John Krasinski بازسازی معروف صحنه های عروسی از 'دفتر' به زوم ازدواج دو مرغ عشق در یوتیوب نشان می دهد

این یکی از خنده دار ترین مراسم عروسی در تلویزیون تاریخچه این برنامه شامل برخی از جدی بد, رقص, پایین راهرو و تا

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

این یکی از خنده دار ترین مراسم عروسی در تلویزیون تاریخچه این برنامه شامل برخی از جدی بد, رقص, پایین راهرو و تاسف بالا و پا زدن.

در حال حاضر طرفداران معروف دفتر مراسم عروسی (خود را بر اساس یک زندگی واقعی ویدئو کلیپ که ویروسی رفت و برگشت در سال 2009) را در برای درمان, با تشکر از دفتر ستاره John Krasinski آمار جدید سری وب برخی از خبر خوبکه شامل تفریح و سرگرمی, از انواع, از, است که عروسی در آن یکشنبه شب قسمت.

Krasinski طرح لگد شد زمانی که دو بینندگان سوزان و جان در تماس با نشان می دهد و گفت: Krasinski که هنگامی که جان ظهور این سوال به سوزان او را در خارج از یک ایستگاه گاز فروشگاه درست مثل Krasinski شخصیت جیم Halpert زمانی که او (در نهایت) خواسته Pam Beesly (Jenna Fischer) با او ازدواج.

ظاهر می شود از طریق لینک ویدئو با نامزد خود در Krasinski جدید سری وب است که امکانات Krasinski نشسته در یک میز با یک علامت نقاشی توسط کودکان و نوجوانان با حروف SGN پشت سر او جان گفت که او تصمیم به رفتن برای کاربا مضمون پیشنهاد به این دلیل که نشان می دهد چیزی بود که آنها تا به حال در ارتباط با به عنوان یک زن و شوهر.

Krasinski گفت: "شما بچه ها ثابت کرده اند که پیشنهاد این نسخهها کار میکند 100 درصد از زمان" سپس پیشنهاد کرد که جفت ازدواج در نقطه ای و تولید یک گواهی نشان دادن او به تازگی مقرر اجازه می دهد او را به وزیر زن و شوهر عروسی.

زمانی که زن و شوهر توافق Krasinski وصله در پدر و مادر خود را و بهترین دوستان است و پس از آن, افراد مشهور, عروس, Jenna Fischer.

در حال قدردانی کرد بر او ظاهر فیشر پاسخ داد: "آن روز عروسی خود را! من تا به حال به لباس پوشیدن. و من نمی دانم چه عروسی خود رنگ پس من رفتم با رنگ صورتی و سفید است."

پس از quick-fire مراسم به پایان رسید از آن زمان به بعد از حزب و Krasinski وصله تقریبا در تمام بازیگران از دفتراز جمله مورد علاقه های شما مانند Steve Carell, Rainn Wilson, B. J. Novak, Ed Helms, Mindy Kaling, Kate Flannery, اسکار Nunez, Angela Kinsey, فیلیس اسمیت, Creed Bratton, Brian Baumgartner برای تفریح و سرگرمی مشهور, رقص, پایین راهرو صحنه به لحن کریس براون "برای همیشه."

این منشی صحنه بود و بر اساس یک روند رسیدن به یک عروسی به آهنگ "برای همیشه" با الهام از 2009 انگلیسی, عروسی که شد زود ویروسی ویدیو یوتیوب.

در دفتر نسخه دوایت (Rainn Wilson) ضربات ایسابل (Kelen Coleman) در صورت در حالی که تلاش برای بیرون کشیدن یکی از حرکت های کلاسیک لحظه بود که دوباره در یکشنبه شب ساختگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب