این یکی از مهم ترین شغل در واشنگتن است. خواهد کسی را ؟

این بالاترین-مشخصات لیست شغلی در واشنگتن این روزها: در حال صورت عمومی یکی از بزرگترین دولت پاسخگویی پروژه در ت

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

این بالاترین-مشخصات لیست شغلی در واشنگتن این روزها: در حال صورت عمومی یکی از بزرگترین دولت پاسخگویی پروژه در تاریخ ایالات متحده است.

فرفره مستلزم پنج سال از جامع کار برای حفاظت تریلیون دلار مالیات دهندگان. متقاضی موفق خواهد شد که سال تجربه در خدمات عمومی و آسایش با ثابت انتقاد و یک چشم انداز برای این کار است که قابل قبول به دو قسم دشمنان سیاسی با گردابی رابطه کار.

و کار اصلی تحویل چیزی کمتر از حصول اطمینان از یک برنامه به معنای مسافت اقتصاد ایالات متحده از بدترین بحران از زمان رکود بزرگ با این نسخهها کار به عنوان در نظر گرفته شده.

هیچ کس نمی گفت که این کار در سوال—از صندلی های کنگره نظارت کمیته به منظور نظارت عظیم فدرال تلاش برای نجات اقتصاد از COVID-19—خواهد بود cushy. و کمی فکر کردم که روند پر کردن پست خواهد بود یا با توجه به این که فرد باید برای برآوردن هر دو مجلس نانسی پلوسی (D-CA) و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل (R-KY).

اما کمی فکر کردم این روند خواهد بود این سخت: بیش از دو ماه پس از مراقبت با تصویب قانون یک صندلی برای نظارت پنل ایجاد شده توسط قانون است نام برده شده است چرا که پلوسی و مک کانل هنوز توافق بر روی یک صندلی به عنوان مورد نیاز توسط قانون. برخی از رقبای بالقوه' نام شده به مطبوعات اما نامزدها هنوز در حال بررسی توسط رهبران دو کشور. نه رهبر را ارائه یک به روز رسانی روزانه جانور در انتخاب روند. آخرین بار پلوسی خطاب این موضوع علنی شد مارس 5, زمانی که او گفت: یک صندلی خواهد بود به نام "به زودی."

که تاخیر تعجب آور و نگران کننده به قانونگذاران و مشاوران و نظارت کارشناسان که تماشا به عنوان این فدرال تلاش های امدادی راه اندازی بدون یکی از مهم ترین پادمان به طور کامل در محل برای اطمینان حاصل شود آن را با این نسخهها کار به عنوان در نظر گرفته شده. هر چند پنل در حال حاضر چهار نفر از پنج نفر اعضای آنها در تخمین اولیه در گزارش کمیسیون در مه—عدم وجود یک صندلی ارائه بدن قادر به پاسخگویی به بسیاری از تعهدات خود را با سطوح کارکنان و ساختار آن نیاز دارد ،

که نگران کننده به اندازه کافی برای بسیاری از, اما دیگران را ببینید پلوسی و دخالت آشکار ناتوانی در پشت یک نامزد به عنوان یک قلمزن سیگنال است که هر دو طرف در حال ساخت و نظارت از COVID-19 بسته اقتصادی یک اولویت است.

"تا زمانی که آنها به یک دلیل مشروع برای این فرایند بودن خیلی فوق العاده آهسته, من نگه داشتن به آینده را به این واقعیت است که پلوسی و مک کانل بودند دست در تهیه پیش نویس از مراقبت" گفت: لیز Hempowicz مدیر سیاست عمومی در این پروژه برای نظارت دولت خوب دولتی سازمان است. "این مسئولیت که آنها توافق بر سر یک صندلی بود که به هر کدام از آنها...شما نمی توانید ایجاد ساز و کارهای نظارتی ترک آنها را به پژمرده و می میرند و پس از آن اعتبار برای ایجاد ساز و کارهای نظارتی."

به عنوان تاخیر در drags برخی در کاپیتول هیل بدانم که ممکن است ایده آل مناسب برای فرفره—یا که در دنیای سیاست ممکن است پیدا کردن این فرفره حتی نزدیک به ایده آل است. "ممکن است وجود چند نامزد شده اند ، این یک کار واقعا دشوار و آن را یک کار بیهوده" گفت: یک دستیار آشنایی با کمیسیون عملیات.

"این سخت است برای پیدا کردن کسی که آماده, مایل و قادر به گام به آن نقش دارد. آن را محدود به جهان مردمی و بزرگ وجود دارد تقاضا" دستیار خود ادامه داد. "این یک بار سنگین است که رفتن به قرار داده شده بر روی شانه های خود را."

زمانی که صندلی است که نام آنها منجر خواهد شد و پنج عضو کمیسیون که وظیفه برگزاری خزانه داری وزیر استیون Mnuchin و بانک فدرال رزرو پاسخگو خود را برای دست زدن به برخی از $500 میلیارد دلار برای مالیات دهندگان بهبود اقتصادی.

که باریک تر دستور از نهادهای دیگر در زمینه همه گیر نظارت: همه گیر پاسخ پاسخگویی کمیته راه اندازی در مراقبت برای مثال یک پنل از بازرسان آژانس به طور کلی پیگیری که همه 2.2 تریلیون دلار در هزینه های, از, برای کمک به بیمارستان ها و آسایشگاه ها برای وام برای کسب و کارهای کوچک سپری شد مناسب است.

اما حکم می کند مجموعه پانل و صندلی خاص در یک دوره برخورد با Mnuchin و دیگر متحدان قدرتمند از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. نمایندگان مجلس به خصوص دموکرات ها مبارزه سخت برای ایجاد این کمیسیون به عنوان یک guardrail و بررسی Mnuchin در خاص است. در کنار 50 میلیارد دلار را کنار بگذارند به طور خاص برای صنعت هواپیمایی مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار خزانه داری رئیس جمهور اختیار رسیدگی به $450 میلیارد دلار وام تضمین وام و سایر هزینه های برای کمک به کسب و کار و همچنین دولت های ایالتی و محلی. که تخصیص بودجه می تواند اهرمی برای تولید بیش از 2 تریلیون دلار در سرمایه کارشناسان برآورد کرده اند.

که پول در حال حرکت کردن درب آهسته تر از دیگر فدرال امداد از جمله حدود 600 میلیارد دلار وام برای کسب و کارهای کوچک از طریق چک حفاظت از برنامه. که پیدا شد در واقع مفصل در 17 صفحه گزارش منتشر شده در ماه مه توسط کمیسیون چهار موجود اعضای: دموکراتیک انتصاب Rep. دانا Shalala (D-FL) و سابق الیزابت وارن مشاور بهارات Rhamamurti و خواه منصوب از سوی دیگر ، پت Toomey (R-PA) و Rep. تپه فرانسوی (R-AR).

هر چند از دست رفته یک صندلی چهار جعلی پیش با یک سند برای دیدار با نیاز در مراقبت عمل می کنند که آنها با انتشار یک گزارش در هر 30 روز. آن را تا حد زیادی یک لیست از سوالات در مورد خزانه داری را به پاسداشت از سرمایه های خدمت به غیر از آنچه پانل مناطق اصلی تمرکز خواهد شد.

"در این کمیسیون مسئول پاسخ دادن به دو پرسش اساسی" نوشت: اعضای. "آیا خزانه داری و فدرال رزرو انجام با 500 میلیارد دلار از پول مالیات دهندگان? چه کسی است که پول کمک به?"

این یک شبیه مجموعه ای از سوالات است که مشابه پنل خواسته یک دهه پیش زمانی که کنگره صرف 700 میلیارد دلار برای کمک به موسسات مالی آمریکا در پی سقوط مالی سال 2008. مراقبت کمیسیون در واقع به صراحت مدل در این پنل که نظارت Troubled Asset Relief Program—پروژه زد که برای سال ها و جذب قابل توجهی نظارت عمومی.

یکی از کنگره TARP نظارت هیئت مدیره اعضای AFL-CIO مشاور عمومی دیمون Silvers گفت: روزانه وحش که چهار نفر از اعضای مراقبت کمیسیون در حال انجام بهترین آنها می توانند اما "آنها نمی توانند این کار انجام می شود بدون یک صندلی به طور موثر است."

برای استارت دقیق بودجه برای پنل—که تنها مشخص شده در مراقبت های عمل به عنوان داشتن مقدار مساوی از هر یک مجلسی است—هنوز مشخص نشده است و بدون یک صندلی برای تنظیم دوره, اعضای کمیسیون هستند که از چپ به کار اولیه کار نظارت بدون اختصاص داده شده کارکنان.

"مهم نیست که چقدر هوشمند و با تجربه اعضای این کمیته هستند این است که بیش از حد پیچیده برای چهار نفر, چند تن از آنان را به جای سنگین مشاغل روز" گفت: Silvers. "داشتن یک صندلی واقعا ضعیف پنل توانایی دریافت اطلاعات از بدن آن را نظارت و hamstrings کمیسیون در نظر استخدام کارکنان ضروری است."

یک مشاور آشنا با کمیسیون تایید کرد که نگرانی. "ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم اما به عنوان وام رمپ تا از این برنامه ها و ما می بینیم بیشتر outflows از پول نقد آن را به سخت تر و سخت تر به اعضای کارکنان مربوطه منصوب رسیدگی به حجم کار اضافی" گفت: aide.

هر چند ناظران می گویند افرادی که علاقه مند به ریاست پانل جهان از مردم که می تواند قابل قبول برای هر دو پلوسی و مک کانل است vanishingly کوچک است. این نوع از فرد به عنوان کاندیدای خوبی توسط کارشناسان مستقل و متمایز اعتماد در دو طرف راهرو—نادر کالا امروز در واشنگتن است.

Silvers بخشی از اصرار وجود یک کادر از افراد با شهرت برای nonpartisanship عمومی spiritedness مالی و پختگی است که می تواند این لایحه مناسب—وی با اشاره به عنوان مثال لایحه دانا اواخر رئيس جمهور از بانک فدرال رزرو در نیویورک است. ماه گذشته گزارش های رسانه ای شناور شیلا Bair رئیس جمهور از شرکت بیمه سپرده فدرال تحت ریاست جمهوری بوش و اوباما—به عنوان ممکن است صندلی هر چند علاقه او تایید نشده است.

"لیستی از افرادی که ملاقات که صلاحیت می گوید:" POGO را Hempowicz "آیا واقعا کوتاه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن