جیمی کیمل آتش سوزی در 'مجنون' طرفداران تهمت که تهدید پسرش

هفته گذشته جیمی کیمل عذرخواهی کرد برای پخش فریبنده کلیپ که به نظر می رسد نشان می دهد معاون رئیس جمهور مایک پنس

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

هفته گذشته جیمی کیمل عذرخواهی کرد برای پخش فریبنده کلیپ که به نظر می رسد نشان می دهد معاون رئیس جمهور مایک پنس ارائه جعبه های خالی به خانه سالمندان. معاون دفتر ریاست جمهوری ظاهرا خواستار "روی-هوا" عذرخواهی نیز هست. آنها خیلی بیشتر از که از دوشنبه شب.

"مشکل آغاز شده چرا که در یک نقطه در این ویدئو پس از ناشیانه سقز جعبه سنگین به درب مایک پنس می یابد برخی از جعبه های خالی در پشت ون" کیمل توضیح داد. معلوم پنس بود "شوخی" هنگامی که از او خواست اگر او فقط می تواند حمل جعبه های خالی به صورت عکس op.

"چه کسی می تواند بگوید زمانی که مایک پنس است شوخی من نمی دانم" میزبان گفت. "من نمی دانم چرا که من تنها به تماشای بخشی از این ویدئو. من روانی استقامت آن نیاز به سازمان دیده بان مایک پنس تحویل جعبه برای 29 دقیقه در C-SPAN."

"خط پایین این است که من اشتباه بود" کیمل اعتراف کرد. "او شوخی بود من نمی دانم." زمانی که او یاد گرفته که او می خواهم "اشتباه" او در زمان این ویدئو پایین و صادر شده نوشته شده است او عذرخواهی. "عذرخواهی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای گسترش دروغ است مانند عذرخواهی به اوراق قرضه Barry برای استفاده از استروئیدها" او به شوخی. "این سخت است."

"اما خشم از MAGA کلاه غلیان احساسات زهر شد نفرت انگیز," او اضافه شده است. "احمق بیش از حد, اما بیشتر نفرت انگیز است." کیمل نشان داد که "برخی از این دیوانه" باید "جسارت" به تماس خود را مسیحی "اما نمی شود آنها را از آرزوی مرگ مرا در خانواده من در پسر من است."

همه برای پخش چه آنها خواستار یک "doctored" تصویری. "این یک doctored تصویری راه ما چیزی نمی به آن" میزبان گفت. "پزشکان به مردم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نمی گوش دادن به."

در حال حاضر که او تا به عذرخواهی به معاون رئیس جمهور کیمل به نام پنس به "درخواست رئیس خود را که نهفته است در هر زمان وجود ندارد McNugget در دهان خود به عذر خواهی برای زیر انحرافات از نجابت و دموکراسی است."

"مایک پنس ایستاده بود و به گرمی فعال با یک از خود راضی کمی چشمک زدن در چشم او این کارها را برای چهار سال بدبختی," کیمل گفت: قبل از لیست جرائم که شامل "جدا کردن هزاران نفر از کودکان مهاجر از پدر و مادر خود را" تماس "نئو نازی ها 'بسیار خوب مردم'" "نادیده گرفتن هشدارها در کروناویروس" و خیلی بیشتر.

در نهایت کیمل خطاب به صدای جیر جیر که برگ برنده خود را در مورد ارسال کیمل خطا در روز مادر ، "بیشتر جعلی, اخبار, این بار از جیمی کیمل آخرین محل نشان می دهد!" رئيس جمهور نوشته شده در یک مجموعه از 126 توییتهایی و رسانهها در روز یکشنبه.

"او هنوز توییتی یک بار در هر هفت دقیقه و نیم دیروز" کیمل گفت. "که قابل توجه است. او نادیده گرفته یک بیماری همه گیر و همسرش در روز مادر. او واقعا می توانید آن را تمام انجام.

در پاسخ کیمل نوشت: "رفتن را Melania صبحانه."

"هنوز هیچ کلمه اگر او" میزبان شوخی. "پس به هر حال این چیزی است که کاخ سفید در حال کار بر روی و فکر کردن در مورد در حال حاضر. این است که واقعا احمق ترین زمان برای زنده ماندن است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن