جان بولتون انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ای برای حذف نیروهای آلمان

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ای برای حذف نیروهای نظامی از آلمان است "یک نشانه بد" از آنچه او انتخاب مجد

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ای برای حذف نیروهای نظامی از آلمان است "یک نشانه بد" از آنچه او انتخاب مجدد می تواند یکی از دستیاران سابق جان بولتون " در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی. بولتون گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری ساخته شده در جهان کمتر امن است.

ما سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون با انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به خروج نیروهای نظامی از آلمان در مصاحبه با روزنامه آلمانی دی ولت am Sonntag منتشر شده در یکشنبه.

"خروج آمریکا از هر یک از موقعیت های ما است نه یک مزیت — نه برای کشور ما و نه برای امنیت غرب به عنوان یک کل" بولتون گفت.

تصمیم به حذف برخی 12,000 نیروهای خارج از آلمان است "نشانه - و نه خوب یکی - از آنچه در پیش روست اگر تهمت است و انتخاب مجدد" او هشدار داد.

ادامه مطلب: گفتگو با فرمانده: خروج نیروهای نظامی از آلمان 'هدیه به کرملین'

بولتون بود که مشاور امنیت ملی برای مغلوب ساختن پیشی جستن برای نزدیک به یک سال و نیم در سمت چپ و کاخ سفید در سپتامبر سال 2019 پس از برخورد با رئيس جمهور.

در کتاب خود اتاق که در آن همه اتفاق افتاده است بولتون را متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از قرار دادن خود منافع سیاسی بالاتر از منافع امنیت ملی و رفاه ما است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است لعنتی بولتون در تماس تلفنی با یک "شسته creepster" و گفت که او باید در زندان است. مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا صحبت کردن در برابر بولتون در تماس تلفنی با یک "wacko" و "بی کفایت" و انتقاد خود را افزایش تدابیر سیاست خارجی است.

وقتی که می آید به امنیت ملی مغلوب ساختن پیشی جستن "به دنبال هیچ فلسفه سیاسی بدون تفکر استراتژیک" 71 ساله گفت. او افزود که در نتیجه در حال حاضر این است که "ما کمتر امن امروز از ما قبل از ورود خود را در دفتر."

"برای اولین بار در زندگی من, من نمی خواهد رای دادن به کاندیدای جمهوری خواه در انتخابات آینده," بولتون گفت: Welt am Sonntag.

اما او اعلام کرد که او نمی خواهد رای گیری برای جو بایدن یا نه. "من فقط به نوشتن نام دیگری. مغلوب ساختن پیشی جستن نباید دور دوم" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال تلاش برای جلوگیری از کتاب, انتشار, اما آن ناموفق بود. در حال حاضر بحث برانگیز خاطرات را در فروش در آلمان در اوت 14.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن