جیمی کیمل مارک Kayleigh McEnany یک عمدا نادان زن' بیش بایدن حمله

با بقیه خود را اواخر شب رقابت مصرف این هفته برای روز یادبود, جیمی کیمل شد و در آن سه شنبه شب. و او هنوز هم نیس

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

با بقیه خود را اواخر شب رقابت مصرف این هفته برای روز یادبود, جیمی کیمل شد و در آن سه شنبه شب. و او هنوز هم نیست انجام می شود پس از رفتن مطبوعاتی کاخ سفید وزیر Kayleigh McEnany.

میزبان خود را آغاز کرد مونولوگ اما با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که فقط در هفته گذشته "غیر مجاز ریاست جمهوری منظور ساخته گسترده اعلامیه به باز کردن تمام کلیساها و معابد و عبادتگاه ها در تلاش برای مطمئن شوید که بیشتر از مؤمن آمریکایی ها فرصتی برای قرارداد coronavirus بیش از حد."

بنابراین کیمل شوکه شده بود که "مرد از ایمان" است که او تهمت صرف نیست این صبح یکشنبه در کلیسا بلکه در زمین گلف. "زیرا که آنچه عیسی را فراموش کنم ؟" او به شوخی.

"شما می دانید که مردم می گویند او را نالایق به رئیس جمهور بود" کیمل اضافه شده است. "آنها را فراموش کرده ام او را به سختی حتی مناسب برای بازی گلف است."

"نقطه Liger جنگل به نظر می رسد گم شده است که به نظر می رسد بد برای رئیس جمهور به گلف با یک صد هزار آمریکایی کشته و یک مادر اقامت در خانه سفارش در محل" او گفت:. "اما سعی کنید توضیح اپتیک به یک مرد که خیره شد به طور مستقیم به گرفتگی."

اما آنچه واقعا کیمل بود "بی پروایی نشان دادن نفاق" از مغلوب ساختن پیشی جستن گلف در طول یک بیماری همه گیر پس از حمله به اوباما برای هدف قرار دادن لینک ها در طول سال 2014 ابولا را بترساند که ادعا کرد در مجموع دو زندگی در خاک آمریکا.

پس از پخش کلیپ دیگری از Fox & Friends خدمه دفاع از رئیس جمهور برای "پیشرو" در بازگشایی این کشور کیمل پرسید: "آیا آنها می دانند که آن را امن نیست به بینی خود را تا کنون تا رئیس جمهور را در حال حاضر ؟ وجود یک ویروس رفتن در اطراف!"

سپس او را به تهمت و تیم خود را ادامه حمله به معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برای پوشیدن ماسک روز دوشنبه در اولین حضور عمومی خود را در سال.

"کاخ سفید وزیر مطبوعات کایلی ماکارونی پرسیده شد که چرا رئیس او خواهد انتقاد بایدن برای انجام آنچه CDC می گوید ما را به انجام پوشیدن یک ماسک صورت در مکان های عمومی, و او تا به حال بسیار خوب است که برای پاسخ..."

"کاخ سفید وزیر مطبوعات کایلی ماکارونی پرسیده شد که چرا رئیس او خواهد انتقاد بایدن برای انجام آنچه CDC می گوید ما را به انجام پوشیدن یک ماسک صورت در مکان های عمومی, و او تا به حال بسیار خوب است که برای پاسخ," کیمل گفت.

McEnany گفت: خبرنگاران "رئیس جمهور هیجان زده برای دیدن که جو پدید آمده از زیرزمین. آن است که کمی عجیب و غریب هر چند که در زیرزمین خانه خود را درست در کنار همسر خود او را با پوشیدن یک ماسک اما او با پوشیدن یک منزل هنگامی که او را به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته, بنابراین من فکر می کنم که وجود دارد اختلاف وجود دارد."

"بدون شما نمی, شما نمی فکر می کنم که" کیمل ضرب گلوله کشته است. "شما عمدا نادان است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن