جان بولتون کتاب: مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال انتخاب مجدد کمک از چین

انتخابات کمک از چین نعمت برای دیکتاتورها و فکر آن خواهد بود "سرد" برای حمله به ونزوئلا سابق امنیت ملی آمریکا و

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

انتخابات کمک از چین نعمت برای دیکتاتورها و فکر آن خواهد بود "سرد" برای حمله به ونزوئلا سابق امنیت ملی آمریکا و مشاور جان بولتون ساخته شده است مواد منفجره ادعای خود را در مورد زمان کار در کاخ سفید است.

یک کتاب جدید با سابق امنیت ملی آمریکا و مشاور جان بولتون به ما نشان می دهد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به "فوقالعاده ناآگاهانه در مورد نحوه اجرای کاخ سفید است."

The New York Times, The واشنگتن پست (WP) و وال استریت ژورنال (WSJ) منتشر شده گزیده ای از اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات روز چهارشنبه.

در اینجا نگاهی به برخی از عمده ادعا می کند:

انتخابات کمک از چین

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گیری هدایت می شدند درایو خود را برای برنده شدن در گروههای ادعا میکند بولتون. این شامل یک ژوئن 2019 گفتگو با رئیس جمهور چین در اجلاس سران G20 در ژاپن است.

"با تنها مترجم در حال حاضر" گفت: Bolton تهمت روشن با موضوع "شفاعت با یازدهم برای اطمینان از او می خواهم برنده" آینده ما انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده برای ماه نوامبر 3.

"او با تاکید بر اهمیت [ما] کشاورزان و افزایش چینی خرید دانه های سویا و گندم در انتخابات نتیجه" اظهار داشت بولتون.

اویغوری اردوگاه های اقامت اجباری 'درست انجام'

"یازدهم توضیح داد: به مغلوب ساختن پیشی جستن چرا او اساسا ساختمان اردوگاه های کار اجباری در سین کیانگ" چین غربی عمدتا مسلمان اویغوری استان گفت: بولتون در گزیده ای ذکر شده توسط وال استریت ژورنال.

"با توجه به ما مترجم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که یازدهم باید پیش با ساخت این اردوگاه که به گمان او دقیقا چیزی که حق انجام" بولتون گفت: اشاره به جهانی زنگ بیش از این توقیف از 1 میلیون نفر با وجود چین را رد.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را به امضا رساند ما قوانین چهارشنبه خواستار تحریم بیش سرکوب چین اویغوری مسلمانان فقط به عنوان بولتون کتاب گزیده ای پدید آمده است.

هوش جلسات نادر

در داخل کاخ سفید گفت: Bolton مغلوب ساختن پیشی جستن به طور معمول تا به حال تنها دو هوش جلسات یک هفته "و در بسیاری از کسانی که او صحبت می کرد در طول بیشتر از briefers اغلب در مورد مسائل کاملا نامربوط به موضوعات در دست است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ضعیف بود خدمت توسط کارکنان اظهار داشت بولتون "دیدم توطئه پشت سنگ و باقی مانده فوقالعاده ناآگاهانه در نحوه اجرا به کاخ سفید اجازه دهید به تنهایی بزرگ دولت فدرال است."

مغلوب ساختن پیشی جستن با توجه به بولتون بود نشان داد "اساسا رفتار غیر قابل قبول است که فرسایش بسیار مشروعیت ریاست جمهوری است."

مستعد خطا اظهارات

بولتون گزارش داد که مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها اشتباه فعلی و رئیس جمهور سابق افغانستان — با وجود 18 سال از دخالت نظامی آمریکا.

سابق کاخ سفید رئیس ستاد جان کلی حال خواسته شده است تهمت اگر فنلاند — یک عضو اتحادیه اروپا کشور بخشی از روسیه است.

با توجه به وپ در جلسه با بریتانیا نخست وزیر سابق ترزا ممکن است تهمت و حتی interjected بپرسید اگر "لندن یک قدرت هسته ای است."

در مغلوب ساختن پیشی جستن گذشته پیشنهادهای به درجا رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد, بولتون ادعا کرد که رئیس جمهور به ما کمی در مورد مراقبت denuclearization و تنها او را دیدم اجلاس با کیم به عنوان "ورزش در تبلیغات است."

دفاعی عربستان برای منحرف کردن اذهان از Ivanka

یک 2018 متن با مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از عربستان شاهزاده محمد بن سلمان — در میان اعتراض قتل روزنامه نگار جمال Khashoggi شد بنا به گزارش ها برای منحرف کردن اذهان رسانه ای تمرکز خود را از دختر, Ivanka Trump.

او تا به حال مورد استفاده خود ایمیل شخصی برای دولت کسب و کار, WP به نقل از بولتون عنوان کرد و گفت: اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن به حال lambasted خود را دموکراتیک حریف هیلاری کلینتون برای انجام همان در طول سال 2016 آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری.

چگونه تهمت واکنش نشان می دهند ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در تلاش است برای جلوگیری از انتشار این کتاب برای انتشار برنامه ریزی شده توسط Simon & Schuster روز سه شنبه. وزارت دادگستری به دنبال اضطراری دستور اواخر روز چهارشنبه.

اما ناشر گفت: حرکت بود "بیهوده و بیمعنی با انگیزه های سیاسی ورزش در بیهودگی است."

Ipj/rt (Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن