Jorge Zuñiga بلانکو طول می کشد نگاهی به تفاوت بین افقی و عمودی رشد کسب و کار

درک تئوری های مدیریت کسب و کار و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار کسب و کار پویا ساختار کمک سرپرستان و مدیران با س

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

درک تئوری های مدیریت کسب و کار و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار کسب و کار پویا ساختار کمک سرپرستان و مدیران با ساخت ابزار مهم برای ایجاد و حفظ کرده است. عمودی تکنیک نگاه ویژه مانند اهرام در مترقی نمودار افقی در حالی که چارچوب ریختن مقدار زیادی از تمرکز سازمان مشاغل. آن است که برخی از گزینه های مختلف از ساختار بدون در نظر گرفتن که چگونه انتخاب کلید سازمان با بهره گیری از هر روش و کارآفرین Jorge Zuñiga توضیح ساختار, فقط به عنوان تضاد میان عمودی و افقی توسعه است.

اساسی پیچیدگی بین افقی و عمودی ساختار است که در انتخاب است. در ساختار عمودی تصمیم گیری ساخته شده در بالا و جریان پایین برای اولین بار به تمرکز سازمان و سپس به مدیران و در نهایت به کارگران است. در یک ساختار افقی کارگران در حال ارائه فضا برای انتخاب تصمیم گیری های جدا شده معمولا متکی به انجمن ترتیبات. اساسی انتخاب می شود که آن را به عنوان ممکن است به سمت چپ به کلاس بالاتر از هیئت مدیره.

در معقول از نظر عمودی مختلف وارد ساختار طول می کشد مراقبت از خوب به یک قدرت مطلق سبک که در آن مدیران مجموعه این اقدامات و به تقاضاها و کارکنان ملزم به اجرای آن دسته از تقاضاها. اساسا "رئیس می داند" بهترین " برای ارتباط در این شرایط. این ساختار افقی پشتیبانی بسیار بهتر به رویایی سر استراتژی که در آن مدیر نیازهای کارگران برای پیدا کردن بهترین راه برای مقابله با دیدار با چشم انداز و مهم انجمن. در این شرایط مدیر احساس می کند کارگران می تواند کمک به درایو سودآوری ذهن خلاق و پیشرفت هر زمان که ارائه فرصت برای انتخاب تصمیم گیری در مردمی اندازه گیری.

"سطح مدل است که انتظار می رود برای حمایت از اعمال مشترک و همکاری" کشورهای Zuñiga. "تصمیم گیری های عملیاتی به طور مداوم ساخته شده توسط کسانی که بازی کردن تعهدات. برای مثال یک کسب و کار نمایندگی مجاز به ارائه برخی نقاط قطع بدون حمایت به ترتیب. این ممکن است تحت تاثیر پاداش او در عین حال او مجاز است به را انتخاب کنید که تصمیم گیری بدون فوقانی سازمان حمایت است."

در افقی طرح اقدام مکاتبات جریان صریح به فرد یا افرادی که نیاز به داده ها به پایان وظایف خود را. این جریان سرعت گسترش اطلاعات و کاهش ارزش مبتنی بر ضرورت بالایی در سطح سازمان است.

وابستگی می تواند به عنوان یک حتی استراتژی و هنوز منجر عمودی به نوبه خود از وقایع. Zuñiga روشن, "عمودی بهبود جایی است که انجمن باز می شود وظایف و جنبش کانال برای چنین چیزی و یا سازمان و توسعه از استاندارد آن چیز است."

گواهی نمونه از عمودی گسترش است که اپل پا به برقراری ارتباط و مبادلات با پیشرفت آی فون. کامپیوتر association incorporated عمودی است که در دراز مدت تغییر کل فناوری و رسانه مکاتبات ماجراهای. در حالی که به طور کلی ارتباط ساختار فعالیت در هر عمودی کلید روش برای مقامات در داخل بخش های باقی مانده سطح به حرکت جدید تخیلی دور از حوادث تعداد زیادی از آن حرکت عمودی از محل کار – برای مثال یک آیفون نرم افزار گرفتن شانس به تشکیل به کار فاز مک و رایانه های شخصی است.

کسب و کار ناظران باید درک چگونه گروه پاسخ به سازه های مختلف. در سراسر روز پایان کار کارکنان نمی تواند اجرا شود و این ارتباط تا زمانی که یک کارآفرین سبب چنین بی شماری تصمیم گیری ساخته شده در پایگاه های سطح تکالیف خطر است که ارتباط حرکت می کند از انجام آن کانونی هدف و چشم انداز. تأکید Zuñiga "هنگامی که کارآفرینان نامعقول وظیفه-مغز متفکر و کنترل همه چیز از یک مقام رسمی دفتر آن ممکن است debilitate و پایین آوردن کارکنان را تضمین."

دام برای تجار است به مجموعه ای معقول بسیار مهم چشم انداز برای ارتباط و تضمین همه در وابستگی آن می شود و اعتماد به نفس در آن است. فرد در سوال باید به عمد دل از مرزهای تعیین و در نظر گرفتن تصمیم گیری ساخته شده در سطوح مختلف از استقلال است.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب