خوزه دوارت مورد بحث چگونه coronavirus اتحادش را تغییر تجارت الکترونیک میباشد.

Coronavirus همه گیر است لغو برنامه در همه جا در سراسر جهان در گذشته به سختی هر ماه — از مناسبت ها و گشت و گذار

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر است لغو برنامه در همه جا در سراسر جهان در گذشته به سختی هر ماه — از مناسبت ها و گشت و گذار برای ترویج برنامه ها و درآمد تخمین می زند. زمانی که همه گفته و در انجام شده در طول coronavirus کسب و کار تجارت الکترونیک است که همه حساب های واقعا مناسب و معقول ، همه چیز در نظر گرفته, مشتریان, است که نمی توانید به رفتن به یک فروشگاه خرده فروشی ممکن است و نه به خرید اینترنتی. بدیهی است که از آن نمی باشد بنابراین اساسی. خوزه دوآرته دیرین کارآفرین و متخصص تجارت الکترونیک از کاستاریکا, سهام بینش چگونه COVID-19 نهفته است تجارت الکترونیک اکوسیستم.

عامل مالی آسیب پذیری که شما می توانید ببینید منعکس شده در مبادله مالی اعدام و یک حرکت به دور از یک تعداد زیادی از تمرینات ما معمولا قدردانی از قبیل سفر و اثر فیزیکی خرده فروشی معاملات فقط به عنوان معاملات آنلاین به طور کلی تغییرات عمودی و حتی کسب و کار. تجارت الکترونیک کسب و کار است که اثبات خود را در امتداد اجتماعی جدا و خاموش کردن از مغازه های خرده فروشی. اما چند خریداران باید متاسفانه زخم با کمتر و یا هیچ کار به دلیل پناهندگی تنظیم درخواست ها و ختم های غیر ضروری سازمان ها و کسب و تحلیلگران به ارزیابی آمریکا میزان افزایش بیکاری ممکن است وارد در 32 درصد است. دیگران باید ثابت ناچیز صرف به دلیل مالی به طور کلی آسیب پذیری.

می گوید دوآرته "این سخت است برای پیش بینی اثر کامل از coronavirus در معاملات آنلاین نرخ توسعه و بزرگ و در عین حال آنچه مسلم است این است که نتایج نمی تواند قابل پیش بینی مهم نیست که چگونه شما را در آن نگاه کنید. آن را تکیه بر تخصص در حال تغییر مشتری رفتار و چقدر دیگر شبکه ها خواسته اجتماعی جداگانه — در علاوه بر این به چیزهای دیگر."

بین سازگاری اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و نمایندگی فروشگاه فیزیکی ختم مشتریان — در مشاهده وب سایت بر اساس کسب و کار معاملات اعداد — به نظر می رسد به دست گرفته اند بسیار کمی از کسب و کار خود را در وب است. Listrak گزارش 40% رشد در کسب و کار آنلاین درآمد پس از ایالات متحده آمریکا اعلام کرد این وضعیت بسیار حساس. معاملات در برخی از عمودی به مراتب بالا باعث برخی از آیتم کمبود; با این حال که نادرست است در همه موارد. توضیح می دهد دوآرته "در برخی از ایالات در ایالات متحده واجب خاموش شدن ناگهانی غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی فقط رفت به محل. این ممکن است بی درنگ بزرگتر چشم انداز مثبت در کسب و کار آنلاین برای برخی عمودی."

در حالی که گسترش علاقه نسبت به گزینه های دیگر وجود دارد نگران هستند که انعطاف پذیری را نمی باید گزینه ای را برای دیدار با آن است. وقفه به آرامی زنجیره ای — شروع در چین در ابتدای coronavirus قسمت — تحت تاثیر دسترسی از بورس و انتقال بار. توسعه تعداد پناهندگی مجموعه دستورات توقف و رضایت و تخصیص ناچیز برخی از موارد بیشتر convoluting شرایط برای برخی از کسب و کار اینترنتی سازمان. راز ویکتوریا و اصلاحات باید هر دو خود را متوقف مبتنی بر وب و کارهای کسب و کار به عنوان در حال حاضر به دلیل این که هنوز پخش كردن, coronavirus.

حتی با سرعت در حال تغییر خریدار راه زندگی و خرید, گرایش سازمان ها در حال پیدا کردن نیاز به چرخش به سرعت باقی می ماند و جدی در صحنه است. توضیح می دهد دوآرته "برخی از کسب و کار تجارت الکترونیک تجار شامل پاک کننده و دیگر پاکیزگی موارد بالینی منابع مختلف و یا تبادل نظر و یا مراقبت از خود در موارد مربوط به تحقق خریدار نیاز دارد. دیگران باید نیاز به تغییر را انتقال مدل به ارائه منظقه وانت و یا ارائه فرم های پیشرفته از اقلام خود را/دولت به پرهیز از تحویل و رضایت از طریق و از طریق."

صحبت با تامین کنندگان خود را در مورد جایی که آنها باقی می ماند در ایجاد و چگونه آنها پیش بینی coronavirus مؤثر بر کسب و کار خود را. شما نمی تواند پیش بینی آنچه شما لازم نیست که مدرک بنابراین مطرح تلاش شجاع به عنوان تحصیل کرده که قابل تصور تقریبا تمام قطعات از خود انعطاف پذیری زنجیره ای. متحده دوآرته "هنگامی که کروناویروس اولین بار نشان داد که تا حد زیادی متمرکز در چین — که به همین ترتیب که در آن متعدد فروشندگان منبع اقلام خود را. این ناشی از سهام کمبود برخی تجار که نمی تواند کشف ارز ارائه دهندگان."

یکی از نتایج حاصل از افرادی که با نزدیک شدن به در خانه باقی می ماند این است که بدیهی است که کاهش در فیزیکی فعالیت های عابر پیاده — و یا حتی فروشگاه های خاتمه دادن. این یک زمان فوق العاده ای برای آجر و ملات برای شروع یک فروشگاه آنلاین اگر آنها در حال حاضر نیست که یک. خوشبختانه ما مربوط به جامعه ارائه می دهد مانند تعداد قابل توجهی از شانس برای جمع آوری اطلاعات است. استفاده از آن گسترش بالقوه خود بهره مند شوند و به تماشای تمایز در مشتری انجام شده است. اگر شما در اطراف مرکز رسیدگی به نیازهای خود را به عنوان آنها شما بهتر آماده به تحمل سختی آسیب پذیری.

در واقع هیچ کس نمی تواند پیش بینی دقیقا چه رخ خواهد داد; اندازه اثر از coronavirus واقعا است به استفاده از یک کلمه افراد متعدد بسیار خسته از در حال حاضر فوق العاده است. دیگر کسی باید این تصمیم به طور کامل فعال — ما به عنوان یک کل نیاز به پاسخ تدریج تغییر داده و شرایط در سراسر جهان است.

این فرصت ایده آل برای ایجاد کمی تغییرات به دلیل حرکات در نیازهای مشتری و انجام در حالی که به همین ترتیب آماده برای ورود به عادی است. از همه مهمتر مثبت باقی می ماند و فکر می کنم عمدا و شما را قادر می سازد کسب و کار خود را به تحمل سختی.

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب