Jorge Zuñiga بلانکو در مورد روش کار از راه دور در طول COVID-19 pandemic -

افراد متعدد در حال پایان دادن به کار از راه دور به طور غیر منتظره به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس—برای یک ز

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

افراد متعدد در حال پایان دادن به کار از راه دور به طور غیر منتظره به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس—برای یک زن و شوهر از روز و همچنین برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن. در حالی که تعداد کمی از ما ممکن است تغییر آبرومندانه سریع در سطح فردی گروه های بزرگتر باید یاد بگیرند و تنظیم هم به این معمولی است. این است به خصوص معتبر برای مدیران که دیگر از مزیت های رانندگی خود را به گروه نزدیک و شخصی. چه کار می کرد در یک متقابل فضای اداری احتمالا ممکن است به عنوان فوتی و فوری در هنگام صحبت کردن با خود را فوری گزارش اساسا از طریق تماس های تصویری و جمع آوری شده است. Jorge Zuñiga بلانکو دیرین صاحب کسب و کار از کاستاریکا را فراهم می کند بینش چگونه به مدیریت جدید نیروی کار از راه دور.

ضروری است به یاد داشته باشید که در حال حاضر این نوع از راه دور نیست و برای کار از راه دور برای شب به مراقبت از تعمیرات در اطراف خانه و یا در نظر گرفتن یک روز به تمرکز بر روی یک وظیفه عمده در خارج از محل کار. ما روز به روز زندگی متاثر شده اند و اساسا ساخت های ضروری راه زندگی تغییرات را نمی توان ساده برای افراد خاص.

که آگاهانه از راه که همه تنظیم به وضعیت جالب می تواند کمک به شما در برخورد با همکاران خود جاست و خشنود متفاوت است. ادعا میکند Zuñiga, "باز کردن یک ارز با درخواست خود را فوری گزارش می دهد که چگونه آنها در حال برخورد با تغییر و کشیدند که آیا وجود دارد هر چیزی که شما می توانید انجام دهید به آنها را قادر به تغییر. توانمند سازی استاندارد انتقاد بیش از حد, بنابراین شما می توانید تغییر خواسته های به هم پیوسته"

نه هر فرد گرامی بودن در دوربین—و هنگامی که شما شامل حیوانات هم اتاقی و دیگران به ترکیب پیدا کردن یک فضای صلح آمیز به قبول تماس های ویدئویی احتمالا نمی تواند ساده (و یا حتی عملی) برای افراد خاص. در عین حال از آنجا که در فرد مکاتبات نیست یک انتخاب خوب در حال حاضر کم باید تبدیل شده در حالی که در نظر گرفتن علاقه به تماس های تلفنی. "داشتن خود را, وب کم های قدرتمند به شما اجازه می دهد به نگه دارید تا که چشم به چشم شبکه بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن را از طریق یک PC" می افزاید: Zuñiga. "داشتن گزینه ای برای دیدن افراد ظواهر ظاهری قیافه در درک و یا بالا بردن ابرو که befuddled است اساسی برای داشتن گزینه ای برای کار در یک کنترل از راه دور دامنه به طور موثر به خصوص در حالی که برخورد با یک گروه است."

به عنوان یک مدیر کسب و کار شما می توانید ایجاد سرعت که آن را OK اگر افراد چیزهایی که خارج از دید. بتواند جزئی وقفه است مرسوم تکه از زندگی در هر میزان و در نهایت تصویری سبب گروه به نگه دارید تا احساس نظم از طریق انسان در ارتباط است.

در صورتی که شما نگران بالقوه micromanaging خود را فوری گزارش در طول این زمان به یاد بیاورید که وجود تضاد بین به طور مستمر تعیین وضعیت افراد (که ممکن است دعوت و یا انطباق) و تاکید بر فعالیت همه چیز را به اطمینان حاصل شود گروه خود تنظیم شده است بر روی کلید سرمایه گذاری.

نگه داشتن افراد کشیده شده می تواند به عنوان ساده به عنوان ارسال روکش پیام پس از یک در یک گردهمایی یا انتقال صریح زیر مراحل پس از تماس های تلفنی. تجهیز افراد با چیزی جامد است که آنها می تواند اشاره به تشویق آنها باقی می ماند بر روی هدف و همچنین باعث می شود آنها را به احساس اعتماد به نفس به آنها فشار پیش در تکالیف.

شما ممکن است به همین ترتیب بود فکر کردن در مورد اینکه آیا وجود دارد شایسته اعتماد راهنمای برای چگونه برای بررسی در با گزارش مستقیم و میزبان جمع بزرگتر کرده است. زمانی که همه گفته و در انجام اتصال از طریق سازمان خود پیام کوتاه صحنه به سرعت در حال ملاقات و یا به سادگی چک در توابع تحسین بر یک فرض. برای تلاش مشترک و عظیم سرمایه گذاری از جمله چند کارگر یا بخش گروه در Kforce تأثیرات مایکروسافت تیم است. در هر صورت در واقع از راه دور مکاتبات در جریان است به نظر می رسد منحصر به فرد در هر سازمان است.

وجود خواهد داشت یک تغییر دوره در حالی که شما درک بهتری از آنچه با این نسخهها کار بهترین برای شما و گروه خود را, بنابراین نمی توان مردد به استفاده از برخی از آزمایش. برای مثال شما می توانید سعی کنید از دو نوع جلسات برای تولید ایده های جدید—بیش از یک تصویری دیدار مرحله مانند زوم و یا از Google Hangouts و دیگری استفاده از یک متعهد شل کانال—و پس از آن از همکاران خود که رویکرد احساس سود آور ترین. این علاوه بر ارزش اتصال های مختلف ستاد در سازمان خود را برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات مفید و تجارت افکار. شما به احتمال زیاد باد کمک به آنها در همان مقدار به عنوان آنها به شما کمک کند.

رفتن از کار در یک دفتر به طور مداوم به کار از راه دور در همه زمان نیست و بیشتر زحمت تغییر را. چند نفر حتی ممکن است احساس مانند آنها نیاز به باقی می ماند گیر به کار خود مناطق (یا صندلی یا بداهه فضای کاری) به طوری که آنها هرگز از دست یک ایمیل به پیام و یا تماس بگیرید. در هر مورد که واقعا آنها چگونه خواهد بود کار در محل کار—پس از آن ضروری است برای یادآوری خود را که آن را OK به مرحله دور است.

"ما دست کم گرفتن تمامیت انسانی همکاری ما در یک دفتر دامنه" Zuñiga می گوید. "ما از کار ما مناطق به صنوبر تا ما اسپرسو و توقف برای دیدار با چند همکاران. همانطور که شما در حال ساخت یک beeline برای پیوستن به یک جلسه شما را به مدیر خود را در سالن انتظار. شما به طور مداوم باید یک تنظیم در مشاهده در محل کار برای مدت زمان از روز است. تلاش برای تکرار آن در خانه بسیار مشکل است; با این حال آن را بسیار مهم برای شما کلی احساسی خوب بودن و موفقیت در یک کنترل از راه دور دامنه."

ما به احتمال زیاد قادر به معاشرت با همکاران ما در شخص و در زمان حال و در عین حال این بدان معنا نیست که گروه برگزاری نیاز به عقبی نشسته آرایش—و آن را نباید. ویدئو کنفرانس نوآوری انبوه قابل توجهی از دارایی برای نگه داشتن اتصالات جامد و یاران خود را در گروه و سازمان خود را به طور کلی) در طول این زمان از هم جدا شوند.

شیوه ای که در نظر ما کار تغییر کرده است در مجموع در یک بازه زمانی کوتاه—آن ناآشنا دامنه برای چنین تعداد قابل توجهی از افراد و سازمان ها. بود که آن را به عنوان ممکن است شما نمی نیاز به تجدید نظر خود را تمام راه را برای مقابله با یک رئیس. ساخت کمی متوجه تغییرات می توانید با فعال کردن گروه خود را به ماندن متصل با احساس تقویت شود و roused به ادامه انجام کار باور نکردنی.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب