جو عجیب و غریب به طور رسمی به دنبال عفو ریاست جمهوری از مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از کارول Baskin قتل-برای-استخدام محکومیت

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا شوخی در چرخش coronavirus کنفرانس های مطبوعاتی در مورد صدور Tiger King جو عجی

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا شوخی در چرخش coronavirus کنفرانس های مطبوعاتی در مورد صدور Tiger King جو عجیب و غریب با عفو ریاست جمهوری. و در حال حاضر به نظر می رسد سرکش مادر حیوان فرستاده شده به زندان برای قتل-برای-استخدام توطئه علیه خود archrival کارول Baskin در حال رفتن به شروع به طور فعال لابی کاخ سفید برای یکی.

منابع متصل به کفال-ورزشی اسلحه toting ، bigamously گی, اوکلاهما, باغ وحش گفته اند TMZ که عجیب و غریب تیم حقوقی در تگزاس در حال آماده سازی پرونده ای که ارسال خواهد شد به تهمت و ادعا های عجیب و غریب بود که به اشتباه محکوم به برنامه ریزی و تلاش برای کشتن Baskin.

TMZ ارسال شده تصاویری از یک اتوبوس پیچیده با شعار "رئیس جمهور تهمت لطفا عفو جو عجیب و غریب" و گزارش تیم خود قصد دارد به رول از اعلام بزرگ در چند روز آینده.

به عنوان بینندگان آمار Netflix سری را می دانید, عجیب و غریب به طور مداوم گفت: مردم اطراف او را که او می خواست Baskin مرده و حتی عمل کردن به مسخره قتل او را در خود وب سایت تلویزیون کانال.

همچنین به نظر می رسد عجیب و غریب دفاع خواهد لولا در اعتبار آلن Glover, یک زمانی کارمند باغ وحش تبدیل ادعا هیتمن. او ستاره شاهد در جو دادگاه شهادت است که او داده شد $3,000 برای این کار است.

در TMZ ویژه در فاکس Glover روشن بود که او خوشحال به کمک های عجیب و غریب نازل رودخانه و استفاده از اصطلاح "بازپرداخت" به صورت جمله. چنین نظرات بالا بردن احتمال این که عجیب و غریب در حال حاضر می تواند ایجاد یک استدلال است که آلن بود مغرضانه شاهد.

Netflix بکشد سری تواریخ فوق العاده, دهه نبرد میان عجیب و غریب و Baskin. بسکین ادعا می کند که عجیب و غریب, آزار حیوانات در توله-petting عملیات در حالی که او نجات آنها و می خواهد برای دیدن جنس بنجل پرورش عملیات مانند عجیب و غریب را بسته است. عجیب و غریب گفته است که او تقلب است. ایالتی و فدرال بازرسان تعطیل خود را اوکلاهما سایت پس از پیدا کردن چندین نمونه از جدی بدرفتاری از حیوانات که منجر به محکومیت اضافی 17 فدرال به اتهام سوء استفاده از حیوانات.

به عنوان یک نتیجه عجیب و غریب این اتهامات در نشان دادن, Baskin مجبور شد علنا انکار او ادعا می کند که او به قتل شوهر دوم دان Lewis, 23 سال پیش و تغذیه او را ببر.

عجیب و غریب رفت و تا آنجا که به ایجاد یک ویدیو نشان می دهد یک زن که با مته سوراخ کردن عمدی شباهت به Baskin حول گوشت به گربه.

به عنوان بینندگان از این سریال—که آسانسور درب در جهان عجیب و غریب از حیاط خلوت ببر نگهبانان باغ وحش رقابت و تجاوز و خیانت در عجیب و غریب حیوانات تجارت—آیا می دانید, عجیب و غریب است که در زندان خدمت از 22 سال برای توطئه به قتل Baskin.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن