ژاپن به نظر می رسد برای عشق آنلاین در میان coronavirus بحران

ژاپن شاهد افزایش در آنلاین دوستیابی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان نگاه مردم به مشارکت برای هوازدگ

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

ژاپن شاهد افزایش در آنلاین دوستیابی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان نگاه مردم به مشارکت برای هوازدگی بحران است. شرکت ها در حال ارائه خدمات مجازی میله یا یک شب پخت و پز با هم.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس ادامه دارد که اقتصاد این کشور در حال مبارزه برای نگه داشتن سر خود را بالای آب و مشاغل در حال تبخیر و چشم انداز غیر قابل انکار است تلخ.

برای بسیاری از جوانان, ژاپنی, به دنبال عشق و همکاری را فراهم می کند یک خوش آمدید, حواس پرتی. با این حال پیدا کردن یک شریک زندگی پیچیده است که مردم با استفاده از وب سایت های دوستیابی نمی تواند در دیدار فرد با توجه به فاصله فیزیکی مقررات.

سنتی بازی-شرکت ساخت در پاسخ با توسعه سیستم عامل است که به جستجو نشست و دوستیابی کاملا آنلاین. آنها مطمئن هستند که شور و شوق برای آنلاین معرفی باقی خواهد ماند و حتی بعد از بازگشت به راه آن بود.

"ما فقط شروع به دوستیابی آنلاین پشتیبانی در پایان مارس اما تعداد کاربران افزایش یافته است به طور مداوم و این رقم دو برابر در هفته گذشته گفت:" برو Yamakoshi خدمات به مشتریان مدیر توکیو بر اساس آژانس ازدواج Sunmarie.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

"من فکر می کنم که چون دولت خواسته مردم را به خودداری از رفتن تمایل به صحبت کردن با فرد دیگری چهره به چهره رو به افزايش بوده است," او گفت:. "به سادگی شنوایی فرد دیگری را به صدا در گوشی کافی نیست."

به دنبال اتصال در یک بحران

Yamakoshi گفت که او فکر می کند این طبیعت انسان است که مردم می خواهید برای اتصال در زمان بحران زمانی که اخبار به طور مداوم بد و آینده نامشخص است.

"اضطراب را افزایش می دهد میل به با شخص دیگری و برای با هم ماندن" او گفت:, و اضافه کرد که ژاپن در عروسی کسب و کار شاهد پدیده ای مشابه در حوادث پس از انتخابات سال 2011 زلزله و سونامی که به کشته شدن نزدیک به 20000 نفر و تخریب تمام جوامع است.

با توجه به شاخص Nikkei Asian Review, ازدواج, آژانس گزارش داد که سوالات در مارس سال 2020 افزایش 20% در سال در سال.

برای دیدار با این تقاضا Sunmarie شروع به ارائه رایگان 40 دقیقه ای مشاوره آنلاین با مشتریان. زنان بین سنین 20 و 40 بیشتر علاقه مند به شرکت خدمات.

آنها همچنین تشویق آمار نشان می دهد که آنلاین دوستیابی در ژاپن است تا آنجا که 30 درصد بیشتر موثر در آوردن مردم با هم به طور دائم از حد معمولی بیشتر رویکرد از ملاقات با کسی که از طریق کار دوستان و یا توسط شانس در یک نوار یا رستوران.

شرکت های دیگر هستند که به طور مشابه فعال در ابداع راه را به مردان و زنان با هم در عصر اینترنت حتی زمانی که آنها در حال توصیه می شود که از لحاظ جسمی آنها نباید به افراد دیگر.

ادامه مطلب: کروناویروس در ژاپن: آتش سوزی طرد آنلاین حملات علیه پزشکان قربانیان

مجازی شب

یک مطالعه اخیر توسط Linkval شرکت در یک رویداد مدیریت شرکت انجام یک نظرسنجی تعیین که 90 درصد از مردان مجرد و زنان احساس تنهایی از دولت تحمیل یک وضعیت اضطراری در سراسر ژاپن است.

این شرکت در پاسخ creating V نوار تصویری سرویس چت. مجرد دعوت به پیوستن به یک آنلاین "حزب" با 200 نفر دیگر از آسایش در منزل.

حتی در روزهای هفته این شرکت می گوید این می تواند به جذب 50 V نوار کنندگان برای چت های نوشیدنی و ملاقات با افراد جدید.

آژانس دوستیابی Eureka که در عمل جفت تطبیق خدمات گفت: پیام را در سایت خود را 15 درصد افزایش یافته است از قبل از ژاپن "نرم مستند" تحمیل شد در حالی که یک ویدئو جدید دوستیابی تابع اضافه شده به سایت خود را در اواسط ماه مارس برای فعال کردن مردم برای ماندن در تماس آسان تر است.

Sunmarie معرفی کرده است یک تجربه مشترک از ویژگی های در وب سایت خود را مانند پخت و پز غذا با هم.

Sunmarie را Yamakoshi گفت: با دیدن چهره یک فرد زمانی که آنها صحبت می کنند و یا لبخند کمک می کند تا مردم احساس می کنند متصل می شوند حتی اگر آنها دور جسمی.

او اذعان می کند که برخی از معایب جزئی را تبدیل به آشکار است. یک فرد نمی تواند ببینید که چگونه قد بلند تاریخ خود است و ارتفاع می تواند یک معامله شکن برای برخی از مردم به دنبال عشق. و آن را غیر ممکن است برای گرفتن یک فرد بوی Yamakoshi اضافه شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

خوش و خرم در نهایت

کریس دونن داخلی برگذار شده که نظارت صدها مراسم عروسی در سراسر کانتو اطراف توکیو می گوید که در زمان سختی مردم به دنبال همدم.

"ما شاهد آن پس از زلزله در سال 2011 و ما شاهد آن دوباره در حال حاضر هر کس می خواهد با کسی و آنها در حال بدست گرفتن این فرصت را به انجام دقیقا همان است که" او گفت:.

عروسی صنعت شده است و در یک وقفه از وضعیت اضطراری اعلام شد اما بسیاری از شرکت های مجاز, ارتباط جنسی, چه کسی برنامه ریزی شد به کراوات گره در این بهار به سادگی خود را رسمی مراسم به بعد و در سال.

"دشوار است برای افرادی که تا به حال همه چیز آماده برای یک مارس یا آوریل عروسی, اما من فکر می کنم مردم درک و چرا از آن مهم است برای همه به پیروی از قوانین اجتماعی فاصله" گفت دونن.

"اما ژاپن می کند به نظر می رسد در حال ظهور از بدترین بحران در شکل بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر و من خوشبین هستم که همه چیز را به حالت عادی بازگشت در اینجا بسیار به زودی."

"و این بدان معنی است که کلیساها و عروسی سالن در حال رفتن به بسیار شلوغ و احتمالا به عنوان به زودی به عنوان ماه ژوئیه به عنوان وجود دارد بسیاری از مردم که فقط نمی توانید صبر کنید دیگر هیچ به ازدواج," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب