جو روگان و سریال: پادکست در نهایت کسب و کار

خرید توسط نیویورک تایمز از تولید خانه پشت ضربه پادکست سریال آخرین نشانه آن است که صوتی است که در تقاضا. یکی دی

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

خرید توسط نیویورک تایمز از تولید خانه پشت ضربه پادکست سریال آخرین نشانه آن است که صوتی است که در تقاضا. یکی دیگر از پیشرو podcaster جو روگان است فقط امضا $100 میلیون معامله.

پادکست ها شده اند به کرات به عنوان چیزی که بعد از بزرگ همیشه از MP3 player اختراع شد و در عین حال YouTube — که به دنیا آمد تنها یک سال بعد و با آن بی حد و حصر گروه از تاثیرگذاران — ایجاد کرده است به مراتب بیشتر از میلیونرهای صوتی محبوبیت همیشه خواهد شد.

بله, شما می توانید پول را از پیشنهادهای اما تا همین اواخر صوتی بسیار بعید است که شما را بسیار غنی است. دو اخیر با مشخصات بالا می پردازد اما با توجه به قوی ترین اشاره در عین حال که پول در حال حاضر تعقیب پادکست. یک تعداد انگشت شماری از مردم حداقل در مورد تحقق بخشیدن به تلاش های خود چدن اعتقاد صوتی در حد متوسط است.

در مارس جو روگان که میزبان یکی از جهان بالا پادکست امضا 100 میلیون دلار (€85 میلیون) قرارداد منحصر به فرد خود را به حرکت جو روگان تجربه به Spotify در. معامله بلافاصله فرستاده سهام در سوئد جریان های غول پیکر تا 8 درصد. در انتظار ورود خود را در ماه سپتامبر و بیشتر منحصر به فرد پادکست معاملات با میشل اوباما, کیم کارداشیان و دیگران Spotify در سهام در حال حاضر معاملات تقریبا دو سوم بيشتر از دو ماه پیش.

ادامه مطلب: Netflix لغو ترکیه سری در ردیف بیش گی, شخصیت

سریال افزایش

هفته گذشته نیویورک تایمز به دست آورد شرکت تولید پشت احتمالا ترین در جهان-صحبت در مورد پادکست سریال. میزبانی شده توسط سارا Koenig سه فصل تحقیقی سری باید به دنبال موارد اتهام بی عدالتی است که گریبانگیر مخاطبان برای پنج سال گذشته. صاحبان صنایع می گویند که 25 میلیون دلار حرکت برای سریال تولیدات بخشی از این مقاله تمایل به افزایش صوتی و تصویری ایجاد محتوا در پی روزنامه صنعت کاهش است.

"آن را هوشمندانه خرید دریافت خواهد کرد که بیشتر از هر دو شرکت های" جیمز Cridland ویرایشگر Podnews.net گفت: DW. "این نشان می دهد که نیویورک تایمز به تمرکز بر روی فرم طولانی روزنامه نگاری صوتی و پادکست در حال تبدیل شدن مهم تر از بخشی از درآمد خود را و بازاریابی است."

دو محترم رسانه شرکت هنوز هم باید کار خود را قطع اگر آنها برای کمک به ایجاد پادکست روزانه بخشی از زندگی ما است. در حالی که 73 درصد از جمعیت ایالات متحده با استفاده از یوتیوب و هر روز بیش از نیمی از همه آمریکایی ها می گویند که تا کنون شنیده ام یک پادکست. برخی از 37 درصد باید گوش به بیش از یک ماه گذشته با توجه به تحقیقات توسط نامحدود شماره گیری و تا این مرحله فقط 5% از جمعیت ایالات متحده — برخی از 16 میلیون نفر — شناسایی به عنوان "مشتاق پادکست طرفداران." بله پادکست یک چیزی اما آنها باید برخی از راه برای رفتن قبل از آنها در همه جا.

ادامه مطلب: توییتر را به حساب مربوط به QAnon تئوری توطئه

گوش دادن در طول مستند

خوشبختانه در سراسر جهان coronavirus مستندات باید تقویت گوش دادن و رشد تعداد پادکست ها از جمله در آلمان که در آن دس Coronavirus به روز رسانی شامل یکی از جهان پیشرو virologists مسیحی Drosten است به سرعت افزایش یافته است به شماره 1 در این کشور اپل پادکست نمودار.

در سطح جهان وجود دارد در حال حاضر بیش از 1.3 میلیون پادکست با نزدیک به 34 میلیون قسمت تا یک سوم از ماه مارس زمانی که این ویروس برای اولین بار آمار بسیاری از کشورها و صدها میلیون نفر از مردم یا شروع به کار از خانه گذاشته شد و یا furloughed.

پادکست "سهم از گوش" — میزان گوش دادن به صوتی محبوبیت در مقابل هر چیز دیگری — شروع به پریدن کرد یک چهارم طول ما مستندات. مصاحبه های انجام شده در اواسط ماه مارس توسط ادیسون تحقیقات همچنین نشان داد که پیشنهادهای سهم در خانه, گوش دادن در ما بود تا 44 درصد طول همان دوره است.

Cridland ذکر شده جداگانه تحقیقاتی که در بر داشت که سهم از زمان را صرف گوش دادن به دکلمه صوتی – که شامل پادکست های صوتی بحث رادیو و اخبار رشد کرده است توسط یک پنجم در آمریکا بیش از شش سال گذشته در حالی که زمان صرف گوش دادن به موسیقی کاهش یافته است.

تبلیغ علاقه مند

آخرین معاملات توسط Spotify در و نیویورک تایمز به معنای تقویت پادکست را بالقوه به عنوان یک رسانه تبلیغاتی. هزاران نفر از podcasters در حال حاضر در حال جذب به اندازه کافی بزرگ مخاطبان به انجام تبلیغات از مارک های بزرگ نام. به طوری که تا سال آینده پادکست پیش بینی شده است برای شکستن $1 میلیارد دلار تبلیغات سد با توجه به آخرین سالانه مطالعه توسط اداره تبلیغات تعاملی و Price Waterhouse Coopers (PWC).

"درآمد حاصل از تبلیغات در حال رشد است — 48 درصد در سال 2019 است و با توجه به رشد دوباره در این سال با وجود همه گیر" Cridland گفت: DW. او توضیح داد که podcasters آمار در راه محبوب ترویج برندها با داشتن میزبان غیررسمی عنوان خوانده شده تبلیغات. میزبان اغلب درگیر با محصولات تبلیغات آنها به جای تکیه بر قابل پیش بینی prerecorded تبلیغات مانند رادیو میباشد.

ادامه مطلب: Facebook ad تحریم: یک شانس برای جلوگیری از نفرت و یا فقط یکی دیگر از کمپین روابط عمومی?

تحکیم بافندگی

پادکست تولید کنندگان نیز ده ها تن از سیستم عامل ها از جمله اپل, Spotify, گوگل, Stitcher Spreaker, Podbean و Acast — برای کمک به محتوای خود را در رسیدن به مخاطبان بزرگتر. در اوایل این ماه ما رادیو ماهواره ای غول SiriusXM پرداخت $325 میلیون دلار برای Stitcher در تلاش برای ضرب و شتم Spotify برای تسلط پادکست عرصه است. و همچنین به عنوان محبوب خود در نرم افزار Stitcher تولید بیش از 50 از آن پادکست — از جمله یکی از ویژگی Conan o'brien — و صاحب یک شرکت که مبادرت به فروش تبلیغات در 250 بالا پادکست.

آمازون است که تا کنون عمدتا در آنجا ماند و از پیشنهادهای شما در کسب و کار, اما که صاحب کتاب های صوتی پلت فرم قابل شنیدن است همچنین گزارش شده در بازار برای دستیابی به یک پادکست پلت فرم به چین با الکسا هوشمند بلندگو و آمازون موسیقی. همچنین گفت: به می خواهید برای افزایش تعهد خود را به محتوای صوتی توسعه است.

علاقه ناگهانی از کسب و کار در پادکست این است که توسط بسیاری دیده می شود در صنعت به عنوان یک برکت و رحمت و لعنت که می تواند اجازه می دهد در حال حاضر مارک های معروف مانند جو روگان برای تسلط بیشتر در حالی که کمتر منابع podcasters به دور بماند. Cridland اما می بیند عکسهای پادکست به عنوان یکی از در دسترس ترین رسانه های کمک خواهد کرد که آن باقی می ماند یک "جالب" و "متنوع" متوسط "برای جای دیگر از رادیو و تلویزیون و یا مجلات."

"بر خلاف دیگر بخش های صنعت رسانه, پادکست بدون مجوز پخش یا کمبود ارزش — هر کسی می تواند تولید یک پادکست فقط با یک تلفن همراه و هدیه ای از دروغ گفتن," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن