'عیسی ضروری است': این کلیساها پاسخ مغلوب ساختن پیشی جستن تماس بگیرید و به مبارزه طلبیده مستند

On روز شنبه تنها چند روز پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق خانه عبادت برای بازگشایی حتی در کشورهای ت

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

On روز شنبه تنها چند روز پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق خانه عبادت برای بازگشایی حتی در کشورهای تحت coronavirus مستندات کلیساها از مین به کالیفرنیا سرپیچی از قانون و استقبال نمازگزاران در زندگی خدمات.

در ایالت واشنگتن—اوایل صفر از COVID-19 در امریکا—میثاق کلیسای مسیحی در اسپوکن استقبال قابل ملاحظه ماسک-کمتر جمعیت برای نماز صبح با توجه به محلی سخنگوی-نقد و بررسی. کشیش کن پیترز که ادعا می کند او شده است می خواهم برگزاری فرد خدمات پس از مارس 3, لعنتی را "شیطانی" دستور کار فرماندار جی Inslee اقامت-در-خانه سفارش و قول داد برای شروع ارائه دوم در فرد خدمات هر یکشنبه.

و در کالیفرنیا که در آن فرد در خدمات نیز ممنوع باقی می ماند و جایی که مقامات می گویند بیش از 180 نفر در معرض این ویروس در یک کلیسای غیر قانونی جمع آوری در روز مادر, اخبار کانال 3 گزارش شده است که کلیسا نامحدود در Indio مسخره دولت قوانین بازگشایی درهای خود را در این آخر هفته. در روز شنبه یک کلیسای پنطیکاستی در چولا ویستا نیز ثبت اضطراری حرکت با دیوان عالی ایالات متحده به امید وادار فرماندار گاوین Newsom به کلیساها اجازه می دهد برای باز کردن.

در ضمن مستقل کلیسای باپتیست در جنوب نیوجرسی به مبارزه طلبیده است که دولت را مستند به برگزاری خدمات روز یکشنبه در یک چالش به فرماندار فیل مورفی—که منظور اجرایی نگه داشته است کلیساها بسته از ماه مارس و کسی که در روز جمعه اعلام کرد او می خواهم اجازه تجمعات تا 25 نفر است اما تنها در خارج از منزل. جامد سنگ کلیسای باپتیست در برلین همراه با نزدیکی مقدس کلیسای باپتیست در Clementon دعوت اعضای خود را به اولین فرد در خدمات پس از ماه مارس زمانی که آن اولیه اقامت در خانه سفارشات به اثر رفت.

هر دو از سنگ جامد شبان, چارلز کلارک جونیور و چارلز کلارک III ادا خود را بازگشایی به عنوان یک متمم اول قانون اساسی درست است. آنها اصرار داشت که آن را یک وطن پرست عمل می کنند و در طول خطبه های نماز جمعه آنها بارها و بارها با استناد یادبود روز یادآوری عبادت است که مردان و زنان درگذشت به آمریکایی ها آزادی خود را. و آزادی آنها گفتند: شامل حق جمع آوری و دین عمل در داخل کلیسا خود را.

از احتیاط coronavirus محدودیت در نیوجرسی نگه داشته اند اعضای کلیسا عبادت از طریق livestreams یا محدود به درایو در خدمات. اما بسیاری از به نظر می رسید مشتاق به بازگشت به Clarks که به عنوان خطرات ناشی از انتقال با این استدلال که مردم اجازه داده شد در تمام انواع مکان های حفاظت شده توسط قانون اساسی مانند خارج شده و استارباکس.

"من فقط در شهر آن رقص" کشیش اندرو ریس از Clementon مقدس کلیسای باپتیست گفت: روزانه وحش در شب شنبه. او تا به حال بازگشایی شد یکشنبه گذشته و در حال حاضر دارای یک تاریخ دادگاه در ماه ژوئن برای شکستن مورفی اجرایی سفارش. که نمی خواهد او را متوقف کند هر چند او گفت: حتی اگر او نمی خاص چه عواقب قانونی ممکن است.

و نه آن را به نظر می رسد توقف سنگ جامد اعضای. صحنه در کلیسا یکشنبه صبح نگاه کمتر بود و شروع به نماز و بیشتر شبیه به آغاز یک حرفه ای رویداد ورزشی به عنوان صدها نفر از عبادت—بسیاری از لباس پوشیدن و در کلیسای خود بهترین—آب گرفتگی در حضور 10 AM خدمات.

در طول آتشین کنفرانس مطبوعاتی قبل از سرویس سالمند پاستور کلارک هستيم و از انواع به اخبار دوربین های دیجیتال, تماس با فرماندار مورفی یک "مستبد" و رفتن تا آنجا که برای خواندن مریام-وبستر تعریف کلمه ، در یک نقطه او حتی در مقایسه نیوجرسی به آلمان نازی و تاکید کرد که قانون اساسی ایالات متحده بود در خطر است. "این است که کره شمالی," او گفت:. "این است که چین است."

که خیلی روشن بود. پرچم آمریکا در همه جا—پاغœانغœ چمن plopped بعدی به جایگاه بخور پشت محراب. موسیقی blared از یک جفت بلندگو. مردم انجام شده نشانه و پوستر است که به عنوان خوانده شده "کلیسا ضروری است."

یک گروه از مردان و زنان در جلیقه های نارنجی رنگ استقبال, اعضای, به عنوان آنها به پارکینگ سوار و رهبری آنها را به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته است. در ورودی ساختمان یک usher به کارگردانی کلیسا را برانگیخت از طریق تکیه درهای باز که در آن آنها تا به حال خود را در درجه حرارت بررسی می شود.

"این است که احمق" یک مرد زمزمه به کلیسا کارکنان.

در داخل اعضای مجبور به نشستن حداقل شش فوت دور از یکدیگر در pews. هیچ کس می تواند حضور بدون ماسک هم—حتی اگر آنها مخالفت کرد.

"فقط به خاطر من می خواهم برای رفتن به کلیسا معنا نیست که من نمی مراقبت در مورد افراد دیگر است."

"من شخصا نمی تواند ایستاده ماسک" گفت: اندرو Heier شده است که یک عضو از سنگ جامد برای پنج سال و شناسایی خود را به عنوان یک حامی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. "من آنها را می پوشند اگر من به. اگر این بود که در یک مقیاس هر چند من می خواهم در وسط جایی: متحده نیاز برای بازگشایی, اما آنها نیاز به انجام آن را به دقت. فقط به این دلیل من می خواهم برای رفتن به کلیسا معنا نیست که من نمی مراقبت در مورد افراد دیگر است."

"آن را مانند کلیسا باز است و همه نشسته بر یکدیگر دور و دستگیره درب" او ادامه داد.

جوان کلارک که رهبری صبح روز یکشنبه این سرویس گفت که سنگ جامد و Clementon مقدس باپتیست آماده شد به فایل طرح دعوی در دادگاه باید فرماندار را تغییر دهید اجرایی خود را سفارش و خیال کلیساها ضروری تا پایان هفته. سنگ جامد در حال حاضر با ارسال نامه ای به طور مستقیم به مورفی در هفته گذشته و ده ها تن از کشیشان دیگر هم به تازگی امضا جداگانه نامه درخواست از استاندار برای بازگشایی کلیساها در نیوجرسی و تهدید او با اقدام قانونی باید او واگذار نمی شود.

"این هفته با و یا بدون اجازه کلیساها باز خواهد شد" سالمند کلارک وعده داده شده در طول خدمت.

"عیسی" او بعدها گفت: "ضروری است."

مشابه vibe ناشى از فرد خدمات در Orrington مین در روز یکشنبه که در آن بین 200 و 400 نفر در داخل یک سالن که در حال حاضر به عنوان Calvary Chapel. آنها وجود دارد نه تنها به خدا بلکه به سرپیچی دولت جهت است که کلیساها نمی بازگشایی تا مارس 29.

فرماندار جانت میلز اعلام مارس 22 که کلیساها در مین می تواند بازگشایی یک هفته بعد به صورت حضوری خدمات فقط اگر قواعد خاصی را دنبال می. این شامل 50 نفر حد پوشیدن ماسک و حفظ شش پا را از فضای بین شرکت کنندگان مگر اینکه آنها اعضای همان خانواده است.

همچنین در 22 مه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد او شناسایی خانه از عبادت به عنوان "ضروری مکان های که ارائه خدمات ضروری" نامیده می شود و پس از فرمانداران دولت به آنها اجازه می دهد برای بازگشایی بلافاصله.

"فرمانداران نیاز به انجام کار درست و اجازه می دهد این بسیار مهم و ضروری بعد از ایمان به باز کردن در حال حاضر برای این آخر هفته" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اگر آنها آن را انجام نمی, من باطل خواهد شد فرمانداران."

در طول 8 صبح خدمات Calvary کشیش کن گور تشکر مغلوب ساختن پیشی جستن برای حمایت خود را. "من بسیار سپاسگزار به رئیس اجرایی برای صحبت کردن برای کلیساهای ما," او گفت: کسانی که برای جمع آوری این سرویس هیچ یک از آنها با پوشیدن ماسک. یک تعداد انگشت شماری از مردم با پوشیدن آنها اما تنها به طور متناوب.

گور تشویق نمازگزاران به مقاومت در برابر "دولت پلیس." در اوایل این ماه کلیسا شکایت در ایالات متحده دادگاه منطقه ادعا که میلز' تصمیم به محدود کردن تجمعات به 10 یا کمتر مردم نقض آزادی مذهبی تضمین شده توسط قانون اساسی است. کلیسا از دست داد اما دادگاه تجدید نظر این تصمیم است. در طول یک نماز قبرها از خدا خواسته به "باز کردن چشم دولت" و "مردم باعث به رسمیت شناختن آنچه در حال انجام است."

صحبت به the Daily Beast پس از خدمات گور گفت: کلیسا بوده است "در حالت تمرد" در برابر مین برای ماه گذشته است.

"ما همچنان به ملاقات در فرد و در تعداد بیشتری از دولت اجازه خواهد داد" او گفت:. "دولت حق ندارد برای منع مردم از رفتن به کلیسا."

Calvary Chapel شده است, برگزاری, هوای آزاد, خدمات هر یکشنبه برای ماه گذشته نشان می دهد که "آنچه واقعا مهم برای ما این است که قادر به جمع آوری" گور گفت. در روز یکشنبه دو روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در اطلاعیه ای از ساعت 8 صبح خدمات نقل مکان کرد و در داخل خانه. بیشتر از خدمات محل در خارج به عنوان آنها قبلا. کلیسای ادامه خواهد داد این برنامه است.

گورهای حفظ اعضای جماعت فقط به عنوان امن حضور در کلیسا در داخل خانه به عنوان آنها در حال رفتن به خارج شده است.

"ما می توانیم انجام یک کار بهتر [از نگه داشتن مردم امن] از خارج می," او گفت:. "ما انگیزه دارم."

"ما هنوز هم می دانیم که این یک ویروس بسیار مسری" گفت: Eric Meyerson که در خدمت به عنوان دستیار کشیش. شرکت کنندگان توصیه شد به لرزش دست و استفاده از ضد عفونی کننده دست که ارائه شد. استیسی Haverlock که سران کلیسا وزارت مدرسه به طور منظم مقادیر سطوح از جمله دستگیره درب و تمیز کردن دستشویی های بین استفاده می کند.

کلیسا حذف برخی از صندلی در سالن طبقه برای ایجاد فاصله فیزیکی. در حقه در دو طرف اتاق مردم نشسته در گروه های کوچک احتمالا با اعضای خانواده. چند نفر نشسته در خارج از ورزشگاه به تماشای این سرویس بر روی صفحه نمایش تلویزیون. زمانی که خدمات آنها بیش از مردم شلوغ در اطراف یک جدول در پارکینگ به تهمت کمپین نشانه.

"ما همچنان به ملاقات در فرد و در تعداد بیشتری از دولت اجازه خواهد داد."

مردم مجاز به رسیدگی به سلامت جسمی خود را در طول همه گیر و باید قادر به خود را به آدرس سلامت معنوی گفت: Haverlock.

"وجود دارد هیچ چیز مانند گرفتن همراه با مومنان و پرستش خدای ما," او گفت:.

جید Dileonardi که با حضور در داخل سالن خدمات با شوهرش مایکل موافقت کرد.

"تقویت ایمان ما دیگر مؤمنان در اطراف" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن