جیمی کیمل آشکارا در برابر خود امتیاز سفید

جیمی کیمل باز تک صدایی خود را با برخی از رود جوک در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اشک-گاز-سوخت عکس-op

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

جیمی کیمل باز تک صدایی خود را با برخی از رود جوک در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اشک-گاز-سوخت عکس-op سه شنبه شب. اما همه چیز واقعا جالب است زمانی که او تغییر چرخ دنده ها و نگاه خود را.

"در طول هفته گذشته من شنیدن و خواندن بسیار اندیشمندانه پست ها و کلمات از افراد بسیار باهوشی برخی از آنها می گویند مردم سفید نباید صحبت کردن در حال حاضر آنها باید گوش دادن" اواخر شب میزبان گفت: بینندگان از خانه خود را. "و من که. و من با آن مخالف. اما من تنها در اینجا و در این بحث نشان می دهد."

بنابراین او تصمیم گرفت برای به اشتراک گذاشتن برخی از آنچه که او شده است فکر کردن در مورد در طول هفته گذشته. "من می دانم که بسیاری از مردم سفید پوست قلم زمانی که آنها شنیدن کلمه 'امتیاز' در 'امتیاز سفید' از آنجا که وجود دارد میلیون ها نفر از مردم سفید که بزرگ نشدم تا با پول و یا یک آموزش و پرورش خوب و یا یک جامد خانواده پس زمینه و یا شاید حتی یک خانواده در همه."

کیمل گفت: آن را "آسان به دفاعی" که این عبارت می آید تا اعتراف "اولین بار من آن را شنیده ام من. به من امتیاز سفید بود چه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال یک پدر ثروتمند و یک قاشق نقره در دهان او. این بود آنچه که من با آن بزرگ شده. من آن را رد کرد چرا که من را درک نمی کنند چه امتیاز سفید به معنای. اما من فکر می کنم من در حال حاضر."

میزبان اقدام به توضیح سفید امتیاز به عنوان او آن را می بیند در ساده ترین شرایط ممکن است. "افرادی که ما لازم نیست که برای مقابله با مفروضات منفی بودن ساخته شده در مورد ما بر اساس رنگ پوست ما," او گفت:. "این به ندرت اتفاق می افتد اگر تا کنون. در حالی که مردم سیاه و سفید تجربه که در هر روز است. و لطفا به من بگویید آیا شما تا کنون نمی فرضیات در مورد افراد بر اساس رنگ پوست خود را, چرا که من آن را باور ندارد. همه ما انجام دهد. من می دانم که من باید. من خجالت به آن می گویند اما من."

او خواست خود را سفید بینندگان به "تصور کنید اگر شما می توانید, چگونه نا امید کننده آن باید به باید به خودتان ثابت به چیزی غیر از آنچه که مردم تصور شما احتمالا هر روز. گاهی اوقات چند بار در هر روز است."

"تصور کنید که چگونه نا امید کننده آن باید برای به دست آوردن دست به دستبند یا frisked یا طول کشیده فقط به خاطر اینکه شما سیاه و سفید," او اضافه شده است. "حتی اگر پلیس به نظر می رسد و می رود 'OK, همه چیز خوب, روز خوبی داشته باشید, چگونه می توانم شما را فرو برد و با حرکت روز خود را? من در مورد شما نمی دانم, اما آن را به من خشمگین است."

"بنابراین اگر شما تعجب که چرا مردم عصبانی هستند و به همین دلیل آنها فقط نمی تواند مارس به سادگی در خیابان نگه داشتن نشانه های خود را در یک فایل واحد خط شاید به همین دلیل است که" کیمل گفت: قبل از ارائه این موجز تعریف شده است که در ساخت دور آنلاین در این هفته: "'امتیاز سفید معنا نیست که زندگی شما نبوده است ، آن را فقط به معنی رنگ پوست شما نیست, یکی از چیزهایی که باعث می شود آن را سخت تر است.' هر جا که تو ایستاده ای من نمی بینم که چگونه شما می توانید با آن استدلال می کنند."

هیچ نبود یک پیام است که مردم از رنگ لزوما خواست یا می خواست. اما برای هر کس دیگری آن را ممکن است دقیقا آنچه آنها نیاز به شنیدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن