جانی دپ و امبر هرد یکدیگر را متهم به ادرار و Pooing در سراسر خانه خود را

جانی دپ افترا محاکمه در برابر خورشید ناشر ملی, اخبار گروه گرفته شده به نوبه خود برای scatological. دپ است suin

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

جانی دپ افترا محاکمه در برابر خورشید ناشر ملی, اخبار گروه گرفته شده به نوبه خود برای scatological. دپ است suing این شرکت بیش از یک سال 2018 تیتر که او را به نام "wife-beater" پس از همسر سابق خود, Amber Heard برای ثبت یک سفارش محدود و طلاق بیش از اتهامات خشونت خانگی. (دپ را رد کرده است تمام اتهامات سوء استفاده.)

روز چهارشنبه در دادگاه شنیده استدلال بیش شنیده است شهادت که دپ اقدام به طلسم نام خود را در ادرار پس از یک مبارزه با خشونت و دپ ادعا که شنیده ام در زمان "گنده مدفوع" در زن و شوهر, تخت خواب.

NGN دفاع استوار بر 14 هولناک سوء استفاده اتهامات که شنیده ادعا می کند در نوشته شهادت رخ داده بین سال های 2013 و 2016. شنیده ادعا می کند که دپ شده است مبارزه با مواد مخدر-استفاده از مسائل است که او بارها و بارها جسمی و شفاهی مورد آزار قرار گرفته در حالی که بالا است.

روز چهارشنبه Daily Mail گزارش NGN وکیل ساشا Wass سوال شاهدان در مورد دپ را به اتهام تلاش برای املا شنیده می شود نام خود را با ادرار پس از منفجر کردن مبارزه است که خود را غرق اجاره خانه در استرالیا در سال 2015—همان مبارزه به پایان رسید که با دپ انگشت قطع.

شنیده ادعا کرده است که در طول مبارزه دپ سیلی زد و او را هل ترک بریدگی و کبودی. املاک و مدیر بن شاه شهادت دادند که او را دیدم در کاهش شنیده سلاح های پس از جنگ است. ("آنها به اندازه کافی برای من به می گویند: " شاید شما باید با قرار دادن آستین خود را پایین'," او گفت: هر Daily Mail.)

پادشاه همچنین شهادت داد که او نظارت تمیز کردن خانه -- یک فرایند است که در زمان بیش از 12 ساعت. او گفت که او "کاملا مطمئن" بود که هیچ ادرار در خانه, Daily Mail گزارش. "من نمی بینم هر گونه نشانه ای از ادرار و من بوی آن را به عنوان من انجام داده اند تا به حال کسی ادرار در اطراف خانه" پادشاه گفت:.

دپ, در ضمن, را رد کرده است که او می شده اند قادر به انجام چنین چیزی را با انگشت خود را قطع. (دپ ادعا می کند که انگشت قطع شده بود وقتی شنیده پرتاب یک بطری ودکا در او شنیده می شود گفت که او آن را به خود به هنگام حمله ساخته شده است که ترس برای زندگی خود را.)

دادگاه همچنین شنیده می شود بحث بر سر اینکه آیا دپ بود عصبانی یا خوشحال هنگامی که مدفوع پیدا شد زن و شوهر, تخت, پس از یک مبارزه است. با توجه به ایمیل های روزانهاو نوشت: در متن پیام به یک دوست "همسر من به سمت چپ whooper پو در رختخواب من" و لقب شنیده "کهربا گه."

دپ ادعا می کند که شنیده و یا یکی از دوستان او در سمت چپ مدفوع در رختخواب شنیده شد و یکی از سگ خود را تپانچه و بو.

کوین مورفی, املاک و مدیر که کار را برای دپ برای چندین سال شهادت دادند که او "عبوس" در مورد این حادثه هر ایمیل روزانه. "در این مرحله من اعتقاد دارم که او پیشنهاد گرفتن مدفوع آزمایش DNA برای دیدن جایی که آنها آمده بود" مورفی گفت.

"در آن مرحله من اعتقاد دارم که او پیشنهاد گرفتن مدفوع آزمایش DNA به ببینید که در آن آنها می آیند از..."

زمانی که Wass پیشنهاد کرد که دپ متون آن را به نظر می رسد به عنوان اگر او خوشحال, Daily Mail گزارش داد که مورفی مقابله "من باور دارم او در حال طعنه آمیز, من نه موافق با آن ندارد."

مورفی همچنین تکرار این پیشنهاد که دپ و چند تا از حمایت از شهود را مطرح کرده اند: که شنیده می شود این اتهامات بخشی از استادانه درست شده و سال پیش برنامه ریزی شده "جعل."

شنیده سابق دستیار کیت جیمز شهادت داد که شنیده می شود "پیچ خورده" داستان جیمز به اشتراک گذاشته بود با او در مورد تجاوز جنسی برای خود اهداف.

جیمز گفت: او گفت: شنیده ام که او تهدید شد که با یک کارد بزرگ و سنگین و تجاوز در برزیل دهه پیش و که او شوکه شده بود که شنیده بود "پیچیده آن را به خود او داستان" در شهادت شهود به گزارش خبرنگار هالیوود.

"من یک جنسی-خشونت بازمانده و آن را بسیار بسیار جدی" جیمز گفت: "به این موضع اگر شما یکی نیست."

مورفی همچنین شهادت داد که شنیده می خواسته او را به ارتکاب دروغ هنگامی که او متهم شده بود با آوردن زن و شوهر سگ به استرالیا به طور غیر قانونی در سال 2016. او ادعا کرده بود که او را تهدید کار خود را. "او از من خواست به می گویند که اساسا تقصیر من بود در یک راه یا دیگری که مدارک نیست تکمیل, به طوری که من می تواند سرزنش به او گفت:" هر THR.

"من می خواهم به کمک شما در این" شنیده می شود گفت که گفته مورفی. "من نمی خواهم شما را به یک مشکل با کار خود را."

جیمز هم شهادت داد که هر دو او و مورفی خواست زن و شوهر در برابر آوردن سگ به استرالیا. Wass پیشنهاد کرد که او تا به حال همکاری با دپ به آمده تا با شهادت دروغ در مورد شنیده می شود که جیمز گفت: "به سادگی درست نیست."

شنیده خواهد او ارائه شواهد خود در مورد بعد این هفته هالیوود گزارشگر یادداشت ها.

در پاسخ به این حال دادگاه در بیانیه ای به غرور نمایشگاهیک نماینده برای شنیده نوشت: "کهربا هرگز خواست این اقدامات را به محل. کهربا به دست آمده داخلی-خشونت سفارش محدود در برابر دپ در سال 2016 و در تلاش است به حرکت در زندگی خود را با. آن است که جانی دپ در آورده است که این اقدامات بر علیه یک روزنامه انگلیسی و کشیده او را به انگلستان دادگاه به شواهد در برخی از ناراحت کننده ترین لحظات زندگی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن