جان استوارت و, Stephen Colbert, فاش چرا بایدن حق به رهبری امریکا گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن

در نقاط مختلف در طول تهمت مبارزات انتخاباتی و انتخابات ریاست جمهوری, جان استوارت ظهور کرد و از زیر دوست قدیمی

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

در نقاط مختلف در طول تهمت مبارزات انتخاباتی و انتخابات ریاست جمهوری, جان استوارت ظهور کرد و از زیر دوست قدیمی خود را Stephen Colbert میز برای ارائه سوزاننده انتقادات تند در مورد وضعیت سیاسی جهان است.

او به اواخر نشان می دهد چهارشنبه شب پیش از اکران فیلم جدید خود, طنز سیاسی فیلم غیر قابل مقاومت. اما در این میان یک جهانی همه گیر و فقط چند ماه دور از انتخابات ریاست جمهوری در خلق و خوی بود به طرز محسوسی تیره تر است.

استوارت که شوخی که او "کامل کریستوفر لوید" در قرنطینه گفت که "سیاسی اساسی بهداشت" بوده است "یکی از جنبه های تعجب آور" از این بحران خاص. "ماسک در حال حاضر 'don't tread on me' مار آن را نماد ظلم و ستم است. این لباس از استبدادی. این صلیب شکسته باند بازو. این پیراهن قهوه ای."

"و من مدام با خودم فکر" آنها را از پوشیدن آن در اتاق عمل, راست?'" او ادامه داد. او تصور مردم از رفتن به اتاق عمل و گفتن جراح "شما را که لیبرال مزخرف در جایی دیگر! You نمی شستن آن دست و شما چوب آنها را در زخم باز چون یک آمریکایی هستم!"

بعد آنها نقل مکان کرد و در تظاهرات علیه سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس که فوران در سراسر کشور و جهان در طول چند هفته گذشته.

"در برخی موارد من تعجب می کنم اگر همه گیر چون همه ما رفت و به نوعی یک حالت سکون و حواس او را پرت از زندگی روزمره خود حذف شدند که این اجازه را به کشور لحظه ای از شفافیت" استوارت گفت. "این تقریبا مانند در این لحظه بیشتر آرام, انعکاس, امریکا به طور ناگهانی متوقف و بوی نژاد پرستی, آیا شما می دانید منظورم چیست ؟ "

پس از چند دقیقه بحث در مورد مشکل با نژادپرستی در این کشور استوارت در نهایت اعتراف کرد که آن را "مسخره" برای "دو پیر سفید دیدن به نشستن در اطراف رفتن, 'مشکل با نژادپرستی در این کشور...'" اما در همان زمان او گفت که او معتقد است "مردم سفید می تواند به عنوان آواتار" به زور سفید دیگر مردم به توجه.

در نهایت Colbert خواسته استوارت به وزن در 2020 انتخابات. "که شما میل در این سال بایدن یا تهمت؟" "آیا این یک بازی شیر یا خط سکه در این نقطه است؟"

"این یک بازی شیر یا خط-من قصد دارم به جلو و عقب" استوارت شوخی. زمانی که میشل به ذکر است که 14 درصد از رای دهندگان در اخیر نیویورک تایمز نظرسنجی فقط "مطمئن نیست هنوز" استوارت کاهش یافته و سر او را به دست خود.

"من فکر می کنم شلوار خود را در آتش هستند و او فقط در حال اجرا در اطراف یک اتاق. و او واقعا درست است عمدتا در رابطه با اعتبار و ستایش است."

"برای من, من به یاد داشته باشید زمانی که او آمد پایین پله برقی و گفت که بسیاری از مکزیکی ها هستند متجاوزان بودم OK او انجام می شود" استوارت گفت. "و سپس 'گرفتن 'em توسط گربه" او را انجام داده است. او اخلاق شده است کاونتی. انتظار نداشتم او را به اخلاقی. من فکر می کنم آنچه به من غافلگیر شد و بی کفایتی مطلق. من تا حدودی شگفت زده, شما می دانید, شما به فروش می رسد این ایده است که او یک disrupter و هرج و مرج استراتژیک بود. و در حال حاضر شما می دانید, من فکر می کنم شلوار خود را در آتش هستند و او فقط در حال اجرا در اطراف یک اتاق. و او واقعا درست است عمدتا در رابطه با اعتبار و ستایش است."

در اوایل سال 2017 استوارت رفت و در کلبر را نشان می دهد و شوخی است که این احساس مغلوب ساختن پیشی جستن به حال شده است برای یک صد سال است. "ریاست جمهوری قرار است به سن رئیس جمهور و نه کشور گفت: در حال حاضر نشان می دهد که بایدن این شعار باید "آن را به اندازه کافی در حال حاضر!"

همانطور که برای سال 2020 نژاد استوارت اعتراف کرد "بایدن نیست من مرد" به توضیح است که او بیشتر در برنی ساندرز یا الیزابت وارن ، "من دیوانه نیستم در مورد "عمو جو' شخصیت" او گفت:.

اما در حالی که او نمی "می خواهم که بحث," استوارت گفت: "من احساس می کنم که هسته از چه کسی است که مرد واقعا است." با توجه به این که این کشور "در وحشتناک غم و اندوه در حال حاضر," او گفت: "زمانی که من دیدن بایدن گذشته بحث من دیدن یک پسر که می داند که چه از دست دادن است که می داند غم و اندوه است."

"که در آن" میشل chimed در.

"و من فکر می کنم که این نوع از غم و اندوه humbles شما" استوارت گفت که این چیزی است که او مورد قدردانی میشل به عنوان به خوبی. "وجود دارد یک فروتنی به اتفاقی از فاجعه ای است که به ارمغان می آورد در مورد مراقبت است که می تواند جعلی. و نمی تواند آن را ساختگی."

"آنچه که من فکر می کنم در این لحظه این کشور نیاز به یک رهبر فروتنی" او ادامه داد. "که می داند که او را درک نمی کند که درک بشریت از این آزمایش و مشکل آن است که در حفظ و نگهداری آن است که ما به ارتباط با یکدیگر در یک سطح بسیار عمیق تر بدون مزخرف. و آن را به من می دهد امیدواریم که که می تواند مورد—که شاید او این است که انسان از لحظه ای است."

"مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد که دنده" استوارت گفت. "او هنوز هم در طرز فکر که COVID ایجاد شد و برای جلوگیری از او را از یک دوم."

"درست است. این نیاز شما را به مراقبت در مورد چیزی غیر از خودتان" کلبرت اضافه شده است.

"بنابراین من نه فقط منفی مورد بایدن دیگر" استوارت گفت. "این فقط" خوب ما باید خلاص شدن از شر است که پسر لعنتی.' من در واقع معتقدم که چیزی در زندگی خود تجربه می تواند به نفع این کشور در یک لحظه که در آن به شدت به آن نیاز دارد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن