من هرگز قدردانی من Baggu Reusables حمل و نقل بیشتر از حال حاضر

همه ما یک کشو های ناخواسته در خانه ما اما آنچه در مورد یک آشغال گنجه است ؟ معدن پر از ابزار و فوق العاده پتو و

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

همه ما یک کشو های ناخواسته در خانه ما اما آنچه در مورد یک آشغال گنجه است ؟ معدن پر از ابزار و فوق العاده پتو و مجموعه ای عظیم از حمل و نقل کردن کیسه های. گنجانده شده در این مجموعه من هستند مجموعهای از Baggu کیسه های. این نایلون خرید totes به نظر می رسد ممکن اضافی, اما آنها را به سفر به فروشگاه مواد غذایی بسیار آسان تر است.

این کیسه قابل شستشو هستند و بسته به یک کیسه به اندازه یک کیف پول. شما می توانید پهلو و آنها را به هر کیسه شما حمل با شما به جیب ژاکت یا خود را به سبد مواد غذایی مطلوب برای برنامه ریزی است. در این نقطه من فکر می کنم من باید 10 مختلف Baggu کیسه stashed در مکان های مختلف — من مانند کشورهای عضو اکو آگاهانه سنجاب. به جای هدر رفتن پلاستیکی و یا لمس کردن آیتم های غیر ضروری شما می توانید فقط با قرار دادن تمام اقلام خود را به کیسه و سر به ثبت نام. من به شدت توصیه می گرفتن مجموعه ای از تولید کیسه های بیش از حد که ساخته شده از مش تنفس. با داشتن این دست به شما کمک خواهد کرد کاهش اتکای خود را بر روی کسانی که شیک کیسه های پلاستیکی که شما باز کردن مانند کاغذ توالت (و شما لازم نیست که به لمس چیزی یک دسته دیگر از مردم).

purifyou حق بیمه قابل استفاده مجدد مش تولید کیسه های

شما می توانید آنها را در ده ها و ده ها تن از رنگ ها و الگوهای به علاوه شما می توانید آنها را در سه اندازه مختلف: استاندارد ، کودک و بزرگ است. آنها نیز در مجموعه از سه بنابراین شما می توانید سهام تا با سهولت. اما آنچه که من واقعا دوست دارم در مورد Baggu کیسه ای شکل است. دستگیره گردد در راه است که شما می توانید آنها را بر بازو یا شانه و کیسه می گذارد تخت در برابر بدن خود را. این یک طراحی ساده از ویژگی های که باعث می شود یک دنیا تفاوت زمانی که شما اين مقدار زیادی از مواد غذایی است.

استاندارد کیسه های قابل استفاده مجدد

بزرگ کیسه های قابل استفاده مجدد

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب