از آن زمان به بازگشایی طرح برای کیف پول خود را

ما در جلسه به بحث در مورد اخیر خود دراز کردن اما من به عنوان مشتری جیم* جنگیدند اشک من می دانستم که ما نیاز به

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

ما در جلسه به بحث در مورد اخیر خود دراز کردن اما من به عنوان مشتری جیم* جنگیدند اشک من می دانستم که ما نیاز به بحث در مورد پدر خود را. پدر او تا به حال همیشه در سختی بوده است, کوکی, اختصاص داده شده به خانواده اش اما نه لزوما درک خود را از خیال پسر. حالا که جیم (نه نام واقعی او) تا به حال خود را از دست داده کار نبود فقط سخت نگاه به اعداد به دلیل آنچه که آنها در مورد چه مدت او می تواند پرداخت اجاره خود را. اعداد نیز گفت: تقریبا در پدر خود را صدا است که آن را یک اشتباه بوده است به دنبال چنین نامشخص مسیر شغلی به عنوان یک نویسنده.

پول بسیار عاطفی. اما ما به ندرت اذعان کرد که واقعیت جز به عنوان یک مشکل حل شود—چیزی است که ما نیاز به "کار" مزاحم قلم مو پاک می شود در راه ما را به هدف اعتماد استدلال در مورد امور مالی ما است.

به عنوان یک مالی درمانگر من اینجا هستم تا به شما بگویم: آن کار نمی کند که راه. برش خودمان از احساسات ما در واقع می تواند تضعیف ما سلامت مالی و ساییده شدن ما به طور کلی خوب بودن. در عوض ما باید یاد بگیرند که چگونه به پردازش و ادغام احساسات ما, بنابراین ما از آنها آگاه, اما آنها نمی اجرا نشان می دهد. این کار احساسی از پول است.

کار احساسی است که میزان تلاش آن طول می کشد برای مدیریت احساسات و واکنش ها به منظور اجرای یک وظیفه تصمیم گیری و یا انجام در یک نقش است. شما ممکن است شنیده ام این مفهوم کاربردی برای محیط های حرفه ای و یا به مدیریت خانواده, اما ما هرگز واقعا در مورد آن فکر می کنم از نظر مالی ما زندگی می کند.

برای بسیاری از ما مانند جیم این احساسات و انجمن جدید نیست. آنها ممکن است مسائل و چالش های که با ما تا زمانی که ما شده ایم ساخت تصمیم گیری و تلاش برای رفتار مالی راه های سالم.

اما برای دیگران این همه گیر و در نتیجه تحول اقتصادی احساس می کنم مثل یک شوک به سیستم ما که حتی کارهای ساده نیاز بیشتر کار احساسی نسبت به آنها را قبل از. نگرانی در مورد از دست دادن شغل و تغییرات در درآمد و یا خطر سلامت وارده به سادگی با رفتن به محل کار ما را زیر سوال چقدر امن است به صرف. و حتی اگر بودجه ما تغییر نکرده shutdown اختلالات معنی است که به خوبی پوشیده روال ما تا به حال به نیازهای ما—راه ما غذا صرف زمان ما حتی لباس پوشیدن ما به صورت روزانه—همه در شار.

پس چگونه ما شروع به مطرح مانع ما در حفظ و بین احساسات ما و ما و ارقام ؟ شاید خاموش کردن, صحبت کردن, اما من فکر کردن در مورد این نظر از بازگشایی طرح است.

فاز 1: پناهگاه در محل

  • قبل از باز کردن این درب ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را زمان مناسب برای انجام این کار است. فعال وضعیت بحران انسان باید یک نوع روانی فایروال محافظت می کند که توانایی ما برای تابع تا زمانی که ما می توانیم خودمان را به ایمنی. شما ممکن است بدانید کسی که در مواقع اضطراری قادر به در بسیار ناراحت کننده اطلاعات با ظاهری آرام و نمی شکستن تا پس از فوری خطر گذشته بود. اگر شما در یک بحران حاد رو به پتانسیل بی خانمانی ناامنی غذایی و یا ایمنی دیگر تهدیدات این کار می توانید صبر کنید تا زمانی که شرایطی امن تر است.

فاز 2: تست و ردیابی

  • گام بعدی این است که به نقشه عاطفی ما پول نقاط داغ. ما قبل از قرار دادن هر گونه فشار بر خودمان برای تغییر یک چیز ما نیاز به ارزیابی که در آن مسائل ما هستند و آنچه بتن اثر آنها بر ما مالی و عاطفی سلامت.

فاز 3: کنترل قرار گرفتن در معرض

  • هنگامی که ما احساس بهتری از محدوده کار احساسی متصل به امور مالی ما و ما می توانیم کار طرح ادغام آن مناسب است. برای مثال برای کسانی از ما که تجربه قوی, مبارزه, پرواز, یا, یخ در پاسخ به پول بازسازی ما "قواعد درگیری" با مالی وظایف می تواند یک تفاوت بزرگ. داشتن به طور منظم چک (با پایان زمان!), شکستن اهداف بزرگ را به مراحل کوچک و بهره گرفتن یک شریک همه می تواند کمک به کاهش سطح استرس ما و ما را بیشتر موثر مدیران و تصمیم گیرندگان. نگه داشتن تعادل بین حالت عاطفی ما و کار در دست ما کمک می کند تا اقامت دارند همانطور که ما حرکت را از طریق کار بتن. برای من مشتری جیم کوچک روزانه, گام های او به سوی ایجاد یک جریان نقدی پایدار طرح به دنبال در منابع و کاهش هزینه های خود را برای استفاده از مزایای برقراری ارتباط با وام و درخواست کمک—به او اجازه نیز چهره خود را بزرگترین ترس: ناامید کننده خود را پدر. به عنوان اعتماد به نفس در توانایی خود را برای مدیریت مشکلات رشد او قادر به گرفتن برخی از فاصله بین پدر خود انتظارات و آنچه مهم است در زندگی خود را.

فاز 4: سلامت مالی

  • با نزدیک شدن به کار عاطفی از پول در مراحل کمک می کند تا ما را به انجام دو چیز است: به "رها کردن" خودمان که به سادگی در تلاش فشار از طریق آن احساسات ما را نگه می دارد از اینکه قادر به عملکرد درست در مالی ما زندگی می کند و به رسمیت شناختن زمانی که مکان ما نیاز به رشد مردم در حال ارائه به عنوان یک مشکل مالی. ما فقط می خواهید پول به کمتر صدمه دیده و یا نمی تواند به عنوان سخت است. که به اندازه کافی خوب آغاز, اما در نهایت انجام این کار عاطفی است که می آید تا در اطراف پول ما کمک می کند تا به احساس معتبر دارند و قادر است.

بسیاری از ما در حال رفتن را از طریق یک دوره سقوط در کار احساسی از پول در حال حاضر. هر لحظه ما در حال یادگیری و تطبیق. ما در حال یادگیری چگونه به سوار متورم و نشیب از اضطراب به عنوان ما در اب راه رفتن را از طریق مزایای برنامه های کاربردی. ما در حال یادگیری چگونه به می گویند: "من به کمک نیاز دارم." ما در حال یادگیری است که وظایف یا چالش های ما فکر غیر ممکن است در توانایی ما بعد از همه. ما در حال یادگیری است که بحران ممکن است باز کردن درب اما این سفر که به شرح زیر می تواند در جهت صلح و رفاه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن