J. K. Rowling و جادو Stonewall: Anti-ترانس Tweetstorm دریافت خشمگین پاسخ

در حالی که دهها هزار نفر در سراسر جهان راهپیمایی کردند و برای عدالت و برابری در شنبه, نویسنده, J. K. Rowling ت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

در حالی که دهها هزار نفر در سراسر جهان راهپیمایی کردند و برای عدالت و برابری در شنبه, نویسنده, J. K. Rowling تصمیم به صدای جیر جیر در مورد عبارت "افرادی که عادت ماهانه."

صدای جیر جیر خود را, اما نتیجه معکوس بزرگتر از Avada Kedavra املا در هری پاتر رمان. سپس در سریع واکنش رمان نویس دو برابر کردن: او ادعا کرد که هر دو طرفدار نما حقوق و قربانی نفرت. و او به روشن ترین نشانه در عین حال که او می ایستد و با فمینیست که نمی خواهد قبول ترانس زنان زنان و مردان trans مرد هستند.

رولینگ ظاهرا هرگز خواندن Zoyander خیابان 2016 مقاله درباره تغییر جنسیت مردان مثل او که تا به حال دوره و یا شاهد اخبار در اکتبر گذشته است که همیشه با نام تجاری نوار بهداشتی کاهش یافته زهره نماد به نمایندگی از زنان از محصولات خود در دستور ترانس و غیر دودویی مشتریان.

این همه زمانی آغاز شد که رولینگ تصمیم گرفتند به مسخره اخیر op-ed بحث حقوق برابر در پست COVID-19 جهان "افرادی که عادت ماهانه."

"'افرادی که عادت ماهانه.' من مطمئن هستم که وجود دارد استفاده می شود یک کلمه برای این افراد است. کسی به من کمک کند. Wumben? Wimpund? Woomud?" رولینگ sarcastically توییتی در به اشتراک گذاری از نظر قطعه شده در سایت جهانی توسعه جامعه رسانه ای پلت فرم به نام Devex.

فراجنسیتی غیر دودویی مردم و متحدان پاسخ با سیل توییتهایی از جمله خواننده Mary Lambert, خارج, لزبین, که به نام رولینگ با یک سری از سوالات مستقیم: "آیا شما احساس می کنید بیشتر از یک زن هنگامی که شما پانچ پایین ؟ شما تهدید ؟ برخی از ترانس مردان عادت ماهانه. چرا که شما تاثیر می گذارد ؟ چرا شما می خواهید به پلیس که؟"

نویسنده و مشاوره مقاله نویس بث McColl توییتی به این پرسش: "شما می توانید کل جهان جادویی اما نمی تواند درک که ترانس مردان وجود دارد ؟ من تا به حال یک دوره پس از 2017—من زنانگی بوده است متوقف شد تا زمانی که من می تواند احضار یکی است؟"

ترانس بازیگر پتی هریسون و نویسنده روآن بکت Grigsby یادآوری پیروان خود را از انتقاد های مکرر که رولینگ نه تنها transphobe بلکه یک نژادپرست است.

"شمال امریکا چیزهای فجیع ضد آمریکایی های بومی و استعمار" اضافه شده Grigsby.

فعال, لزبین, و توییتر مفسر لی McElrath اشاره کرد که شنبه بود 12 روز متوالی از اعتراضات سراسر آمریکا را برانگیخت با کشته شدن یک غیر مسلح در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید.

"شناخت تجربه transmen که عادت ماهانه نمی اندازد من زنانگی. استقبال transwomen به عنوان خواهر نمی کند یا"

لی McElrath

"امروز یک روز جهانی همبستگی انسانی—و این چیزی است که شما انجام می دهند ؟ من menstruated در یک دهه, اما من هنوز هم یک زن ایم" McElrath. "شناخت تجربه transmen که عادت ماهانه نمی اندازد من زنانگی. استقبال transwomen به عنوان خواهر نمی کند یا نه."

بر خلاف رولینگ بحث برانگیز صدای جیر جیر در ماه دسامبر و به اصطلاح "اتفاقی مانند" یک صدای جیر جیر یک سال پیش توصیف ترانس زنان به عنوان "لباس زیر" در این زمان نویسنده عمدا و بارها و بارها درگیر کاربران توییتر در هر دو بیشتر دفاعی و تهاجمی راه ممکن است.

در کنار او صدای جیر جیر رولینگ قرار است خودش را به عنوان یک تراجنسیتی مدافع که انجام مشق شب خود را در ترانس بدن.

"من بسیار از صرف سه سال گذشته کتاب خواندن وبلاگ ها و مقالات علمی توسط ترانس, مردم پزشکان و جنس متخصصان است. من می دانم که دقیقا چه تفاوت است" ادعا کرد که رولینگ. "هرگز فرض کنیم که چون کسی فکر می کند متفاوت آنها هیچ دانش است."

تجاوز و عدالت اجتماعی مدافع لوقا والتهام بازیگران شک در آن ادعا درخواست در یک صدای جیر جیر: "چگونه می تواند او زمانی که رولینگ حتی نمی دانم تفاوت بین جنسیت و هویت جنسیتی?"

رولینگ پس از آن اعلام کرد که آن را "مزخرف" فکر می کنم از او به عنوان چیزی جز احساس همدلی برای ترانس مردم است. اما او انداخت که همه را زیر سوال توسط re-معرفی یک تم از دسامبر, که در آن او یک بار دیگر اعلام کرد که "جنسیت واقعی است."

حقوق مدنی وکیل عزرا اسماعیل جوان بود در میان بسیاری از کسانی که در مقابله با آن صدای جیر جیر با خود: "فیلم بسیار واقعی و نه فقط در باریک راه شما مفهوم آن."

این عبارت اشاره دارد به یک درک کلی برگزار شده توسط مخالفان ترانس خود شناسایی در انگلستان است که این ایده بسیار از هویت نفی اصطلاح "زیست شناسی جنسیت."

ترانس مرد Chaz بنو معروف توضیح داد: تفاوت این ترتیب هنگامی که او بیرون آمد بیش از یک دهه پیش: "جنسيت است بین گوش خود را نه در خود." رولینگ ظاهرا نمی توانید 2009 یادداشت.

"اگر جنسیت واقعی نیست هیچ هم جنس جاذبه ایم" رولینگ. "اگر جنسیت, نیست, واقعی, زندگی واقعی زنان در سطح جهان پاک شده است. من می دانم و عشق اطلاعرسانی اما پاک کردن مفهوم جنسیت حذف توانایی های بسیاری به طور معنی داری بحث در مورد زندگی خود را. آن را از آنها بدم میاید به حقیقت صحبت می کنند."

"حقیقت" این روزها در خوراک توییتر از حساب دارنده. این صدای جیر جیر خاص برانگیخته گسترده و پرشور واکنش از فعالان مانند شارلوت Clymer و بازیگران Anthony Rapp و مارا ویلسون که در پاسخ به رولینگ خط در مورد دانستن و دوست داشتن ترانس مردم: "من به شما اطمینان دهم که آنها شما را دوست نداشته است."

نویسنده نیکو Lang توییتی در پاسخ به: "آن نیست نفرت به حقیقت صحبت می کنند" است که دقیقا همان زبانی است که ضد تجاوز گروه نفرت مانند آزادی وکیل استفاده از خود دفاع کنند. آنها عشق LGBTQ, مردم, آنها می گویند, خیلی از آنها زندگی خود را اختصاص داده به ما شهروندان درجه دوم."

سپس او اضافه کرد: "اگر شما می دانید و عشق" ترانس مردم شما می تواند به توقف و گوش دادن. همچنین در آن طول می کشد برخی از املاک f***ing صفرا می گویند شما می دانید بیش از ترانس مردم در مورد زندگی خود و تجربیات در طول motherf***ing LGBTQ غرور ماه که افتخارات تظاهرات به رهبری ترانس زنان از رنگ است."

میا میسی توییتی که او بیدار شد شنبه برای پیدا کردن رولینگ به حال بدون توضیح خود را مسدود. سابق کارآگاه پلیس به دست آورده شهرت او به عنوان شاکی در یک نقطه عطفی 2012 فدرال مورد که عنوان هفتم فدرال تبعیض جنسی در قانون محافظت از کارکنان که مورد تبعیض هستند چرا که آنها در حال تغییر جنسیت یا جنس غیر منطبق.

یک سال بعد وزارت دادگستری تعیین می شود او غیرقانونی تبعیض توسط اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم & مواد منفجره زمانی که به او پیشنهاد کار به عنوان یک پرتابه شناسی تکنسین لغو شد, پس از او فاش او trans. توییت در جدول زمانی کلود او را به رولینگ آخرین نظرات و او موافقت برای به اشتراک گذاشتن نظر با Daily Beast.

"او فقط در ادامه جدید جنگ های مدرن در برابر اطلاعرسانی گسترده U. K, آمریکا و اروپا"

میا میسی

"من شوکه J. K. رفتار; جامعه مدرن تا به حال سابقه طولانی از هنرمندان است که برای تولید فراگیر کار می کند اما اشتراک شخصا به شنیع ایدئولوژی است. او فقط در ادامه جدید جنگ های مدرن در برابر اطلاعرسانی گسترده U. K, آمریکا و اروپا" نوشت: میسی. "ترانس انحصاری فمینیست های رادیکال باید وارد یک خانه عجیب و غریب 3-راه آتش بس با بنیادگرایان و افراطیون به استفاده از ترس و شبه علم به حمله و نوار ترانس مردم از آزادی های مدنی. من امیدوارم که استودیو یونیورسال طرفداران و دیگران تصمیم به صرف پول خود را در حمایت سرمایه گذاری."

کسانی که "ترانس انحصاری فمینیست های رادیکال" که اغلب به نام TERFs کوتاه به عنوان رولینگ دوباره شنبه, چیزی که او و کسانی که او را ضد ترانس انداز مقاومت در برابر نشاندار حتی اگر که مخفف بود و در واقع ابداع شده توسط یک cisgender (به معنی "نه transgender") ، او در توییتی که بدون توجه به آنچه زشت نام افراد با استفاده از حمله به او را قربانی نفرت چرا که او یک زن است.

"'Feminazi', 'TERF', 'سگ', 'جادوگر'. زمان تغییر دهید. زن و نفرت ابدی است."

"نفرت" یک موضوع در چند توییت و همچنین عنوان شد که "سکس واقعی", موضوع:

"این ایده که زنان مثل من که بوده ام همدلانه به اطلاعرسانی دهه احساس خویشاوندی چرا که آنها آسیب پذیر در همان راه به عنوان زنان - یعنی به خشونت مردان - 'نفرت' ترانس مردم چون آنها فکر می کنم که واقعی است و در زندگی عواقب - یک مزخرف است."

در بعد صدای جیر جیر رولینگ جلب تمایز بین او چگونه بزرگ در مقایسه با ترانس و زنان گفت: او اعتقاد نداشت آن را "نفرت انگیز می گویند."

"من احترام هر ترانس فرد مناسب برای زندگی به هیچ وجه احساس می کند که معتبر و راحت به آنها. من می خواهم با شما اگر شما مورد تبعیض قرار بر این اساس بودن ترانس ایم" رولینگ. "در همان زمان زندگی من شده است به شکل زن بودن. من باور نمی کنم آن را نفرت انگیز می گویند."

به عنوان سردبیر روزانه وحش rodrigo dos messias اشاره کرد وجود ندارد و "اگر" در مورد اینکه آیا اطلاعرسانی صورت تبعیض—هنگامی که وجود دارد سیاست های چنین به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت اطلاعرسانی در ارتش خدمت یا حضور ترانس زن Aimee Stephens (که فوت مارس 12) در یک گروه از تجاوز افراد پیشرو در این زمان نقطه عطفی تبعیض پرونده در دیوان عالی کشور است.

تجاوز, حقوق, سازمان, GLAAD, وزن, در, نشان می دهد کسانی که ناراحت رولینگ توییتر طوفان انجام کاری مثبت و کمک به گروه های که پشتیبانی سیاه, ترانس مردم است.

"سیاه, ترانس مردم در مقابل خطوط نژادی و LGBTQIA عدالت حرکات و خطر زندگی خود را هر روز به وجود فقط"

Ina Fried

که پیشنهاد گسترش مانند آتش سوزی با Axios ارشد تکنولوژی خبرنگار Ina Fried برای رسیدن به او دسته چک و ترغیب پیروان خود را به "به نوبه خود نادان کلمات را به عمل صالح. سیاه, ترانس مردم در مقابل خطوط نژادی و lgbtqia عدالت حرکات و خطر زندگی خود را هر روز فقط وجود داشته باشد."

بنابراین کمدین الیزا اسکینر که اهدا به ترانس مرکز قانون و ترانس زنان از رنگ های جمعی. مجله مقاله نویس رز Dommu توییتی کمک مالی به انتشار اضطراری صندوق کمک می کند که LGBTQ مردم از Rikers Island زندان و یخ بازداشت.

نویسنده podcaster و مربی Ashley C. فورد توییتی که از رولینگ به دنبال او می کند و او را با لینک مستقیم به بنیادهای خیریه که به نفع جامعه فراجنسیتی مانند TransLifeline که در خدمت به عنوان یک منبع ملی برای ترانس و جنس غیر منطبق مردمی به نوبه خود در زمان ناامیدی و ظلم و ستم و یا در معرض خطر برای خودکشی است. حتی روزانه وحش ویرایشگر در بزرگ مالی جونگ سریع پیوست ،

البته رولینگ به حال او را مدافعان بیش از حد: ایرلندی ضد ترانس فعال Graham Linehan, یک عضو پارلمان انگلستان و برخی از افراد همجنسگرا که درک خود را مروارید در حالی که ناله در مورد چگونه "ترانس فعالان" بودند و در واقع "افراط گرایان."

Rapp که نقش یک گی دانشمند در پیشتازان فضا: کشفy, تا به حال بهترین پاسخ: "تعدادی از سفید دیدن من اشاره کرد و گفت چیزی در امتداد خطوط از" من نمی بینیم چه transphobic در مورد آنچه #JKRowling گفت.' سفید دیدن: امتیاز شما نمایش است. آسیب پذیر جامعه از مردم گفتن شما خود را در زندگی تجربه می کنند. گوش دادن به آنها!!!"

در پایان روز آن را به نظر می رسد بسوزم از دست داده و حدود 1200 پیروان به عنوان یک نتیجه از توییت های خود را آنلاین و درگیری با فراجنسیتی طرفداران و متحدان.

دکتر بتنی فضل هاو همکار تحقیقاتی در Caitlyn Jenner بنیاد و اخیر فارغ التحصیل از دانشگاه اورگان به ذکر است که این مشکل برای هاگوارتز طرفداران به قطع شخصیت آنها را دوست داشت و بزرگ شده از نویسنده و نظرات.

"من احساس می کنم فقط یاد گرفته J. R. R. Tolkien بود نازی رادنبری در KKK یا استن لی skinhead" هاو نوشت. "این برگ شما فقط بدونم که چقدر جهل و عدم تحمل دروغ مدفون در این مکان تخیل خود را هنگامی که فکر می کردم در امان بودند."

تینا تری سیاه دولت کارگر در ساکرامنتو کالیفرنیا ارائه این دیدگاه: "این بسیار مایه تاسف است که این زن است که با استفاده از پلت فرم خود را برای انتشار نفرت و به عنوان یک نتیجه است که به عنوان مشکل به عنوان کسی که مظلوم کسی بیش از هر چیزی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن