Jorge Zuñiga بلانکو ارائه می دهد راه های مختلف هوش مصنوعی می تواند کمک به کارآفرینان

امروز که تعداد بی شماری از افراد ممکن است مورد شکایت nonappearance از بازی در حال تغییر دارایی در دنیای کسب و

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

امروز که تعداد بی شماری از افراد ممکن است مورد شکایت nonappearance از بازی در حال تغییر دارایی در دنیای کسب و کار و نوآوری برای کمک به تکامل در این. یکی از مهم ترین پیشرفت در نوآوری از دیر شده است هوش مصنوعی (AI). در حال حاضر بیش از همیشه AI در حال پخش است نقش عمده ای در تکامل کسب و کار و کارآفرین موفق Jorge Zuñiga روشن چگونه هوش مصنوعی می تواند به کارآفرینان برجسته تر شانس کشف دستاورد است.

AI می دهد نقاط مختلف علاقه به سازمانهای جدید. با آن کسب و کار می تواند به سرعت بررسی سازمان های خود را فقط به عنوان سیستم و مشتریان به حل و فصل در انتخاب بهتر. مبتنی بر کامپیوتر هوش درگیر کسب و کار جدید به دنبال مدل های داده و آنها را به کار. برای مثال آنها می توانند به دنبال خرید, شیوه های مشتریان خود را تشخیص تغییرات در تقاضاها و تشخیص چگونه دشمنان خود را در حال گرفتن همراه در بازار است.

"کسب و کار جدید متفکرین می تواند بدون شک استفاده از رجوع chatbots به بهبود مشتری خود را دولت" روشن Zuñiga. "پیشرفت سایت های آنلاین است که می توانید بررسی ساختار زبان و املا می تواند شگفت آور ارزشمند برای تضمین ماهیت ترویج مواد بسیار بالا است."

یکی AI دستگاه در دسترس تجار است آلیس ساخته شده از طریق یک تلاش هماهنگ شده بین دل محوری و دایره مدیره. آلیس قابل اندازه گیری از اطلاعات طرح از جمله برخی با شناسایی چگونه کارآفرینان به سرمایه و خریدار داده. این مرحله در نظر گرفته شده است برای اقلیت بازرگان با توجه به آنچه به تصویر کشیده شده است به عنوان شرایط ویژه برای کسب اطلاعات گزینش در این میان کارآفرینان.

آلیس مشغول به کار در یک راه خوب گذشته از این ، در حال حاضر, آن می تواند رابط با هر کارآفرین امروز مستقل از قومیت خود و یا توپوگرافی. صاحبان کسب و کار و دولت پایه های کارشناسان مالی و جدید سازمان نیز خود را درگیر شفافیت کلی با آلیس.

در حال حاضر هوش مصنوعی شامل رو و تفکر ظرفیت های خود تجدید نظر و این ظرفیت را یاد بگیرند. این ویژگی تبدیل به بحرانی برای کمک به یک کسب و کار موفق و احتمالا در حال حاضر در کف دست خود را. صدای شرکای موجود در تقریبا همه تلفن های همراه امروزه. سیری Cortana, الکسا – همه می تواند به شما کمک کند با برخورد خود را با تمرینات خود را برنامه و حتی ارسال پیام های فوری. این افزایش اوقات فراغت خود را و کمک می کند تا شما باقی می ماند طبقه بندی شده اند در حالی که در اجرا.

شبیه سازی هوش می تواند به شما کمک کند با باقی مانده در منطقه است. روشن Zuñiga "برخی از زمان, از آن آسان است برای دریافت کردن و البته از دست دادن تمرکز. AI صدای مشاور در تلفن خود می توانید جدول زمانی خود را و همچنین می تواند پیکربندی شده به شما توصیه می کنیم از به روز رسانی برنامه ریزی و همچنین به شما بگویم زمانی که برای استراحت."

مشتری مدیریت ارتباط با (CRM) چارچوب امروز بسیاری از AI ذوب شده به آنها. آنها شامل مشتاق انتظارات معاملات سنج و بیت از دانش به مشتری پاسخ به تلاش های تبلیغاتی. تمامیت بالا برنامه های کاربردی CRM شامل دیجیتال chatbots و در حال حاضر در حال انجام بهتر از هر کسی ممکن است انتظار می رود.

قبل از AI, شخصی وجود دارد در کسب و کار تجارت الکترونیک; اما آن را محدود به ارزش. هوش مصنوعی پیشرفت را گرفته و آن را به سطح دیگری به طور کلی. AI درگیر شما به نگاهی به مشتری هماهنگ تلاش در مراحل مختلف مثلا مقصد همه کاره برنامه های کاربردی و پیام. بیشتر با داده های آزمون شما می توانید تغییر می دهد و چیز های پیشنهادی به مشتریان. با چنین تغییر مشتری محور سیستم شما می توانید برنده مسئولیت و وفاداری مشتریان است.

در حالی که نقد از طریق چیزهایی که ضبط شده بر روی سایت و یا یک نرم افزار در حال حاضر و دوباره مشتری ممکن است در مقابل برخی از سرگشتگی و یا برداشت. ممکن است وجود دارد های مختلف توضیحات پشت چنین عدم تعهد است. در چنین شرایطی chatbots می تواند کمک به آنها را با حل و فصل خود را درخواست و یا سوال بلافاصله. اینکه آیا یا نه آن است که در مورد یک مورد خاص را باز بودن و یا درخواست در مورد اتصال از چیز یا هر بخش مسائل chatbots با خود انسان مانند دانش می تواند عمل به سنت و کمک به حفظ مشتریان ترجیح موقعیت بی عیب است.

استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر بیت از دانش و معاینه. این اجازه خواهد داد که شما را به سرعت دریافت inclines و تغییر کسب و کار به عنوان مهم برای کمک به آن را هل دادن به جلو. در نهایت بهترین راه برای تحقق بخشیدن به آنچه که کار را برای یک کسب و کار است یک آزمایش کوچک. اما تحکیم AI را تشویق می کند آن مقدمات به بررسی سریعتر کمک به شما در ایجاد تغییرات مهم در پرواز است. هوش مصنوعی نیازی به دیده می شود به عنوان دشمن است; آن است که واقعا مهم دستگاه است که در هنگام اجرا مناسب فعال خواهد شد هر کسب و کار به کشف بیشتر دستاورد است.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن