جو بایدن: "من نمی خواهد رای برای من اگر من اعتقاد دارم که تارا Reade'

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ارائه غیر منتظره جواب که پنجشنبه خواسته آنچه او می خواهد بگوید زنان که می خواهن

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ارائه غیر منتظره جواب که پنجشنبه خواسته آنچه او می خواهد بگوید زنان که می خواهند به او رای در سال 2020 اما احساس تضاد در نور از یک کارمند سابق را به اتهام تجاوز جنسی علیه او: "اگر آنها بر این باورند تارا Reade آنها احتمالا نباید رای بدید. من نمی خواهد رای برای من اگر من اعتقاد دارم که تارا Reade."

به جای تلاش برای متقاعد کردن زنان به حمایت از او با وجود اتهام او حمله Reade و سپس مجلس سنا کارمند در سال 1993 سابق veep خواست آنها را به "رای خود را به قلب است."

بایدن که در اوایل این ماه گفت: "به صراحت" حمله "هرگز اتفاق افتاده است" خواسته شد MSNBC میزبان لارنس o'donnell که آیا او به یاد Reade که مشغول به کار در سنا برای حدود یک سال در اوایل 1990s.

"صادقانه به شما بگویم من نمی ،" presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری پاسخ داد و اضافه کرد: "زمانی که یک زن ادعا می کنند که او شده است مورد آزار و اذیت و یا مورد آزار قرار گرفته و این ادعا اتحادش را تغییر... او باید به جلو آمده و جدی گرفته شود و باید آن را به طور کامل بررسی. و در هر صورت آنچه مهم است حقیقت است."

او در ادامه می گویند که در حالی که او نمی "می خواهم به سوال او انگیزه" او "شده است vetted" زمانی که او به باراک اوباما همسر در حال اجرا در سال 2008 است که این "فقط کاملا کاملا کاملا از شخصیت" برای خود.

"ایده این است که در یک محل عمومی در یک راهرو من حمله یک زن است. منظورم به هر حال من به شما قول می دهم آن را هرگز اتفاق افتاده است" بایدن به این نتیجه رسیدند. "باید آن را بررسی. او باید به طور کامل نگاه کرد و اینکه آیا یا نه این اتفاق افتاده است نگاهی به داستان. خط داستان را دنبال کنید و تعیین کنید که آیا وجود دارد هر حقیقت به آن است. و هیچ از حقیقت آن, من به شما قول می دهم."

پس بایدن را قاطعانه انکار از اتهامات Reade گفت madadi هفته گذشته که "جو بایدن باید دروغ گفت او را به عنوان اگر او بود. او نیز بایدن برای خروج از مبارزات انتخاباتی خود را و رفت به گرافیک مورد جزئیات حادثه به اتهام.

سه نفر گفته اند چند رسانه های خبری که Reade گفت: آنها در مورد برخی از بخش هایی از هر دو اتهام تجاوز و یا آزار و اذیت در طول سال. به تازگی کشف 1996 دادگاه تشکیل پرونده توسط Reade را سابق نیز منابع "مشکل او داشتن در محل کار مورد آزار جنسی در آمریکا سناتور جو بایدن ، سند اما نمی گویند بایدن متعهد آزار و اذیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب