جو بایدن نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن چگونه به سرند در احساسی "کلبر" مصاحبه

آن بوده است نزدیک به پنج سال از جو بایدن bared روح خود در اولین هفته از اواخر نشان می دهد با Stephen Colbert,

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

آن بوده است نزدیک به پنج سال از جو بایدن bared روح خود در اولین هفته از اواخر نشان می دهد با Stephen Colbert, آشکار است که او نه احساسی آماده به رئيس جمهور برای اجرا در سال 2016 پس از مرگ پسرش.

در حال حاضر بایدن است presumptive دموکراتیک نامزد برای سال 2020 و مردان گیر کرده پخش از خانه در طول coronavirus بیماری همه گیر. و بر خلاف رئیس جمهور تهمت بایدن نیست بیش از حد افتخار به مردم اجازه دیدن او را در یک ماسک.

"من پوشیدن ماسک تمام وقت" بایدن گفت: Colbert, از بین بردن خود چهره سیاه و سفید پوشش در بالای مصاحبه. "نه تمام وقت. هنگامی که کسی در اطراف دیگر از جیل. اگر چه گاهی اوقات او می خواهد من برای قرار دادن ماسک بر روی به طوری که او نمی تواند از من صحبت می کنند."

کلبر آغاز شد و با سوزاندن یک سوال در ذهن خود: "Are you gonna ضرب و شتم این مرد؟"

"بله" بایدن جواب داد: قبل از تکرار آن کلمه سه بار بیشتر است. "من نمی خواهم به خودم ادم که بدشانسی میاورد اما من به شما بگویم چرا. مردم آمریکا به طور کامل درک آنچه در خطر است در اینجا. این مهم ترین انتخابات در زندگی هر کسی نیست چون من در حال اجرا است اما به دلیل شرایط."

معاون سابق رئیس جمهور عمدتا متمرکز بر انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به بحران است. از او پرسید: رئیس جمهور: "چرا شما شروع به به مردم آمریکا حقیقت ؟ آنها دشوار است. آنها می توانید آن را اداره کند. و به آنها بگویید که چه اتفاقی خواهد افتاد و به آنها بگویید که چگونه شما در حال رفتن به دریافت این کارها انجام می شود. او را از انجام هیچ کدام از آن."

بعد کلبر خواسته بایدن در مورد جستجوی خود را برای آنچه که او وعده داده است خواهد بود یک زن همسر در حال اجرا. او گفت که او به دنبال کسی است که می تواند "تکمیل و/یا را برای" او "کاستی" راه او و رئیس جمهور اوباما را برای هر یک از دیگر در طول هشت سال ،

در واکنش به گزارش جدید که سناتور ctq خواسته شده است به انجام بررسی صلاحیت برای موقعیت بایدن روشن است که هیچ یک بوده و تایید نشده است اما نه انکار که او تحت نظر است. "این یک روند تهاجمی" او گفت:, "و به همین دلیل آنچه که شما نمی خواهید به انجام است که شما نمی خواهید به اجازه دهید همه نام شما در حال بررسی است چرا که اگر کسی را انتخاب نمی کند, فرض است—و نه لزوما درست است که باید وجود داشته باشد چیزی اشتباه است."

همراه با بقیه از لحاظ سیاسی فکر اواخر شب میدان کلبر به عمد اجتناب پوشش جنسی-حمله اتهام علیه بایدن سابق سنا کارمند تارا Reade. سخاوتمندانه ترین توضیح این است که او منتظر بود تا زمانی که او می تواند درخواست معاون سابق رئیس جمهور در مورد آن به طور مستقیم. زمانی که او تا به حال شانس پنج شنبه شب او یک پاس.

به سوی پایان خود را طولانی مکالمه کلبر بازگشت به موضوع از غم و اندوه است که تحت سلطه اول خود را دیر نشان می دهد نشسته در 2015. و می خواهم با آنها صحبت کرد و این بخش که در آن بایدن زنده آمد.

"آمریکا از نگاه مردم به شما به عنوان یک شکل که درک درد و رنج که درک درد قلب و روح و آنچه مورد نیاز است برای غلبه بر این که" میشل گفت. "و در حالی که همه ما می دانیم که ما در یک بحران نه فقط در سطح ملی بلکه در سطح جهانی به اندازه کافی توجه است که واقعا در حال پرداخت به ضرورت غم و اندوه در حال حاضر برای غم از دست دادن نزدیک به 100 ، 000 نفر است."

"وجود نداشته است بیان عمومی از بالای آن غم و اندوه است که کمک می کند تا راهنمای این کشور روح در زمان بحران مانند این" او ادامه داد: ساخت نه چندان ظریف حفاری در مغلوب ساختن پیشی جستن. "و این نه فقط برای جبران ناپذیر از دست دادن زندگی می کند اما ضرر اقتصادی به ناامنی و نگرانی در مورد آینده ریزش طبیعی ملی دولت است."

"چه می تواند به شما می گویند به کسانی که در مورد آینده نگران هستند و هیچ خروجی در حال حاضر در سراسر کشور و جمعی برای غم و اندوه خود را?" میزبان پرسید.

به کسانی که به این "سیاه چاله" از غم و اندوه پس از از دست دادن عزیزان به ویروس بایدن گفت: "شما رو به یاد داشته باشید در طول زمان است که آنها هنوز هم بخشی از شما آنها قلب خود را, آنها روح خود را. این که شما آن را در این ارتباط است که واقعی است و تنها راه من می دانم که برای من چگونه می توانید از طریق آن برای پیدا کردن هدف."

"چه کسی شما را از دست داد—آنچه را که آنها می خواهند شما را به انجام می شود؟" بایدن خواسته. "چه کاری می توانید انجام دهید تا آن را بهتر است؟"

بایدن شد مشخصه عاطفی به عنوان او به یاد آورد وعده او به پسرش کمال قبل از مرگ او سرطان مغز. "او گفت:" پدر من می دانم که هیچ کس در دنیا دوست دارد من بیشتر از شما انجام," او گفت:. "اما پدر من به شما قول می دهم من قصد دارم OK. اما پدر و وعده من و شما در حال رفتن به خوب خواهد بود."

"او نگران بود من برداشت می شود." "من می خواهم در داخل به دلیل عزاداری در خیلی متفاوت تر از بودن قادر به سوگواری در خصوصی. و او به من قول ماندن مشغول اند." که معنی نیست که در حال اجرا برای رئیس جمهور لزوما اما این معنی را برای مبارزه با علل اعتقاد داشت."

"هر روز صبح من من خودم بپرسید آیا او افتخار من است ؟" او اضافه شده است. "من جلسه نیاز است که من به او قول دادم که خواهد انجام دهد ؟ چرا که او و شکارچی, چه کسی خدا را شکر من هنوز هم او بود که روح من شکارچی که قلب من است."

کلبر به پایان رسید قلبی مصاحبه با یک سوال: "آیا ما در حال رفتن به خوب?"

"بله, ما," بایدن پاسخ داد. "من به شما قول می دهم ما را از این طریق دریافت کنید و ما در حال رفتن به بیرون آمدن قوی تر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب