جان الیور معتقد است خانواده سلطنتی ممکن است به کشته شدن پرنسس دایانا

پس از چند هفته دور از بخار شمع گه که اخبار این روزها, John Oliver بازگشت به هفته گذشته امشب به روکش حال حاضر م

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

پس از چند هفته دور از بخار شمع گه که اخبار این روزها, John Oliver بازگشت به هفته گذشته امشب به روکش حال حاضر ما hellscape.

اول او پخش یک بخش کوتاه با تمرکز بر رئیس جمهور تهمت دیوانه اعلامیه در مورد بازگشایی مدارس در میان یک بیماری همه گیر است که ادعا کرده بیش از 140,000 زندگی از جمله چگونه رئیس جمهور در حال حاضر نادیده گرفتن دستورالعمل CDC و مقامات بهداشت در هل دادن برای این که او را تهدید به پال خواستار قطع بودجه دولت از مدارس که اطاعت نمی خواسته های خود را (در نتیجه برش بودجه آموزش و پرورش برای کاهش درآمد و تکامل افراد معلول جسمی-حرکتی کودکان و نوجوانان است که در آن بخش عمده ای از پول فدرال می رود).

شب های اصلی بخش, اما با تمرکز بر تئوری های توطئه—از جمله بسیاری از bonkers آنهایی که جوانه زده اند تا در سراسر رمان coronavirus بیماری همه گیر. اما قبل از همه که الیور مشترک کنجکاو تئوری توطئه خود را.

"این نظریه ها خیلی محبوب تر از شما ممکن است فکر می کنم. نظر سنجی در طول سال ها نشان داده اند که بیش از نیمی از آمریکایی ها به طور مداوم به تایید حداقل یک نوع توطئه روایت" الیور توضیح داد. "و نگاه کنید: من نه ایمنی بدن اینجا. Embarrassingly وجود دارد که یک بخشی از من است که فکر می کند خانواده سلطنتی بود پرنسس دایانا کشته شدند. من می دانم که آنها نمی کند چرا که مطلقا هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها را, اما این ایده هنوز هم همچنان به دلیل آن را احساس بیش از حد بزرگ یک رویداد به طور اتفاقی. وجود دارد تا به حال به برخی از هدف وجود دارد."

Whew. سپس او در زمان هدف به طور گسترده ای افشا و خنثی "Plandemic" تصویری که مالامال از bonkers ادعا می کند (مانند که با پوشیدن یک ماسک را فعال 'coronavirus بیان' در درون شما) و بازدید بیش از 8 میلیون نفر در هفته اول خود را.

مردم تبدیل شده اند و حتی بیشتر مستعد ابتلا به این تئوری های توطئه به خاطر الیور توضیح داد: رئیس جمهور تهمت است "یکی از برجسته ترین پخش از تئوری های توطئه در زمین است."

نمونه الیور ذکر شده عبارتند از: "اوباما متولد کنیا Antonin Scalia به قتل رسید و میلیون ها نفر از جعلی رای ریخته شد برای هیلاری کلینتون" او گفت: "توطئه هستند مرتب کردن بر اساس مانند ساختمان های زشت و عمیقا غم انگیز فرزندان در آن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را دوست دارد به از بند باز کردن آنها را به جهان و پس از آن حاضر به مسئولیت آنها را هرگز دوباره."

"من می دانم که شما ممکن است پیدا کردن تئوری های توطئه قابل قبول اما شما همچنین ممکن است بدانید که افرادی که" او ادامه داد. "و در حالی که شما نمی تواند رسیدن به همه شما می توانید در رسیدن به برخی از. و در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری آن را ممکن است برای شما مهم است را امتحان کنید. که به وضوح است و نه آسان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن