J. K Rowling باعث دیوانگی با 'transphobic' توییتهایی

منتقدان گفته نویسنده دیدگاه هدفمند ترانس مردم و تحریف حقایق در مورد هویت جنسی و ترانس مردم است. این اولین بار

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

منتقدان گفته نویسنده دیدگاه هدفمند ترانس مردم و تحریف حقایق در مورد هویت جنسی و ترانس مردم است. این اولین بار نیست کی رولینگ آمده است تحت انتقاد برای نمایش در جنس و جنسیت.

نویسنده J. K. Rowling مطرح دیوانگی در توییتر در روز یکشنبه با ارسال یک سری از توییت اطراف جنسیتی و جنسی — که منجر به چندین کاربر شوی او "transphobic" یا یک ترانس انحصاری رادیکال فمینیستی (TERF).

نویسنده مجموعه هری پاتر خشمگین چند نفر با نظر, در مقاله ای که اظهار داشت که 1.8 میلیارد نفر — دختران و زنان و جنسيت غیر دودویی مردم — عادت ماهانه. "افرادی که عادت ماهانه. من مطمئن هستم که وجود دارد استفاده می شود یک کلمه برای این افراد است. کسی به من کمک کند. Wumben? Wimpund? Woomud گفت:" کی رولینگ.

چندین کاربر بلافاصله به نام رولینگ صدای جیر جیر به عنوان انحصاری به عنوان آن را نمی اذعان به این واقعیت است که تغییر جنسیت افراد نیز می تواند عادت ماهانه. بسیاری از کارشناسان پزشکی باید معتقد بود که ترانس مردم عادت ماهانه اما با چالش هایی مانند احساس بیگانه در دسترسی قاعدگی محصولات بهداشتی به عنوان آنها به عنوان زنان محصولات.

رولینگ سوخت به آتش اضافه شده با ارسال یکی دیگر از مجموعه ای از توییت های اطراف بیولوژیکی ، این نویسنده گفت: "پاک کردن مفهوم جنسیت حذف توانایی های بسیاری به طور معنی داری بحث در مورد زندگی خود را. آن را از آنها بدم میاید به حقیقت صحبت می کنند."

GLAAD یک سازمان برای تجاوز+ حقوق گفت که رولینگ نظر هدف اطلاعرسانی و نویسنده هم تراز خودش با یک ایدئولوژی است که "تحریف" حقایق در مورد هویت جنسی و ترانس مردم است.

کمپین حقوق بشر, بزرگترین گروه حمایت برای تجاوز+ حقوق در آمریکا همچنین با انتقاد رولینگ آخرین تویت ها و گفت که چندین پزشکی و دیگر کارشناسان علمی معتبر و تأیید ترانس مردم است.

رولینگ رابطه پیچیده با ترانس مردم

این اولین بار نیست که رولینگ مواجه شده است و واکنش در نظرات جنسیتی و جنسی. در دسامبر 2019 نویسنده صحبت کردن در حمایت از مایا Forstater بود که راکت های شلیک شده از یک مخزن فکر می کنم برای گفتن که مردان نمی تواند تغییر به زنان است.

"لباس با این حال شما لطفا. تماس خودتان هر چه دوست دارید. خواب با هر گونه رضایت بزرگسالان که می خواهید به شما. زندگی خود را به بهترین زندگی در صلح و امنیت است. اما نیروی زنان را از مشاغل به صورت بیان کرد که رابطه جنسی واقعی است؟" رولینگ گفته بود در حمایت از Forstater در آن زمان است.

در سال 2018 کی رولینگ مواجه توپخانه ضد هوایی برای میل یک صدای جیر جیر که به نام trans زنان "مردان در لباس است." در آن زمان نویسنده تبلیغات تیم گفته بود او دوست داشت صدای جیر جیر در یک دست و پا چلفتی و "میانسال لحظه."

با توجه به رولینگ منتقدان نظرات خود را تكذيب اعتقاد به این که ترانس زنان واقعا زنان — نتیجه سنجاق تجربه زن بودن در کسانی که تنها بیولوژیکی شناسایی به عنوان "زنان است." اما هویت جنسی و جنسیتی بیان شده است به طور مداوم ذکر شده توسط چندین پیشرو سازمان های حقوق بشر به عنوان مفهوم جنسیت.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن