Jorge Zuñiga بلانکو در مورد راه یک کسب و کار کوچک می تواند اطمینان حاصل شود رشد سریع

اندازه گیری از سازمان است که بمب در داخل پنج سال به میزان قابل نشسته در حدود نصف. به طوری که برای حفظ یک کسب و

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

اندازه گیری از سازمان است که بمب در داخل پنج سال به میزان قابل نشسته در حدود نصف. به طوری که برای حفظ یک کسب و کار توانمند و هل دادن پیش رو ایده آل ترین راه برای ایجاد یک طرح توسعه. Jorge Zuñiga یک کارآفرین موفق از کاستاریکا, افشا چگونه به انجام این کار, و چگونه برای کمک به علت کسب و کار به توسعه به سرعت.

یک طرح توسعه شامل بیش از اساسا تجسم مسافت های طولانی موفقیت. به مناسبت کسب و کار ندارد یک جامد بی تردید تنظیم, آن را در خطر از دست دادن کسب و کار و ارائه مسیر به رقیب. کلید هر گونه بهبود چارچوب است که برای آگاهی از نتایج. می گوید Zuñiga, "درک رای-محدود توسعه در توسعه و پور را به عنوان مقدار سوخت در آتش به عنوان لازم است. بدون در نظر گرفتن این موثر باشد وجود دارد مطمئن گام را دنبال کنید."

ایجاد انگیزه برای کسب و کار. تشخیص دهند چرا که مشتریان به شما می آیند برای یک مناسب و معقول و یا دولت. کشف کردن آنچه باعث می شود شما انتقادی جدا شده و قوی است. استفاده از واکنش های خود را به فاش کردن به خریداران مختلف که چرا آنها باید با کار شما.

ایجاد حس کامل مشتری و اطمینان حاصل شود شما در واکنش به این هدف است. هنگامی که شما این را آموخته است که آن را مناسب و معقول آغاز; اما, آن است که هنوز ضروری به شناور در اطراف گهگاه و تغییر به عنوان کسب و کار توسعه.

تغییرات باید سنجش. در شانس کردن که شما نا مناسب برای ارزیابی یک تغییر شما هیچ فرصتی را برای دریافت از تصدیق این که آیا آن موثر است. روشن Zuñiga, "درک که کلید نشانگر تاثیر پیشرفت کسب و کار شما و سپس با اختصاص زمان و پول به این سرزمین."

تشخیص و صفحه نمایش خود را در حال حاضر جریان درآمد. با استفاده از این اطلاعات به شکل جریان که می تواند اضافه شده به این سازمان به طور فزاینده ای مولد است. وقتی که تضمین شده است, فکر می کنم در مورد اینکه آیا آنها مقرون به صرفه بیش از مسافت های طولانی است.

وجود خود را در صنعت خود مخالف است و به احتمال زیاد فراتر بخواهد در چیزی است که ارتباط خود را درگیر شدن با. نگاه نسبت به مثابه انجمن که در حال ایجاد, جدید, رمان, راه های مقابله با روشنگری خود را پیشرفت روش. تلاش نمی شود و تمایلی به تقاضا جهت. مارول به همین دلیل دشمنان خود را انتخاب کرده اند تجارت گزینه.

تا حد زیادی با تمرکز بر ویژگی های خود را - به جای تلاش خود را برای بهبود کمبود - توانمند می تواند شما را به راه اندازی پیشرفت روش. Reorient زمین بازی خود را با توجه به خصوصیات و توسعه آنها را به ساخت کسب و کار شما.

نمایندگان شما در تماس مستقیم با مشتریان خود را, بنابراین شما نیاز به قرارداد افرادی که معتقد هستند و انرژی خود را در انجمن ایجاد انگیزه در نیروی. مقرون به صرفه باشد با مبلمان اداری, نمایشگاه هزینه برنامه ها و مناسبت احزاب است. Zuñiga شامل "که در آن قابل تصور, فکر می کنم در مورد پیمانکاری کمتر نمایندگان; اما آنها را پرداخت بیشتر. بهترین توانایی موظف است به ماندن اگر دیر یا زود در بودجه کمربند باید ثابت طی کند تر موارد است."

کار یک روش توسعه است که واقعا یک one-size-fits-all پیشنهاد. قرار دادن با هم یک سازمان بالقوه دستاورد با توجه به این که از ماده دیگری احمقانه است. در عین حال کسانی که مدعی می تواند در حال حاضر استفاده می شود را انتخاب کنید تا اطلاعات در مهارت ترین روش به شما را قادر به توسعه است. شما نیاز به تغییر دوره خود را از عمل به ساده کردن کسب و کار خود را' ناکارآمد زاویه تصحیح ویژگی های آن و بهتر با توجه مشتریان خود را - که می تواند کاملا قابل توجه و قابل مقایسه با کسانی که از یک سوال برانگیز یکی از اندازه متناسب با تمام تکنیک.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن