از دست دادن شغل و فلوریدا بحران مسکن: خانه فروش 'به عنوان است هرگز آسان تر با Rockvale ملک Mtg, LLC

با توجه به یک گزارش از Rockport Analytics: "فلوریدا گردشگری فعالیت تولید $13.3 میلیارد دلار در فدرال مالیات بر

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

با توجه به یک گزارش از Rockport Analytics: "فلوریدا گردشگری فعالیت تولید $13.3 میلیارد دلار در فدرال مالیات بر درآمد و $11.4 میلیارد دلار در دولت های ایالتی و محلی درآمد مالیاتی در یک سال است." گردشگری پشتیبانی از تقریبا یک و نیم میلیون شغل در فلوریدا زمانی که حسابداری به صورت مستقیم و غیر مستقیم و سایر پایین اشتغال به نمایندگی از حدود 12.3 درصد از تمام non-farm شغل در دولت است. کسانی که مشاغل از دست رفته است و ممکن است واجد شرایط برای تسکین پوشش تا درخواست: خانه فروش 'به عنوان' بهترین گزینه برای آنها است ؟ در حال حاضر آنها را یک تیم آنها می تواند تبدیل به. Rockvale ملک Mtg, LLC است که یک تیم با تجربه آماده به پول خانه ارائه می دهد امروز با هیچ هزینه پنهان. بنیانگذار Robert M. گارسیا commentated: "ما با تجربه گرد تیم گسترش در حال حاضر در فلوریدا و ما احساس اعتماد به نفس ما می تواند کمک به مالکان تصمیم که به نفع آنها خواهد برای فردا."

مردم محلی پیدا کردن خود را با بسیاری از شک و تردید و بدون شغل به تازگی بیش از حد بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال تعطیل. مجله فورچون آمده است گفت: "بیش از 40 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری در این بیماری همه گیر -- واقعی نرخ بیکاری بیش از 23.9%."

بازگشت در ماه آوریل ShadowStats.com با قاطعیت اعلام کرد که "35.4% نرخ بیکاری چرا که آنها در حال اضافه کردن به رها علاقه مند به کارگران است." تعداد کسانی که فراتر از سرسام آور برای آمریکا است.

مجله فوربس تخمین زده است که "بیکاری آمار 24.9 درصد در طول رکود بزرگ است." پس از رکود بزرگ ترین مشاغل آمد و همچنین شغل های بیشتری اضافه شد. همچنین در این روز آن بود که عصر صنعتی به هیچ وجه نزدیک به عصر تکنولوژی امروز را دوست دارم. بسیاری از کارشناسان می گویند که 42 درصد از کار اخراج ممکن است هرگز دوباره. Rockvale ملک Mtg, LLC آماده است برای کمک به کسانی که آماده به فروش خانه خود را سریع در فورت Lauderdale.

این سه ماهه گذشته دیده است و نه بدترین زمان با بسیاری از برنامه ها مانند وام مسکن و تحمل و با محرک چک. بسیاری از مردم می گویند آن را بدتر خواهد شد قبل از آن بهتر می شود. مردم محلی در حال حاضر شروع به کوچک و به دنبال پول خانه امروز ارائه می دهد.

علامت خزه و تصویری "این زمانی است که بازار املاک و مستغلات سقوط!" گفته است که هیچ درآمد خواهد بود و یکی از سه عامل اصلی نسبت به دیگر سقوط. او می گوید: "به عنوان ضرر و زیان کار افزایش و furloughs تبدیل به دائم اخراج خانواده ها در حال رفتن به یک سخت تر و سخت تر از زمان خود را به پرداخت صورتحساب خود را به خصوص بزرگترین صورتحساب ماهانه وام مسکن خود را و یا اجاره."

دلیل آن را بدتر خواهد شد: Office Depot برنامه فروشگاه تعطیلی 13,100 کاهش شغل توسط 2023; هایت به اخراج از 1300 کارکنان به عنوان اپیدمی فلج گردشگری; ایالات متحده شرکت های کرایه اتومبیل هرتز به اخراج 10,000 کارکنان در coronavirus; بارگذاری به غیر روحانی کردن 3,700 کارکنان حدود 14 درصد از نیروی کار است. فلوریدا یکی از بزرگترین گردشگری پایتخت است ضربه سخت شده است و مردم محلی آماده برای گوش دادن به پول خانه ارائه می دهد. امروز بسیاری از مردم محلی در مواجهه با شرایط دشوار باید یک راه حل برای این مشکل روبرو شدن با شرایط دشوار از دست دادن شغل و احتمالا سلب حق اقامه دعوی در, Robert M. گارسیا و تیم خود را Rockvale ملک Mtg, LLC.

با بسیاری از شرکت های بزرگ در حال bailed بسیاری از آمریکایی ها هنوز هم در حال انتظار برای یک ثانیه محرک را بررسی کنید. برای اولین بار است که در آن بسیاری از موافقت خواهد کرد که نمی توان بسیاری از تاثیر. برت Dohmen شده است بسیار آوازی در پادکست و توییتر در برابر سرخورده سیاستمداران این ادعا که: "بولز خواهد استدلال می کنند که عظیم برنامه های اعلام شده توسط کنگره و فدرال رزرو خواهد عایق بازار سهام و اقتصاد است. به ما می گویند به هیچ وجه! میلیون ها نفر از مردم در حال حاضر بیکار است. تا کنون بیش از چهار هفته گذشته وجود داشته است بیش از 22 میلیون نفر برای پر کردن بیکاری است."

تغذیه عضو بولارد گفت: "بیکاری می تواند به 30 درصد و رشد تولید ناخالص داخلی شیرجه می تواند 50 درصد است."

سنت لوئیس فدرال رزرو بانک پروژه های که 47 میلیون آمریکایی را تبدیل به بیکار. پس چگونه می خواهد بزرگترین کشور در تاریخ بازیابی و بهتر از همیشه ؟ با بسیاری از مشاغل بازگشت نیست با توجه به بسته شدن فروشگاه و افراد جوان از ورود به نیروی کار محلی بسیاری از فلوریدا را حل و فصل با همان شیوه قبل از همه گیر. فروش خانه 'به عنوان' می تواند مشکل هنگام کار با یک تیم بی تجربه. Robert M. گارسیا و تیم خود را می دانم آنچه در آن طول می کشد برای دریافت کار انجام می شود. پول خانه چه Rockvale ملک Mtg, LLC به خوبی انجام می دهد.

برت Dohmen یک سرمایه گذار اضافه شده است به او توصیه عاقلانه و گفت: "تنها چیزی که می تواند تولید و رشد اقتصادی و رفاه مردم است ، حتی اگر دست پاچه سیاستمداران در نهایت شروع به اجازه دادن به اقتصاد تابع دوباره بسیاری از 30,000 کسب و کارهای کوچک خواهد شد ورشکسته. بسیاری از مردم بیکار نمی ممکن است بخواهید یا قادر به پیدا کردن شغل جدید است."

نتيجهگيری: Robert M. گارسیا و تیم خود را در خدمت شما هستند برای کسانی که آماده به فروش اموال خود را در طول این بار تلاش. برای کسانی که آماده برای نقل مکان به صورت یک حرفه جدید RobyBuysHouses.com ارائه می دهد پول نقد برای خانه برنامه با بدون هزینه های پنهان است.

برای یک مدت زمان محدود Rockvale ملک Mtg, LLC ارائه شده است هزینه یاب برنامه. چگونه شما می خواهم به کسب درآمد برخی از پول اضافی?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب