خوزه دوارت چرا Scrum کارشناسی ارشد نیز استاد مربیان

به عنوان نوعی بازی فوتبال راگبی است که تبدیل به واقعی استاندارد برای تحویل محصول با الزامات یک Scrum Master از

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

به عنوان نوعی بازی فوتبال راگبی است که تبدیل به واقعی استاندارد برای تحویل محصول با الزامات یک Scrum Master از کسب و کار در حال گرفتن بالاتر است. علاوه بر این منجر به موفقیت یک پروژه داده شده Scrum کارشناسی ارشد در حال حاضر نیز انتظار می رود مربیان در طول کل فرایند است. خوزه دوارت یک اسکرام مستر و دیرین تاجر از کاستاریکا, مذاکرات در مورد اهمیت یک Scrum Master همچنین به عنوان یک استاد و مربی.

دوره اسکرام مستر یک مربی در ارتباط سطح. آموزش موقعیت یکی از موقعیت های که Scrum Master نیاز به ace بیش از هر موقعیت دیگر. "آموزش" به صراحت اشاره شده است و بیش از چند بار در Scrum راهنمای. با وجود این واقعیت است که میل از یک اسکرام مستر به آموزش توانایی های بسیار کمی از متقاضیان به طور معمول باید آموزش استعداد و نه درک است که آموزش موقعیت یکی از موقعیت های پیش بینی شده از یک Scrum Master.

مردم به طور معمول کنجکاو, باهوش و مدبر است. در مقابل آن مشاهده یک اعتقاد است که فرد ظریف و نیازمندان و پس از آن از بالا به پایین به منظور کنترل دولت لازم است. توضیح می دهد دوآرته "ما آموزش به جای آن از به منظور کنترل در پرتو این واقعیت است که ما بپذیریم که فرد دارای حد و ظرفیت برای پیدا کردن بیشتر بدانید, انتخاب, مقابله با مسائل مربوط به نیروی تازه یافتن از نا امیدی ها و فعالیت های مستقل. ما نیاز به افراد برای پیدا کردن و خود پاسخ دهد. یادگیری احتمالا اتفاق می افتد هر زمان که افراد با توجه به باز کردن درب برای خود وحی است."

یک مربی فوق العاده ای می توانید مستقیم به افراد برای دیدن راه حل های مختلف و از طیف گسترده ای از نقاط دید. با رعایت متنوع افق, افراد, افزایش عینیت و می تواند ارزیابی طیف گسترده ای از چیزهایی است. از طریق این ارزیابی افراد را انتخاب کنید تا ذهنی شکیبایی برای تست و دریافت خواهد شد توانایی های جدید است که رشد مهارت های خود را. این توانایی برای دیدن حالات مختلف و دیدگاه های آنها می خواهند برای هر unpredictabilities بعد از آن. استفاده از آموزش نیست فقط که شریک آموزش دریافت خواهد کرد, توانایی های جدید, اما جدید که فردی ظرفیت را به همین ترتیب اضافه کردن به کل شرکت قدرت است.

باور نکردنی مربی نمی compartmentalize زمانبندی برای انجمن, آموزش, گروه آموزش و منحصر به فرد آموزش. می افزاید: دوآرته "یک مربی باعث می شود خودش را در دسترس در هر زمان برای هر کسی. از تجربه من, باور نکردنی جلسه آموزشی رخ می دهد در هر, پیش بینی زمان. آموزش هر دو گروه و فرد در هر زمان از زمان رخ می دهد همه از طریق با حداکثر سرعت دویدن. در واقع حتی در این مرکز با حداکثر سرعت دویدن, دوره اسکرام مستر آموزش این گروه به کار به اندازه کافی. برای مثال در این مرکز با حداکثر سرعت دویدن این گروه ممکن است نیاز به اصلاح محصول در انبار و یا شاید جمعیت انجام برنامه نویسی به مراقبت از مسائل پیچیده است. در طول این تمرینات Scrum Master ممکن است فلفل آموزش زاویه به بهبود شیوه ای که در آن گروه با هم کار کنند."

وجود دارد هیچ نقطه خاص که در آن به آموزش نیاز به اتفاق می افتد زمانی که Scrum Master آموزش این گروه در همه. بود که آن را به عنوان ممکن است هنگامی که آموزش یک فرد به طور کلی قابل اعتماد راهنما است منجر به مربیگری در یک بسته فضای خصوصی که در آن هیچ کس می تواند شنیدن این ماده از آموزش. مربیگری گره خورده است با ایجاد اعتماد با شریک زندگی آموزش. این مهم است که آموزش شریک ببینید Scrum Master به عنوان کسی جامد.

در یک جهان کامل آموزش جلسه باید فعال شود و ذکر شده توسط آموزش شریک است. در معتبر زندگی به طور کلی دولت ممکن است فرد نیاز به یک متعادل آموزش از Scrum Master. می گوید دوآرته "همه چیز در نظر گرفته, Scrum Master نباید وادار دستور جلسه بدون رضایت از شریک زندگی آموزش. آموزش جلسه نمی توان قدرتمند به جز اگر شریک آموزش واقعا نیاز به وجود داشته باشد."

به عنوان نوعی بازی فوتبال راگبی تصویب در کسب و کار است که مداوم در حال توسعه و تمایل از یک اسکرام مستر در حال تبدیل به بالاتر همواره نقش در نظر گرفته شده توسط فرد را افزایش دهد.
این یک نتیجه از محل های مهم Scrum در کسب و کار فرایند توسعه و چرا بودن Scrum Master چنین بسیار احترام افتخار است.

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن