JFE شرکت فولاد انتخاب GE برای افزایش بهره وری در چیبا نیروگاه با GT26 او ارتقاء

GE (NYSE: GE) امروز اعلام کرد یک سوم سفارش برای آن GT26 او (راندمان بالا) توربین گاز ارتقاء با قدرت تولید شرکت

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

GE (NYSE: GE) امروز اعلام کرد یک سوم سفارش برای آن GT26 او (راندمان بالا) توربین گاز ارتقاء با قدرت تولید شرکت فولاد JFE (JFE) در آن چیبا نیروگاه در ژاپن است. در ادامه آن بیش از 15 سال تعهد به حفظ JFE را توربین گاز ناوگان رقابتی در ژاپن, انرژی, بازار, GE را ارتقا دهید JFE موجود GT26 MXL2 واحد به جنرال الکتریک آخرین و پیشرفته ترین راه حل های معرفی شده در GT26 توربین گاز: او ارتقا دهید. این راه حل را ارائه JFE جراحی با جنرال الکتریک پیشرفته ترین بهبود عملکرد برای یک F-کلاس سیکل ترکیبی توربین گاز.

"ما مفتخریم به ساختمان قدرت ما رابطه بلند مدت با JFE به ارائه پیشرفته ترین فن آوری های به قدرت جوامع در ژاپن گفت:" رامش Singaram, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک گاز قدرت در آسیا است. "ما مشتاقانه منتظر ادامه ما موفق تنها ارائه دهنده خدمات پشتیبانی از JFE در نشست خود کارخانه گاز به عنوان یک سیستم نیاز دارد."

ژاپن برق بخش همچنان به درایو زدایی در حالی که تجربه یک کاهش در قدرت تقاضا پیشرو تولید کنندگان انرژی به تمرکز بر روی ارائه یک قدرت پایدار برای عرضه در ژاپن صنعتی اپراتورهای. به عنوان یک قدرت تولید JFE به طور مستمر با تمرکز بر نوسازی آن در پیری زیرساخت های انرژی —افزایش قدرت خروجی و بهره وری.

دو سال پیش GE پشتیبانی نوسازی JFE را GT26 توربین گاز در چیبا اجرای MXL2 توربین گاز ارتقاء به طور موثر افزایش خروجی توربین تا 60 مگاوات (MW).

در این سال JFE تصمیم به پیاده سازی جنرال الکتریک آخرین GT26 او تکنولوژی برای ادامه به بهبود چیبا نیروگاه بهره وری و رسیدن به سطح جدیدی از عملکرد و سودآوری از جمله افزایش تولید و بهره وری در بارهای مختلف. علاوه بر این چیبا نیروگاه قابلیت اطمینان خواهد بود افزایش یافته است در حالی که این کارخانه تولید شده است که انتظار می رود به افزایش بیش از 10 مگاوات با افزایش بهره وری بیش از 1٪.

"ما GT26 او راه حل نشان دهنده نوآورانه نقطه عطف در تکامل GE گاز قدرت فن آوری است. با ترکیب فن آوری از هر دو F - H-کلاس ناوگان ما در حال کمک به بهبود JFE را در موقعیت رقابتی در بازار انرژی" گفت: Amit Kulkarni سر از بلوک بزرگ ابزار (F/H) بخش محصول در GE گاز قدرت. "ارتقاء GE اول آسیا جهت GT26 او و سوم پس از معرفی آن در بازار چند ماه پیش. ما هیجان زده به انتظار قدرت بیشتر و بهره وری است که این راه حل ارائه خواهد شد برای JFE و همچنین به عنوان حرکت و تقاضا برای GT26 ارتقا او در سطح جهان است."

این GT26 ارتقا او معرفی شده در سال 2019 را فراهم می کند یک جهش رو به جلو در بهره وری و خروجی و قابلیت اطمینان. این طراحی شده است تا حدودی هر چند فن آوری های پیشرفته از GE گل سرسبد هکتار توربین گاز, بزرگترین و کارآمد ترین در صنعت با افزودنی های تولیدی قطعات و نوآوری در آیرودینامیک مواد علم و احتراق پویایی است. آن تعبیه شده است پیشرفت های فن آوری در سراسر هر جزء اصلی از GT26 قاب—توربین کمپرسور و combustor—نگاهی به عملکرد توربین به یک سطح جدید به طور قابل توجهی کاهش هزینه های سوخت در حالی که افزایش full-load خروجی و افزایش قابلیت اطمینان.

ارتقاء انتظار به پایان خواهد رسید در بادن سوئیس و حمل به چیبا, ژاپن, برای نصب در 1Q 2021 و انتظار می رود که عملیاتی اواسط 2Q 2021



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن