Jetflite به تازگی تحویل چلنجر 650 هواپیما نشان می دهد تطبیق پذیری برای Medevac استفاده در تلاش برای کمک به COVID-19 تخلیه پرواز

هواپیما به پایان رسید 100 ساعت پرواز فقط در 14 روز پس از تحویلمنحصر به فرد سازگاری چلنجر 650 هواپیما آشنایی خو

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399
  • هواپیما به پایان رسید 100 ساعت پرواز فقط در 14 روز پس از تحویل
  • منحصر به فرد سازگاری چلنجر 650 هواپیما آشنایی خود را به VIP یا آمبولانس هوایی پیکربندی
  • در آن طولانی ترین تور هواپیما بازدید 10 کشور در سراسر سه قاره فقط در پنج روز
  • علاوه بر آن آرام و وسیع ترین در کلاس کابین قابل توجه و برجسته کوتاه-زمینه عملکرد رقیب 650 هواپیما فوق العاده صاف سوار فراهم می کند راحتی اضافه شده برای مسافران دریافت مراقبت های پزشکی

بمب افکن حمل و نقل هوایی و فنلاندی منشور اپراتور Jetflite امروز نشان داد جزئیات چگونه یک تازه تحویل چلنجر 650 کسب و کار جت بود بلافاصله به خدمات فشرده به بازگرداندن ده ها تن از بیماران نهفته COVID-19 فرودگاه ها و مرزها در سراسر جهان تعطیل. درست به شهرت خود را برای محاکمه و درست عملکرد رقیب 650 هواپیما انجام بی وقفه مستقیم از تحویل و تکمیل آن 100 ساعت فقط 14 روز.

این هواپیما پیکربندی شده برای اجرایی منشور سرویس تحویل داده شد به بمب افکن مشتری Wihuri گروه زیادی فنلاندی صنعتی کنگلومرا در مارس 26 سال 2020 است. این هواپیما توسط Jetflite است که متعلق به Wihuri ، منحصر به فرد سازگاری چلنجر 650 هواپیما داخلی اجازه می دهد تا Jetflite به سرعت تبدیل به کسب و کار جت 12-به-16-مسافر VIP پیکربندی به یک آمبولانس هوایی پیکربندی کامل با دو برانکارد قابل حمل جداسازی واحد حفاظت فردی, تجهیزات COVID-19 کیت های آزمایش و یک تیم پزشکی برای پاسخ موثر به رشد در سراسر جهان بحران انسانی.

"ما Jetflite ناوگان است که همیشه شلوغ است اما تکمیل اولین 100 ساعت در داخل 14 روز به طور مستقیم از کارخانه چیزی بود که از یک رکورد حتی برای ما به ویژه در نور از چالش ها در پرواز برنامه ریزی مسیر اخذ گواهی عدم سوء پیشینه دیپلماتیک و رزرو ریسک خدمه اقامت در طول گسترش COVID-19" گفت: الینا Karjalainen مدیر عامل Jetflite. "ما بسیار مفتخریم که این چشمگیر هواپیمای جدید در ناوگان و قادر به کمک به بسیاری از مردم ما به عنوان منتظر روزهای بهتری در پیش است."

در آن طولانی ترین تور هواپیما طی سه قاره در پنج روز پرواز از پایگاه خود را در هلسینکی فنلاند, پرتغال, ایتالیا, مالی, جزایر قناری, لیبریا, آفریقای جنوبی, سیشل, افغانستان و استونی به بازگرداندن شهروندان به کشورهای خود.

"اهمیت قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری است که برای ما رقیب پلت فرم است افسانه ای را به صورت واضح تر تمرکز زمانی که زندگی بر روی خط هستند" گفت: David Coleal رئيس جمهور, بمب افکن حمل و نقل هوایی. "ما بسیار افتخار می کنیم که ما را رقیب 650 هواپیما قادر به ایجاد یک سهم قوی به این مهم انسانی کار Jetflite تیم در حال انجام است."

همان کیفیت که رقیب 650 جت کسب و کار ایده آل ابزار همچنین این هواپیما یک برتری انتخاب به عنوان نسل آینده آمبولانس هوایی. علاوه بر آن آرام و وسیع ترین در کلاس کابین فوق العاده کوتاه-زمینه عملکرد و چشمگیر محدوده 4000 نانومتر (7,408 متر) که رقیب 650 هواپیما ارائه می دهد فوق العاده صاف سوار – پیشرفته و طراحی بال ترویج بیشتر و راحتی بیمار از برخاستن به زمین نشستن کامل هواپیما.

در مورد Jetflite
تاسیس پنج دهه پیش Jetflite بخشی از بزرگ فنلاندی صنعتی کانگلومرا Wihuri ، خدمات ما شامل هواپیما مدیریت و نگهداری VIP شرکت منشور و آمبولانس هوایی و تخلیه پرواز در سراسر جهان است. ما می گویند بله به چالش های بسیاری را در آن مقصد برنامه و یا شرایط. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.jetflite.fi یا www.wihuri.fi/en.

در مورد بمب افکن

با بیش از 60 ، 000 کارمند در سراسر دو بخش کسب و کار بمب افکن یک رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل ایجاد نوآوری و تغییر هواپیما و قطار. ما محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی حمل و نقل تجارب است که مجموعه ای از استانداردهای جدید در آسایش مسافر, بهره وری انرژی, ایمنی و قابلیت اطمینان.

که مقر آن در مونترال کانادا, بمب افکن تولید و مهندسی سایت در بیش از 25 کشور در سراسر این بخش از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل. بمب افکن سهام در بورس اوراق بهادار تورنتو (BBD). در سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019, بمب افکن ارسال شده درآمد $15.8 میلیارد دلار است. اخبار و اطلاعات موجود در bombardier.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب