ژاپن: به توکیو فرماندار انتخاب مجدد خار جاه طلبی ؟

لغزش گشتند از Yuriko Koike به عنوان فرماندار ژاپن در توکیو سوخت حدس و گمان است که او را دوباره اجرا برای نخست

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

لغزش گشتند از Yuriko Koike به عنوان فرماندار ژاپن در توکیو سوخت حدس و گمان است که او را دوباره اجرا برای نخست وزیر. اما آن را نمی خواهد قایقرانی ساده در نظر او مخلوط رکورد.

Yuriko Koike باقی مانده قدرتمند ترین زن سیاستمدار در ژاپن است. هر چند او به عنوان یک نامزد مستقل و بدون هیچ پشتوانه در روز یکشنبه فرمانداری انتخابات او برنده بیش از 60 درصد از آرا در غالب بیش از 21 نامزدهای دیگر.

برخی از 3.7 میلیون نفر از این شهر 14 میلیون نفر رای دادند برای او; در مقابل, تنها 844,000 رای دادند برای او قوی ترین رقیب 73 ساله وکیل کنجی سرعت ،

Koike می توانید از او تشکر می کنم قاطع دست زدن به coronavirus همه گیر برای او موفقیت است. در تلویزیون نظرسنجی 10,000 توکیو ساکنان ستایش او "ارتباطات" و "رهبری" مهارت.

یک کمپین اسمیر که سوال او تحصیلات دانشگاهی و ضمنی که او تا به حال نه دریافت دیپلم از دانشگاه قاهره موفق به متوقف کردن او را.

Closed restauraunts in a darkened and quiet streets in Japan's Kabukicho entertainment area

Koike تحت فشار قرار دادند به صورت دقیق مستند در پایتخت, بسته شدن کسب و کار و مدارس

COVID-19 کانون

در طول مبارزات انتخاباتی 67 ساله سیاستمدار وعده داده شده به نوبه خود در توکیو را به "امن ترین و سالم ترین شهر در جهان است."

با بیش از یک سوم از ژاپن 20,000 COVID-19 موارد توکیو است که در این کشور همه گیر کانون. اما در حالی که نخست وزیر شینزو آبه هنوز مردد به اقدام Koike شد و در حال حاضر فشار برای اقدامات شدید برای جلوگیری از ویروس.

او اعلام کرد وجود خواهد داشت جبران خسارت مالی برای رستوران ها و کسب و کارهای دیگر مجبور به بستن در توکیو قبل از دولت ملی معرفی اقدامات مشابه است.

او نیز که در بازی های المپیک شده اند که به تعویق افتاد تا 2021 می شود "کمرنگ" به دلایل ایمنی نیز رفت و با آن نه چندان مشتاق در این رویداد است.

در اولین کنفرانس مطبوعاتی پس از انتخابات او همچنان به تمرکز بر سلامت. "من محافظت خواهد کرد Tokyoites زندگی و امرار معاش در برابر coronavirus و تدبیر یک استراتژی اقتصادی" او وعده داده شده.

مخلوط سابقه در وعده

اما Koike ساخته شده است که وعده های قبل از. او متعهد به پایان دادن به فساد از پیشینیان و چهار سال پیش. او همچنین قول داد به آدرس بدشکلی فراوانی از سربار خطوط برق در ژاپن سرمایه است. اما کمی آمد از این وعده ها.

بله توکیو بیشتر مهد کودک مکان از قبل و بیشتر برق خودرو شارژ ایستگاه, اما هر دو از این حقایق می توان به دولت مرکزی است.

Japan | Wiedereröffnung Disneyland Tokio (Reuters/Issei Kato)

رای دهندگان حمایت Koike به دلیل اینکه او چگونه برخورد با این ویروس اجازه می دهد توکیو به بازگشایی برای کسب و کار

هر چند او گفت که او می خواست به توکیو متنوع تر از این نیز اتفاق افتاده است و بدون او هیچ کاری انجام: پایتخت ژاپن تساوی مردم نه تنها از مناطق روستایی ژاپن بلکه از چین و ویتنام به دنبال کار.

Koike های مخالف اجازه خارجی ها با اقامت دائم برای رای دادن در انتخابات محلی است. او نیز در حمایت از اعطای حقوقی به رسمیت شناختن همجنسگرایان.

بنابراین coronavirus همه گیر آمد و در زمان مناسب برای Koike. رای دهندگان ترجیح داده به او پاداش برای او اقدام قاطع به جای مجازات او را برای آنچه او موفق به انجام است.

بازگشت به سیاست های ملی?

Koike اخیر پیروزی اتحاد سوخت حدس و گمان است که او ممکن است سعی کنید برای اجرا به نخست وزیر دوباره.

"این یک دوره از عمل برای Koike به بازگشت به سیاست های ملی پس از ایمن سازی محل خود به عنوان فرماندار توکیو گفت:" Naoto نوناکا از توکیو دانشگاه Gakushuin.

در سال 2017 انتخابات عمومی Koike تشکیل خود حزب امید که زد در برابر آبه در حزب لیبرال دموکرات (LDP) انجام شده اما بسیار بد است. اما او تازه موفقیت در حال حاضر تاری حافظه از این شکست تحقیرآمیز و موجب جاه طلبی.

برخی از پیش بینی است که او را پرتاب کلاه خود را در حلقه پس از بازی های المپیک, اگر آنها یک موفقیت است. نخست وزیر ژاپن در میان است که با توجه به پایان دادن به چند هفته بعد.

اما برای Koike به شانس و در همه حال او را دوباره به LDP و تبدیل شدن به رهبر آن است. شایعاتی وجود دارد که او در حال تلاش برای بهبود روابط با حزب که او را در سال 2016. این LDP قرار نیست تا در برابر نامزد خود در انتخابات فرمانداری.

"او آموخته است که آن را عاقلانه به رفتن در برابر LDP" گفت: Masahiro Iwasaki از Nihon دانشگاه در توکیو.

Japan's Prime Minister Shinzo Abe adjusts his face mask

Koike موفقیت منجر به حدس و گمان باید می تواند به سرنگونی نخست وزیر شینزو آبه در سال 2021

یک تسمه نقاله از سیاست های مختلف

هنوز, آن را نمی خواهد بود آسان است. در مقایسه با بسیاری از ژاپنی سیاستمداران Koike باقی مانده است و نه وفادار به یک حزب در گذشته و به دست آورده و لقب "پرنده مهاجر" و "مادام Kaiten سوشی" پس از روی تسمه نقاله که حامل های مختلف غذاهای سوشی در اطراف یک رستوران.

او همچنین ترجیح داده به رد کنوانسیون و نقض تابوها و نه به موقعیت خودش را به وضوح در طیف سیاسی است.

به عنوان وزیر محیط زیست او را تشویق بیشتر کد لباس های گاه به گاه در ماه های تابستان به صرفه جویی در تهویه مطبوع هزینه های currying نفع با لیبرال ها. بعد او cozied تا به حق و پیشنهاد یک قانون اساسی جدید.

چنین رفتاری به ارمغان آورده است اتهامات از فرصت طلبی. Koike می داند که چگونه به پرورش او تصویر و وعده ها را دنبال کنید تا بر روی آنها. با توجه به بررسی های سیاسی روزنامه Tosei Shimpo تنها 21 درصد از مقامات در ریاست می خواستم او را به باقی می ماند در ،

یک بیوگرافی اخیر به نام "ملکه Yuriko Koike" شگفتی که آیا او یک ناجی یا یک هیولا. تردید منعکس شده در این کتاب منجر برخی از ناظران به شک که Yuriko Koike را تبدیل به اولین زن نخست وزیر ژاپن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب