ژاپن علائم سالگرد 75 از پایان نبرد اوکیناوا

بیش از 200 ، 000 نفر را در نبرد اوکیناوا. ما را حفظ کرده است سنگین حضور نظامی در این جزیره پس از جنگ جهانی دوم

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

بیش از 200 ، 000 نفر را در نبرد اوکیناوا. ما را حفظ کرده است سنگین حضور نظامی در این جزیره پس از جنگ جهانی دوم با پایه بسیار محبوب با مردم محلی و در عین حال از اهمیت حیاتی برای توکیو است.

مردم در جنوب ژاپنی در جزیره اوکیناوا بزرگداشت سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم نبرد برای جزیره در روز سه شنبه.

بیش از 240,000 نفر را در سه ماه جنگ در سال 1945 از جمله 150,000 غیرنظامیان, 77,000, ژاپنی, سربازان و 14000 آمریکایی, در میان دیگران. این خونین ترین نبرد در جنگ اقیانوس آرام.

بر خلاف اکثر دیگر جنگ در تئاتر اقیانوس آرام اوکیناوا بود تخلیه و اکیناوایی مردم دچار فوق العاده از هر دو طرف.

بسیاری از غیر نظامی و میر ناشی از مجبور تهیه پیش نویس از مردم محلی توسط ژاپنی ارتش شاهنشاهی, از, مجبور, خودکشی و بی رویه از کشتار توسط سربازان ایالات متحده. بیش از 90 درصد از ساختمان ها در جزیره نابود شدند

تا به امروز هنوز هم وجود دارد تنش بین سرزمین اصلی اوکیناوا و سرزمین اصلی ژاپن که ضمیمه که قبلا مستقل سلیمان در سال 1878.

جنگ آغاز شده در مارس 26, زمانی که نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا فرود آمد در Kerama سلیمان غرب از سرزمین اصلی است. ما برنامه ریزی برای استفاده از این جزیره به عنوان یک پایگاه است که از آن برای حمله به بقیه از ژاپن است.

پس از خسته کننده نبرد نیروهای ایالات متحده در زمان این جزیره که ثابت شود استراتژیک کلیدی است. اما برنامه ریزی شده زمین تهاجم رفت و هرگز پیش رو که ژاپن تسلیم و پس از بمب های هسته ای کاهش یافته است, در ناکازاکی و هیروشیما.

پس از جنگ ما را حفظ کرده است و عمده حضور در این جزیره با وجود مخالفت های شدید از این جزیره است.

ادامه مطلب: خواهد شد ظریف در ممنوعیت الکل در ژاپن تسکین خشم عمومی?

شکایت علیه نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا

روز سه شنبه مراسم یادبود برگزار شد در پارک صلح در شهرستان ایتومان سایت از مرحله نهایی نبرد. این مراسم تا حد زیادی کاهش می یابد با توجه به همه گیر.

فرماندار اوکیناوا دنی Tamaki صحبت از حضور آمریکا در سخنرانی خود در این مراسم گفت که با وجود حسابداری فقط 0.6% ژاپن را در کل زمین و جرم آن هنوز به میزبان 70.3 درصد از تاسیسات نظامی ما در این کشور است.

او گفت که جنایات و حوادث متعهد توسط ما خدمات پرسنل هواپیما سر و صدا و مشکلات زیست محیطی مانند آلودگی آب "همچنان به علت تاثیر زیادی بر روی معیشت Okinawans."

"پس از پایان جنگ حتی زمانی که اوکیناوا شد و محروم از حقوق بشر و حکومت خود را در زیر با ما و شغل ما پیوسته راه می رفت در مسیر بازسازی و توسعه در حالی که حفاظت از فرهنگ ما و صداقت ما به ارث رسیده از اجداد ما" Tamaki گفت.

این جزیره گرمسیری نزدیک به تایوان از ژاپن اصلی جزایر بزرگ ماهیگیری صنعت است اما از لحاظ اقتصادی متکی به ژاپنی گردشگران داخلی و مقیم نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا.

تماس برای خلع سلاح هسته ای

Tamaki گفت: سابقه غم انگیز از جزیره به خاطر باید با دقت و به نسل های آینده است.

امروز بسیاری از مردم زندگی می کنند در مکان های درگیری و یا در صورت فقر و تبعیض و آلودگی های زیست محیطی و ترس و اقتصادی از coronavirus را بیشتر تقسیم جوامع به او گفت. این نتیجه مهم تر از همیشه برای همه به تحمل تفاوت به یکدیگر اعتماد و همکاری است.

"ما باید جمع ما حکمت و فشار رو به جلو برای دستیابی به سلاح های هسته ای بان کی مون, جنگ renouncement و صلح پایدار" Tamaki گفت.

aw/msh (AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب