن را برای

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

برق یک نیروی نامرئی است که نقش یک outsized نقش مهمی در زندگی ما است. معمولا ما را به قابلیت اطمینان آن را برای اعطا. این احساس به صورت خودکار. شما لازم نیست به فکر می کنم در مورد برق به دلیل FirstEnergy مورد آن فکر می کند برای شما در سراسر ساعت و 365 روز در سال است.

وجود دارد یکی از جنبه های برق که ما از شما می خواهم به یاد داشته باشید هر روز – ایمنی. ما را ایمنی اولویت ما در حالی که حفظ این سیستم ارائه می شود که قدرت را به خانه و کسب و کار, و ما شما را تشویق به ایجاد ایمنی یک اولویت در حالی که کار و زندگی در اطراف تجهیزات الکتریکی.

ممکن است ایمنی برق در ماه و آن را ایده آل زمان به منعکس کننده راه برای امن نگه داشتن در اطراف برق است. در طول ماه ما می شود به اشتراک گذاری داستان در مورد ما تمرکز بر ایمنی و ارائه راهنمایی شما می توانید استفاده کنید برای اطمینان از ایمنی خود را در اطراف برق, آیا شما در خارج مشغول به کار در حیاط یا داخل خانه خود را. ما همچنین بحث در مورد ایمنی برای پلیس و نیروهای آتش نشانی که ممکن است برای اولین بار به اورژانس که در آن خدمات برق نیاز به مدیریت.

ما 12,000 کارکنان در شش کشور کار خستگی ناپذیر برای حفظ سیستم ما بالا و در حال اجرا, ساخت و تعمیرات به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است برای نگه داشتن چراغ های خود را در محل کار خود را در حال اجرا و خود را به خیابان ها روشن. هر یک از این کارکنان می داند که چگونه قوی ما فرهنگ ایمنی در FirstEnergy. ایمنی اولین و آخرین چیزی که ما در مورد بحث در هر جلسه. این اولین چیزی که ما در رابطه با بعد از طوفان. ما کار سخت برای اطمینان از که هر کارمند می رود خانه امن در هر روز است.

ما امیدواریم که شما پیوستن به ما تعهد به ایمنی به نفع خود خانواده ها و جوامع ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن