J. K. Rowling و دیگر همه فن حریف غنی احمق می خواهید به لغو 'انصراف از فرهنگ'

منt بود که بهترین زمان آن را بدترین زمان در آن سن از حکمت آن سن...یک دسته از ثروتمند blowhards تصمیم گیری است

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

منt بود که بهترین زمان آن را بدترین زمان در آن سن از حکمت آن سن...یک دسته از ثروتمند blowhards تصمیم گیری است که در حال حاضراز همه زمان ها است لحظه مناسب را از ما بخواهید تمام به متوقف بودن خیلی معنی به آنها را در توییتر.

در روز سه شنبه, harper's Magazine—the کپک زدگی مجله انتخاب برای کپک زده magnates—منتشر مسخره و توهم نامه امضا شده توسط اين لامپ به عنوان J. K. Rowling, باری Weiss, David Brooks, Jesse Singal و مالکوم گلدول. هدف از این درد دل? ظاهرا به تشویق "باز کردن بحث است." اما پس از بازرسی نزدیک نتیجه به نظر می رسد که نویسندگان و روزنامه نگاران باید قادر به پیشبرد هر چه مزخرف ایده های آنها می خواهند بدون اینکه برگزار می شود به هیچ وجه پاسخگو باشد.

یکی ممکن است بپرسید که چرا کسی فکر می کرد در حال حاضر تمام بار بود حاضر به انجام این کار. پس از همه, ما در وسط یک بیماری همه گیر. و فوری جنبش برای سیاه و سفید زندگی می کند. یکی دیگر از رکود بلندی است. بنابراین اخراج بحران و چندین بیشتر مسائل که بیشتر احساس فشار از راست به فوران transphobic زباله و ساندویچ مبتنی بر کلاس تحلیل بدون بو داده در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب