یعقوب M. Hanes,' "7 استراتژی بسیار موفق صاحبان کسب و کار" - دانلود رایگان فردا (6/1/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Jacob M. Hanes,' کتاب جدید "7 استراتژی بسیار موفق صاحبان کسب و کار - 2nd Ed

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Jacob M. Hanes,' کتاب جدید "7 استراتژی بسیار موفق صاحبان کسب و کار - 2nd Edition." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 1سنت.

پس از چند بسیار موفق کسب و کار, و یک زن و شوهر حماسه شکست جیک Hanes, CPA و بسیار موفق کارآفرین سهام نه تنها گام به گام استراتژی در تبدیل یک کسب و کار به یک گاو پول نقد بلکه سهام اسرار از موفق ترین کارآفرینان. بدون توجه به سن شما صنعت شما و یا سطح فعلی خود را از موفقیت (یا شکست) در کسب و کار تا به امروز این کتاب را فراهم می کند منابع بینش, بهترین شیوه و در نهایت گام به گام نقشه راه برای تبدیل شدن به #1 بیشتر صاحب کسب و کار موفق در صنعت شما.

آقای Hanes که مربی صدها نفر از صاحبان کسب و کار در تقریبا هر صنعت یکی از موفق ترین کسب و کار خود را در صنعت. در این کتاب او به شما می دهد ابزار او آموخته از کوین ویر از ActionCOACH خود مربی و مربی کسب و کار برای بیش از 15 سال و فراهم می کند بینش در قدرتمند مقدمه از براد قند, موسس و مدیر عامل شرکت ActionCOACH جهانی همراه با بینش از رهبری متخصص John C. Maxwell. این کتاب بسته بندی شده است پر از ابزار های قدرتمند از موفق ترین رهبران کسب و کار امروز است. "7 استراتژی بسیار موفق صاحبان کسب و کار" توضیح می دهد که 7 استراتژی های ثابت شده است که یک کسب و کار قابل پیش بینی جریان های نقدی اهرم منابع خود و مقابله با عدم اطمینان اقتصادی و نوسانات و تغییرات بی سابقه ای در کسب و کار امروز آب و هوا.

زبان ساده و از الهام بخش, داستان های واقعی, شما کشف خواهید کرد:

  • چگونه به طور موثر افزایش درآمد از طریق جذب مشتری و پرورش.
  • استراتژی از کارشناسان برتر جهان در مورد چگونگی به بازار کسب و کار خود را با موفقیت.
  • ساده به دنبال اصول اساسی در نحوه ساده کردن کسب و کار به صاف عامل دستگاه.
  • ساده ترین و سریع ترین راه برای مدیریت جریان های نقدی.
  • #1 چیز برای جلوگیری از به منظور #1 موفقیت در کسب و کار.
  • چگونه به کارشناسی کارشناسی ارشد فرآیندهای استخدام افراد مناسب و ساخت یک تیم قدرتمند.
  • چگونه برای ایجاد یک کسب و کار سود اجرا می شود که بدون شما.

زمانی که شما به پایان این صفحات شما می دانید که چگونه برای تبدیل شدن به #1 بیشتر صاحب کسب و کار موفق در صنعت خود را!

"7 استراتژی بسیار موفق صاحبان کسب و کار" توسط Jacob M. Hanes رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/1/2020 – 6/5/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B083LW4D9X.

"7 استراتژی بسیار موفق صاحبان کسب و کار" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"من عاشق این بخش نقدی پادشاه است. این مطلق است کلید موفقیت است که من و همکاران من را موعظه برای همیشه لطفا برای. من کوچک اجرا S پارسیان در حال حاضر از سال 1981. ما کوچک آغاز کار با مشتریان است که می تواند باز کردن نامه های اعتباری برای جلوگیری از هر گونه مطالبات و یا قرض گرفتن. بیش از 50 درصد از فروش ما انجام می شود با پیش پرداخت. جیک توصیه در جریان نقدی حق است ، سلامت از هر کسب و کار جریان نقدی توانایی پرداخت صورتحساب سود و زیان. یک شرکت به راحتی می تواند بسیار سودآور اما نه قادر به ایجاد حقوق و دستمزد یا پرداخت صورتحساب. من به شدت توصیه این کتاب برای هر زمان و یا کارآفرین مشتاق." – لایحه Turnbull

"وای - عاشق این کتاب فصل های غنی از اکسیژن کسب و کار جریان خون واقعا خوب بود با گام های عملی. جیک می داند مسائل خود را و من عاشق داستان های خود را. همه صاحبان کسب و کار و یا کسانی که به فکر داشتن یک کسب و کار باید این را بخوانید." – کارمن Crispeno

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

یعقوب M Hanes است که یک سخنران عمومی CPA و کارآفرین است. جیک ارائه انرژی بالا پیام هایی که ایجاد انگیزه در مردم برای اقدام در زندگی به ساخت بسیار موفق کسب و کار. به عنوان یک کارآفرین بوده و مربیگری صاحبان کسب و کار برای بیش از 14 سال در هر جنبه از عامل و رشد کسب و کار خود را. او موفق شده است به عنوان به خوبی به عنوان شکست در کسب و کار و او سهام خود را تجربه مربوط به مفاهیم و ابزار شما می توانید استفاده کنید برای پنج سال جهش در کسب و کار خود و موفقیت است.

جیک زندگی اول 40 سال از عمر خود را با بیماری صرع پایدار هزاران نفر از تشنج. در عین حال در میان تمام چالش ذاتی او رسیده ارتفاع زیادی از جمله summiting پنج بالاترین قله در واشنگتن و ساختمان چندین کسب و کار موفق. در حال حاضر درمان صرع او در ادامه به موفقیت با تعیین هدف و دستیابی به هر روز. به عنوان یک CPA و کارآفرین, او طول می کشد آموزش و پرورش بسیار جدی آوردن به چالش کشیدن او به تجارب زندگی در آموزش و سرگرم کردن مخاطبان در تمام اندازه ها.
 
فارغ التحصیل از دانشگاه مرکزی واشنگتن با لیسانس حسابداری, جیک یک حسابدار خبره عمومی عامل بسیار موفق شرکت CPA در آبرن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب