جارویس کاکر یک Meghan Markle فن (بوریس جانسون نه خیلی زیاد)

February به نظر نمی رسد مانند halcyon days اما شما اغلب متوجه نمی شوند این نوع از چیزی که تا بعد. به عنوان به

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

February به نظر نمی رسد مانند halcyon days اما شما اغلب متوجه نمی شوند این نوع از چیزی که تا بعد.

به عنوان به زودی به عنوان او به پایان رسید صحبت کردن برای روز, Jarvis Cocker تا به حال برنامه ای برای چک کردن سرد نیمه زیرزمینی محل در بروکلین او شده است می خواهم از شنیدن در مورد. سابق خمیر خواننده گروه, Britpop افسانه و قهرمان به سواد overthinkers در همه جا برنامه ریزی شده بود در انتشار اولین آلبوم خود را در بیش از یک دهه در مه, او می خواست برای پیدا کردن جای مناسب برای اولین بار در ایالات متحده نشان می دهد تقریبا به عنوان بسیاری از سال است.

پس از این بود که در اوایل ماه فوریه بعد از ظهر آن را قبل از بسیاری از ما به COVID-19 توجه مناسب. پس از آلبوم فراتر از رنگ پریدهبه اعتبار جدید خود را به حمایت از گروه Jarv است که می تواند تحت فشار قرار دادند و چند ماه است که نشان می دهد آمریکایی ها خواهد بود تحت فشار قرار دادند به برخی از برکت پست-واکسن عصر. امیدوارم در آن حداقل چند سرد و نیمه زیرزمینی سالن هنوز هم وجود خواهد داشت. اما آن را OK. کاکر طرفداران عادت کرده ایم به انتظار.

"من نوع مات و مبهوت به آن متوجه شد که چندی پیش" او می گوید: از مکث طولانی پس از آخرین آلبوم, 2009 عوارض بیشتر. "وجود دارد, این, ایده, من می خواهم به نوعی مشغول به کار در برخی از آنها برای مدت طولانی, اما من هرگز به آنها را به پایان برساند و من تا به حال مختلف حواس او را پرت. من نگه داشته و کار بر روی آنها گهگاه اما من هرگز احساس متقاعد شده توسط آنها و پس از آن نبود مثل من فقط متوقف شد حتی اگر مردم بخشوده می تواند برای فکر کردن که چه اتفاقی افتاده است."

او با پوشیدن یک ژاکت مخمل نخی راه راه قهوه ای با سبز ساعت شنی پین نشان از گرتا Thunberg مرتبط با محیط زیست گروه انقراض شورش در آن است. نشسته بر روی نیمکت در نیویورک از برچسب خود را خشن تجارت او به طور پراکنده به خوردن یک یکجور دوربین عکاسی و پوشش دهان خود را به عنوان او chews عذرخواهی خود بی نظیر شمالی به زبان انگلیسی اهنگ که دارای توانایی را به هر چیزی که او بر خلاف قاعده صدا مانند باهوش ترین چیزی که شما را باهوش ترین استاد همیشه گفت.

کاکر متولد یورکشایر جنوبی—شهر شفیلد به دقیق—و پدرش یک DJ و بازیگر ترک خانواده اش هنگامی که او در 7. کاکر تشکیل inchoate نسخه از خمیر به عنوان یک نوجوان و پس از فارغ التحصیلی از مدرسه هنر در اوایل '90s او بیشتر متمرکز شده و تبدیل خمیر به تیز و خوش الحان تحویل وسیله نقلیه خود را برای جهان خسته از قصه های جنسی neuroses کلاس خشم و عاشقانه خود اتهام.

در حالی که منتقدان و طرفداران را صرف '90s و بعد بحث که آیا تاری یا واحه بهترین گروه آمده از Britpop انفجار خمیر همواره contrarian را انتخاب کنید برای قهرمان واقعی. منتشر شد, بازگشت به عقب در سال 94 و 95, خود 'n' او و کلاس های مختلف تبدیل کاکر به نام خانواده و تلخیص ثابت در انگلستان و یک فرقه در امریکا است.

او نادر نمودار-دائم الخمر است که جدی گرفته شود به عنوان یک روشنفکر عمومی و او همچنان به همه جا سر صحبت کردن در زبان انگلیسی تلویزیون. او به اندازه کافی مشهور نفوذ به نوشتن آهنگ برای و یک cameo در هری پاتر و جام آتشو به اندازه کافی ملی حسن نیت است که زمانی که او با عجله به مرحله به, گفته, ماه, مایکل جکسون در طول یک سال 1996 عملکرد در جایزه بریت که در آن پادشاه پاپ قابل توجه بود یک ناجی را در برخواهد داشت برخی از اعضای مطبوعات اعلام کاکر باید شوالیه خود را برای شجاعت.

یکی از افسانه های خمیر است که در سال 1995 در جشنواره Glastonbury یکی از انگلستان قدیمی ترین و معتبر ترین گلشیری, the Stone Roses کاهش یافته و در آخرین بار دوم و خمیر شد ارتقا به headliner وضعیت. به عنوان NME بعدها توصیف آن یک ستاره ساخت و عملکرد ساخته شده است که کاکر یک نماد و اگر شما را به محدود کردن آن به یک لحظه آن خواهد بود که توده singalong که استقبال "مردم عادی" داستان یک slumming مقتدر دوستیابی در زیر ایستگاه به عنوان یک وسیله تفریحی گردشگری. این پوسته پوسته حذف از کلاس موانع و نخبگان را برای تبدیل شدن به یک سرود ملی در انگلستان و چنگال و بعدها نام آن را دوم بزرگترین آهنگ از '90s.

انگلستان شده است roiled کلاس خشم و زردي چشم به سمت طبقه فوقانی. همانطور که تا کنون این کشور شد و جلوتر از منحنی به عنوان بی اعتمادی گسترده از طبقات بالا شروع شدن نسبتا شایع در آمریکا است. "من فقط فکر می کنم چه چیزی اتفاق می افتد در حال حاضر همه چیز در حال تبدیل شدن به قطبی. و چیزی که در مورد 1 درصد من کاملا دریافت که" او می گوید. "اما پس از آن شما رو به یاد داشته باشید که در تمام طول تاریخ از همه پری داستان در مورد مردم شدن شاهزادگان و شاهزاده خانم. بنابراین من فکر می کنم حتی اگر مردم ممکن است می گویند که آنها مخالف با 1 در صد چیزی در ذهن فکر می کند " خوب, من آرزو می کنم من در این 1 درصد و 99 درصد است.' چرا که انسان باید حرص و طمع به آنها و خودخواهی است."

خمیر منحل پس از سال 2001 آلبوم ما عاشق زندگیو کاکر سوار بر یک حرفه انفرادی خود را با جارویس در سال 2006. اما پس از عوارض بیشتراو به زودی مشغول انجام به ظاهر همه چیز اما نوشتن درخشان سبک پاپ آهنگ. در فاصله بین ضبط کاکر ماند مشغول بالا بردن پسر او ظاهر می شود و آواز در وس اندرسون فیلم Fantastic Mr. Foxخدمت برای یک بار به عنوان سردبیر-در-بزرگ برای ناشر کتاب فابر و فابر و میزبانی Jarvis Cocker یکشنبه سرویس برای بی بی سی.

"من فکر کردم در مورد بازنشستگی گاهی اوقات قبل از. زمانی که من برای اولین بار ازدواج کردم و من به پاریس نقل مکان کرد, من فکر کردم شاید... خوب آن است. که پایان پالپ می یابد.' این فقط آغاز این هزاره که بطور غیر عادی و مرموز است که 20 سال پیش در حال حاضر" او منعکس کننده. "و من فکر چه بود که دیگه این اتفاق نمیفته پس از آن. که نزدیکترین من آمده ام به آن است. من فکر کردم زمانی که من شروع به انجام رادیو نشان می دهد که"این نوع خوب است. آن را تقریبا مانند انجام است.' اما من فکر می کنم در پایان از شما واقعا نمی باید انتخاب بسیار بیش از آنچه که شما تصمیم به انجام."

صحبت از شاهزادگان و شاهزاده خانم کاکر گرفته اند ممکن است به یک استراحت از نوشتن و یا حداقل در پایان با آهنگ اما او احتمالا نمی تواند یک استراحت از داشتن تیز نظرات در مورد جهان اگر او تلاش کرد.

از جانی فاسد به Morrissey, انگلستان دارای یک سنت طولانی از ستاره های موسیقی راک است که خانواده سلطنتی در پژمرده تحقیر و کاکر صرف حرفه خود را به تمسخر گرفتهاند نخبگان. اما حتی او کمی غمگین به دیدن شاهزاده هری و Meghan Markle را #Megxit به امریکا و کانادا در پاسخ به نژادپرست hounding از شایعات. (زن و شوهر هستند و بنا به گزارش ها در حال حاضر ارائه وعده های غذایی به مردم در حالی که زندگی در لس آنجلس و صحبت کردن در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.)

"من نمی خواندن آن تلخیص روزنامه و یا تماشای چیزهایی مانند پیرز مورگان نشان می دهد و یا هر طوری که من درک می کنم از مردم چه کرده ام به من گفت که او نیمه رو بیشتر زد کمی در آن, و آن را محور او دور" او می گوید. "من فکر می کنم این خوب است چرا که آن را مانند به جای فقط ارسال به یک کیسه پانچ و یا هر آنچه که او گفت:," Fuck you all, من قصد دارم به کانادا بروید و دود برخی از چمن است.'

"من که به خانواده سلطنتی اما من به اعتراف به این است که یک گام به جلو. من فکر می کنم آن را یک ضربه به آنها که آنها رفته ، این که آیا آن را پایان royals, من نمی دانم."

"من فکر می کنم آن می تواند جالب باشد زیرا آنها محبوب آنهایی که در خانواده سلطنتی. آنها جوان بودند و در آنجا بود که نوع از چیزی که به 'آه عجب ما رو کسی که رنگ در خانواده سلطنتی است.' من که به خانواده سلطنتی اما من به اعتراف به این است که یک گام به جلو. من فکر می کنم آن را یک ضربه به آنها که آنها رفته ، این که آیا آن را پایان royals, من نمی دانم."

یا شاید پایان از خانواده سلطنتی خواهد آمد یکی دیگر از راه. مردم پر از شگفتی و حتی یک مرد همیشه آماده به رول چشمان خود را در اشراف نمی تواند کمک کند اما به تاجNetflix بکشد دهه-پوشا سریال در مورد زندگی ملکه الیزابت دوم است.

"من واقعا مقاوم به تماشای آن چرا که فکر می کردم که چه از من می خواهم به تماشای چیزی در مورد خانواده سلطنتی ؟ اما دوست دختر من نگه داشته تماشای آن و در نهایت من خسته از رفتن و نشستن در یک اتاق دیگر در حالی که در آن بود و من آمد و به تماشای آن را," او می گوید. "آن را به عنوان در آمد بیشتر تا تاریخ در مورد همه چیز در '60s که من کردم بسیار مبهم حافظه آن درخشید بسیار جالب نور در جامعه است."

"سری بعدی ما میخوایم شروع به آمدن به سمت دیانا و چیزهای مانند آن و اگر بیش از حد می رود در مورد آن ممکن است آن را واقعا برطرف کردن رمز و راز از آنها و شاید که می تواند پایان آن را من نمی دانم" او می گوید. برای ثبت او می گوید که مطمئن نیست که او چگونه احساس می کنید اگر "مردم عادی" و یا یکی از خود و دیگر آهنگ ها به پایان رسید تا در تاجشاید در طول یک صحنه که در آن خانواده سلطنتی در معاملات با مردم را تحقیر برای آنها هر چند کاکر فکر می کنم آن را بیشتر احتمال دارد که تولید کنندگان را انتخاب کنید یک آهنگ توسط اسمیت به جای.

به عنوان گفتگو در ادامه به گرایش به سمت سیاسی او اشاره می کند با خندیدن که "این جایی است که من میخوام خودم را در مشکل ، این جایی است که من احتمالا میخوام ممنوع. من ویزا را دریافت باطل یا چیزی آن را نمی?"

"این جایی است که من احتمالا میخوام ممنوع. من ویزا را دریافت باطل یا چیزی آن را نمی?"

کاکر در حال حاضر مشهور در لحظه ای که جرمی Corbyn سوسیالیست آیکون و سابق حزب کارگر رهبر خطاب به جمعیت در سال 2017 جشنواره Glastonbury و ارائه یک پیام وحدت و انعطاف پذیری است. "من هرگز تجربه کرده ام که در گلستنبوری. تمام جشنواره ساکت رفت و همه شما می تواند بشنود بود که سخنرانی خود را با تکرار و که به نظر می رسید مانند یک لحظه" او می گوید: "و حیف است که در پایان [از آن] نیست ترجمه کنید."

در حالی که Corbyn جذب توده های زیر با جوان استرالیایی او مواجه شدید انتقاد از جناح راست انگلیسی, شایعات و در نهایت از دست 2019 انتخابات به بوریس جانسون در نتیجه حصول اطمینان از اجرای Brexit.

"این را به من متوجه این کلیشه در مورد اکو اتاق است که همه ما در زندگی. چون من تنها رسانه های اجتماعی Instagram و در اجرا تا انتخابات تمام Instagram خوراک شد 'جرمی Corbyn و این خیلی اتفاق می افتد؟' اگر من فقط اعتقاد بر این است که اخبار من فکر می کردم او را میخوام انجام آن آسان است. بنابراین این واقعیت است که او مورد ضرب و شتم به طوری که فقط نشان می دهد که من در یک حباب زندگی," او می گوید. "او بدنام شدن, واقعا, برای, واقع نیاز, مدرسه ایده های سوسیالیستی. و در حال حاضر وجود دارد خواهید بود تمام این روح جستجو در حزب کارگر.

"در حال حاضر آنها در حال تلاش برای انتخاب یک رهبر جدید است. درست مثل بسیاری از مردم من فقط نمی توانم خودم را واقعا به علاقه زیادی که به دلیل من فکر می کنم ما تا به حال واقعی جناح چپ رهبر. آن آشکار شد که حزب خود را حتی نمی خواهید که," او می گوید. "و شما رو ظاهرا جناح چپ نشریات مانند جدید دولتمردکه فقط از او متنفر بودم. نمی خواهد و یا نمی تواند به ارمغان بیاورد خود را به می گویند هر چیزی خوب در مورد او. بنابراین این نوع از چپ به نوع خوار خود را. آنها تا به حال شانس به چیزی که واقعا چپ و آنها پیچ و مهره ای. من نمی دانم. اما من نیمه رفتن با آنها. این که چگونه من احساس می کنم در حال حاضر. بنابراین ما با چپ بوریس جانسون."

کاکر است که کمتر صاحب نظر در جانسون که پس از این مصاحبه را رد کرد و جدیت COVID-19 تنها به بعد قرارداد ویروس و به صورت گسترده انتقاد خود را مغلوب ساختن پیشی جستن-مانند شکست به درستی شامل گسترش این بیماری همه گیر.

"عیسی مسیح!," کاکر پاسخ کاملا با صدای بلند وقتی پرسید که چه او فکر می کند از انگلستان شد. "او مانند یک کارائوکه مغلوب ساختن پیشی جستن. او این مسخره ظاهر نوع bumbling چیزی که برای برخی از این دلیل در این سن از واقعیت تلویزیون و همه چیز نیاز به سرگرمی مردم فکر می کنم " من او را او را دوست داشتنی rogue.' آن را مانند عامل سرگرمی تبدیل شده است و این مهم چیزی است. و تنها چیز مثبت است که اتفاق افتاده برای من شخصا پس از انتخابات وجود دارد یک کمپین برای به دست آوردن یکی از آهنگ های من به شماره 1 در انگلستان"

که آهنگ در حال حاضر شناخته شده به عنوان "در حال اجرا در جهان" (و قبلا با یک عنوان است که شامل نفت خام اصطلاح است که یک مشترک توهین در انگلستان در نظر گرفته شده اما به شدت جنسیتی در امریکا) برجسته از جارویس و فن های مورد علاقه و موضوع فن آنلاین-رای گیری کمپین به آن را بالا کریسمس نمودار در پایان سال گذشته است.

"و این بود که مستقیم در واکنش به نتیجه انتخابات. و بنابراین من flattered که آنها را در انتخاب این آهنگ برای انجام این کار است. و آن را به خوبی. سپس Brexit مستقیما پس از آن," او می گوید: با اشاره به تلویزیونی شمارش معکوس به انگلستان رسما خروج از اتحادیه اروپا است. "من آن را تماشا در تلویزیون فرانسه. آن را فقط به من احساس واقعا شرمنده. فقط همه این مسائل در میدان پارلمان و وحشتناک این گروه فقط گه واقعا مانند یک پنجم ابتدايی باند عروسی با اتحادیه کت در این بازی rock hits. فقط تا گه."

در بین نومید در اخبار کاکر نمی تواند کمک کند اما همچنان به نوشتن حتی اگر او می تواند خود را به پایان هر چیزی است. معلوم است که حتی بهترین نویسندگان رنج می برند می توانند از تامل است و می تواند از یک مهلت. در سال 2017, گروه نزدیکتر باقیماندهاست او را دعوت به بازی norður og niður جشنواره در ایسلند. "من در مورد به نوبه خود آن را به خاطر من نیست که یک گروه و سپس چیزی کلیک و من فکر کردم شاید اگر من در یک گروه با هم و سپس این آهنگ ها را در نهایت به پایان رسید.' که واقعا احمق من نه به فکر که قبل از من در باند بوده است برای بسیاری از زندگی بزرگسالان است."

او ایده های جدید خود را به جدید خود را bandmates و آنها خواهد بداهه نوازی در آنها هر شب در طول یک تور کوتاه از سالن. "من نمی خواهم به استفاده از کلماتی مانند "منطقه آسایش" یا "فکر می کنم در خارج از جعبه" اما من در خارج از منطقه ای که من به طور معمول می تواند کار و من پیدا کردم که واقعا reenergizing چیزی که به انجام," او می گوید. "ما بازی می کردند و مواد جدید در مکان های کوچک و من اصرار کردم که هیچ جمعیت موانع و یا هر چیزی. شما در واقع بیشتر یا کمتر فقط خیره به چشم مردم و در ردیف جلو. شما باید برای متقاعد کردن فرد در مقابل شما ایستاده است که آنچه شما انجام می دهند معتبر است و من فکر می کنم که بسیار با تمرکز بر چیزی که به انجام است."

ضبط کسانی که زندگی می کنند نشان می دهد به عنوان خام اساس فراتر از رنگ پریدهبا کاکر و شرکت با اضافه کردن خواننده و overdubs بعد. حاصل آلبوم یابد و او را در دستور کامل خود قلم. او می پردازد ادای احترام به بت دیرین لئونارد کوهن با فرو بردن به پایین ثبت نام در "نجات نهنگ" به نظر می رسد مشتاقانه در روز خود را از حضور در raves در دزدکی "خانه موسیقی در تمام طول شب" و مواجه indignities از پیری در تماس-و-پاسخ مجلسی پاپ تعداد "من باید کند؟"

"هیچ کس را دوست دارد به دریافت است. اما اگر شما آن را تکامل به جای پیری که برای تلفن های موبایل بهتر است. جنبه های منفی وجود دارد به مسن تر وجود دارد اما upsides نیز هست و بخشی از آن را دانستن است خودتان کمی بهتر است و امیدوارم با داشتن کمی بیشتر از یک طیف وسیعی از احساسات را به بازی با و همچنین تجارب به استفاده از آنچه شما ایجاد," او می گوید. "اما شما باید آن را بپذیرید با فضل است."

در حالی که تعمق و چرا از آن او را گرفت تا در نهایت در پایان این, آلبوم, او طول می کشد یک لحظه و سپس اشاره می کند که 10 سال و سه روز پیش دوست خوب خود تیم مک کال درگذشت. مک کال بود این نوازنده گیتار در کاکر را انفرادی باند "و است که واقعا بزرگ بود و واقعا تحت تاثیر قرار من. آن را اساسا به ارمغان آورد و جارویس باند و اولین آلبوم انفرادی خود و عوارض بیشتر را متوقف کند چرا که آن را بیش از حد ناراحت کننده به فکر می کنم از بازی کردن بدون او بودن وجود دارد," او می گوید. "منظورم این است که با ادراک, اما شما می توانید آن intonations از مرگ و میر و یا هر چیز دیگری و من فقط فکر می کردم خوب پالپ چیزی که من همیشه احساس نوع... من خیلی خوشحال با این راهی است که ما می خواهم آن را ترک کرد حتی اگر ما هرگز به طور رسمی تقسیم کردن و یا هر چیزی. من فقط فکر می کردم ما می تواند انجام داده ایم که بهتر است."

در سال 2011 خمیر پیوست برای پیروزی دامان که شامل یک جشن عملکرد در سال 2012 Coachella Valley موسیقی و هنر در جشنواره تا کنون بزرگترین متحده عملکرد گروه حرفه ای. گروه ثبت کردن یک تک "بعد از تو" (یک ناتمام آهنگ از ما عاشق زندگی عصر) با LCD Soundsystem را جیمز مورفی پس از ملاقات آنها در کوچلا کروز, اما دیگر از آن, او می گوید هیچ برنامه ای برای مراسم آلبوم.

"ما واقعا هرگز سعی به نوشتن مواد جدید است. من واقعا لذت می برد که تور از آنجا که ما در تلاش بودند به فروش هر چیزی را به هر کسی ما فقط گفت: 'اگر شما می خواهم به شنیدن پالپ آهنگ, آنها, اینجا,'," او می گوید. "من نمی دانم که آیا این خوب است یا بد, اما آن را اصلاح با ایده از انجام برخی از لحن جدید آن را بیشتر شبیه 'می تواند ما را در انجام این مواد متقاعد کننده. و آن را, آن را در یک باور از راه. پس از آن این خواهد چیزهایی را در آنچه که من احساس بهتری خواهد بود توجه داشته باشید؟' به طوری که واقعا بیانیه ماموریت وجود دارد و من فکر می کنم ما زمانی که."

کاکر ساخته شده است و صلح با او گذشته بود به امید شروع فصل جدیدی در زندگی حرفه ای او. اما مانند هر چیز دیگری که در خود نگه دارد در حال حاضر. البته زندگی لعنتی خیلی screwed تا قبل از این جریان همه گیر. اما کاکر را در حال رفتن به اجازه دهید همه بوریس جانسون وجود دارد اجرا شود جهان را به زمین بدون مبارزه.

وقتی پرسید که آیا او را کاملا بدبینانه (و نه فقط بیشتر بدبینانه) در مورد آینده او طول می کشد یک لحظه و نقطه پین در ژاکت خود را. او شده است به صورت صوتی حامی انقراض شورش حتی آوردن اعضای گروه با او به سال گذشته Q مراسم اهدای جوایز و کمک به آنها را حمل بنر خواندن "هیچ موسیقی در یک سیاره مرده" بر روی فرش قرمز.

"شاید آن را فقط به خاطر من کمی بیمار سنتی سیاست است. اما این ایده که یک روشن نبرد, 'آیا شما می خواهم به صرفه جویی در همه چیز و یا آیا شما می خواهید پیچ چیزهایی است ؟ و من فکر می کنم که یک نکته مثبت که در آن شما می توانید طرف و شما می توانید مبارزه برای نجات سیاره," او می گوید. "شاید این نوع ابر فاخته زمین واهی در بخشی از من. اما این چیزی است که من احساس می کنم که من می تواند پشت در لحظه ای. به عنوان یک مفهوم به قبول این واقعیت است که شما بخشی از جهان جای جهان این است که خود را سگ ماده به تجاوز و غارت یک موقعیت بهتر را."

این آسان نیست اما او مصمم به امید. "من باید به. من یک بچه و من قطعنامه سال جدید بود که خوش بینانه است زیرا من فکر می کنم در گه بار شما رو به تلاش برای انجام آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن