جو عجیب و غریب تیم حقوقی می پرسد مغلوب ساختن پیشی جستن برای عفو بسیار عجیب و غریب تصویری

به نظر می رسد ما هنوز هم شنیده گذشته از جو عجیب و غریب و تیم حقوقی خود را. روز پس از اعلام قصد خود به دنبال عف

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

به نظر می رسد ما هنوز هم شنیده گذشته از جو عجیب و غریب و تیم حقوقی خود را. روز پس از اعلام قصد خود به دنبال عفو از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با تزئین اتوبوس G. W. باغ وحش موسس تیم حقوقی در حال حاضر تولید کاملا عجیب و غریب تصویری ترسیم طرح خود و بالاتر از همه جذاب برای مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار بیشتر به جو عجیب و غریب.

"آنها می گویند همه چیز بزرگتر است در تگزاس" صدای intones در ابتدای این ویدئو منتشر شده توسط TMZ. "این ضرب المثل قدیمی هرگز حلقه دار واقعی تر از در مورد ببر پادشاه قانونی تیم است."

یک بار دیگر ما دیدن اتوبوس های مزین با کلمات "رئیس جمهور تهمت لطفا عفو جو عجیب و غریب است." عقاب گاوها و پرواز طول می کشد. یک هلیکوپتر پرواز بیش از آنچه به نظر می رسد این زندان که در آن جو عجیب و غریب است که برگزار می شود. سپس مشاور سرب فرانسیسکو هرناندز صحبت می کند.

"از یکشنبه, مارس 22 سال 2020 یوسف Maldonado-عبور به بسیاری از شناخته شده به عنوان جو عجیب و غریب است برجسته فورت ورث اتصال و عظیم جدید تیم پشتیبانی به صورت قانونی و تلاش های کسب و کار."

هرناندز می افزاید که جو عجیب و غریب انتخاب شده است اریک عشق "یک نیکوکار و محقق خصوصی خود را به عنوان مدیر اجرایی. عشق نظارت قانونی و مسائل کسب و کار برای جو در حالی که تلاش برای کشف حقیقت است. یک تیم به اندازه تگزاس مونتاژ شده است برای رسیدگی به این پرونده از جو عجیب و غریب است."

معلوم نیست چرا این اندازه از جو عجیب و غریب تیم بسیار مهم است—اما پس از آن دوباره شاید آن را یک درخواست تجدید نظر به ناروا شناخته وسواس با huuuuge و "فوق العاده" همه چیز ؟ در هر صورت از جمله طاس عقاب تصاویر به نظر می رسد مانند یک قدم اشتباه داده...

به هر حال! تصاویر در این ویدئو آن را باید به ذکر است که هر دو وحشی و کاملا گیج کننده. یک ببر roars; ببر حمله افراد در فیلم ها که به نظر می رسد گرفته شده در G. W. باغ وحش خود را; افراد پاپ wheelies بر روی موتور سیکلت و... برخی از این دلیل. وجود دارد یک سگ! و یک لاما! و البته یک پرچم آمریکا.

"با این پشتیبانی گسترده این واحد در نظر دارد تا ثابت کند که ببر پادشاه است نه تنها گناه نیست—بلکه او قربانی" هرناندز می گوید. این تیم ارسال خواهد شد عفو نرم افزار و دنبال پست-محکومیت امداد و همچنین دادخواهی مدنی.

داده می شود که چگونه بسیاری از عجیب و غریب ستاره های این فیلم شامل چه شاید جذاب ترین چیزی است که از سمت چپ. چرا که نه شامل برخی از کسانی که در "خنده دار" کلیپ های کارول Baskin پیدا کردن مار در صندوق پستی خود را پس از تهدیدات مکرر از جو ؟ یا جو تهدید کننده زندگی خود را ؟ و یا استفاده از یک لباس به او شباهت ؟ ذهن مطمئن تامل کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب