جیمی کیمل عاطفی می پردازد ادای احترام به, خنده دار, Fred Willard

چند نفر ساخته جیمی کیمل خنده سخت تر از Fred Willard. بنابراین در شب دوشنبه اواخر شب میزبان اختصاص داده شده خود

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

چند نفر ساخته جیمی کیمل خنده سخت تر از Fred Willard. بنابراین در شب دوشنبه اواخر شب میزبان اختصاص داده شده خود را کامل نشان می دهد به این بازیگر طنز که جان بیش از آخر هفته در 86.

"امشب خواهد بود یک نمایش ویژه" او آغاز شد. "این خواهد بود غم انگیز نشان می دهد. اما ما همچنین در خنده زیادی به ما پرداخت ادای احترام به یک دوست داشتنی و واقعا خنده دار مردی به نام Fred Willard."

میزبان گفت: بینندگان که به عنوان یک بچه در حال رشد در لاس وگاس یکی از مورد علاقه خود را نشان می دهد بود Fernwood 2 شبدر آن ویلارد بازی "بی اعتنا دوم ناف" را به خود دیرین کمدی شریک مارتین Mull. "من عاشق این نشان می دهد," او گفت:. "این یکی از آن نشان می دهد که احتمالا 80 درصد از مردم به تماشای آن نیست. شاید 90 درصد است. قطعا من نوع نشان می دهد."

به نقل از کریستوفر مهمان فیلم Waiting for Guffman و بهترین نمایش همراه با Anchorman و خانواده مدرنکیمل گفت که ویلارد "با بازی در واقع همان شخصیت در همه چیز. او همان مرد است. چرا که آن را همیشه کار می کرد. پس چرا شما آن را تغییر دهید? مهم نیست که اگر فیلم یا نمایش خوب بود بد وحشتناک و یا بزرگ. فرد همیشه خنده دار است."

"و او بیش از فقط خنده," او اضافه شده است. "او تا به حال یک نور در داخل او. شما می توانید ببینید تلالو آن را در چشمان خود را. و آن را به هر کس در اطراف او خوشحال است."

بیش از چند سال گذشته ویلارد به نظر می رسد در Jimmy Kimmel Live! بیش از ده بار به عنوان شخصیت های مختلف از جمله دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جهنم رند پل عصبانی همسایه و اموزش Bader Ginsburg. کیمل نشان داد که او شروع به ساخت این حضور منظم طولانی نیست پس همسر خود را از 50 سال گذشت.

"من شنیده ام که او احساس کردن و ما می خواستیم به آمده تا با چیزی او را به انجام," او گفت:. "و هر زمان که ما نام او را—هر زمان که ما خواسته او را به انجام هر چیزی -- او گفت: بله."

"ما نمی تواند به اندازه کافی فرد" کیمل گفت و توضیح داد که ویلارد به ندرت تا به حال هر زمان به آماده شدن برای هر چه احمقانه کمی آنها می خواستند او را به انجام انجام آنها را برای اولین بار بدون تمرین در مقابل مخاطبان زنده است. "و او آن را در هر زمان. ده ها بار. تا 86 سال سن دارد. او را کشته است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب